@fayrouza8270: صح مفيش شخص يفضل مشغول عنك طول الوقت احنا في زمان بقت تليفونات ديما في ايدنا الا بقا لو كان نايم او في المريخ او في الشغل وحتي وقت الشغل يتبعت رساله انه مشغول غير كده اعذار ملهاش اي لازمه
هههه اشمعنا المريخ؟ ولله لما كنت خاطب علي طول ارد حتي وانا في الشغل وانتي عارفه شغلي ازاي وحتي وقت حالتي النفسيه كنت اتصل اكلمها اسمع صوتها انساهه كله ولله الزقرده ديه كلامي معاها كنت بنساه اي حاجه ربنا يخليها ليا مراتي الغاليه ام العيال
2025-08-02 08:17:44
1
To see more videos from user @fayrouza8270, please go to the Tikwm
homepage.