@.mahy_i: اگه به روز بدون خداحافظی رفتم . . . . . . . #کیپاپ#kpop#ایدل#idol#بنگتن_بی_تی_اس#BTS#OT7#او_تی_سون#نامجون#namjoon#RM#جین#jin#سوکجین#sukjin#شوگا#suga#یونگی#yoongi#اگوست_دی#Agust_D#جیهوپ#jhope#هوسوک#جیمین#jimin#تهیونگ#tehyung#وی#V#جونگکوک#jungkook#جی_کی#JK#کلیپ#کلیپ_کره_ای#کلیپ_مود#مود#فیلم#فکت#غمگین#شاد#خوشحال#انگلیسی#کره#korea#کیدراما#kidrama#fypppp#foryuo#فوریوووو#برو_به_فوریو#فوریوووو#برو_به_فوریو#برو_به_فوریو#کانگ_یون_ری#ری_گی#rigi
کاش یکی بود اینجوری بغلم میکرد ساعت ها تو بغلش گریه میکردم😭💔
2025-09-01 10:59:17
25
𝑳𝒆𝒏𝒊𝒚𝒂 :
بهش زنگ زدم که بگم حالم خوب نیست اما اون براش مهم نبود پس مردنم براش مهم نیست🙂:)))
2025-09-01 14:48:11
10
🎀Monika🎀 :
همه یکیوتگ کردن ولی من تنها میمیرم:)
2026-02-24 15:14:41
1
𝘼𝙨𝙖𝙡😝 :
ولی من حتا کسی رو ندارم که تکش کنم بعد اون جرم بده:)✨💔
2025-08-26 18:09:54
9
☆MELI☆ :
همه درمورد خودشون گفتن و ....من خودم منم نیستم ولی ...ادمین ..حالت خوبه؟...بیا بغلم ...لطفا غصه نخور 🫂❤️🩹
2025-08-22 20:32:25
5
💜 Jung kook💜 :
ادمین خوبی 😭😭
2025-09-15 18:47:33
3
⋆.𐙚 ̊ડꪖꪀꪖ⋆˚꩜。 :
درد بدیه وقتی ارزو میکنی حداقل یه نفرم که شده درکت کنه😅😅
2025-11-16 10:47:27
2
catgirl :
و بهم خندیدی حالا رفیق من اون موقع گریه کردم تو خندیدی حالا تو گریه می کنی و من خوشحالم که دیگه نیستم
2026-01-03 12:17:14
2
🩷DORSA🩷 :
@ خودم باشه؟
اخه نمیخوام بدونه که حالم خوب نیس😁💔
2026-01-27 17:25:04
3
moon :
ولی من تا وقتی که آرزوی مامان بابامو برآورده نکنم هیچ جایی نمیرم🙂
2025-09-11 22:24:42
3
o_t_7 :
خوبی؟ 💔....
2025-08-30 18:58:03
12
𝓢𝓪𝓫𝓮𝓻𝓮𝓱✨️ :
کاش یکی بود اینطوری بغلش میکردم و ساعت ها تو بغلش گریه میکردم:))
البته هستا ولی اونی که الان بهش نیاز دارم نیست...💔🙂
2025-12-14 16:30:58
2
BTS :
به هیچ رفیقی نمیشه اعتماد کرد
2025-10-30 07:32:54
4
❤Setayesh❤ :
دیگه وقتشه منم برم 🖤
2026-02-15 17:04:54
1
🎀«اسما» :
خیلی بدم
2025-12-05 09:47:58
3
pani :
من وقتی یاد گذشته میوفتم:😂😂😂😭😫😂😂😂😂
2025-09-04 01:20:54
3
Nahal pirhadiiiii 086544467888 :
دقیقا:)))
2026-02-05 12:03:48
1
mahor :
بابام میگه بمیری هیچ کس هیچ کس تو رو یادش نمی مونه پس چرا بمیریم زمانی که ما فقط یکبار زندگی می کنیم در طول روز می تونیم هزاران بار بمیریم
گور بابا ی دنیا سخته ولی اول باید کاری کنی که بتونی خودت با خودت کنار بیای این طوری حتی اگر بدترین اتفاق بیوفته بازم حالت خوب میمونه 😉
2026-02-09 01:47:58
2
🍥 :
حال من خوبه حال قلبم خوب نیست:)))
2025-11-07 22:06:46
2
fatemeh Hosseini :
هیچوقت نتونستم از تهرون دلم گریه کنم از ۴ سالگی خفه گریه میکردم واقعا نیاز به بغل دارم😭😭
2025-12-16 20:09:18
2
user79536803079 :
من رفیقی ندارم بخوام بهش بگم...
2025-12-04 13:56:13
1
★ :
دقیقا زمان ناراحتیت وقتی تیک تاک و باز میکنی
2025-08-31 19:55:31
2
یه بلینک که دوست آرمیه😭🛐🌠💫 :
اگه نگفته باشم چی؟...::))
بهم میگن ساکت شو به پرحرف قبلیت برنگرد
دوستام نه....
خانواده
2025-12-26 16:12:23
1
Inas :
گریه چیه 😭😭😭 خوبی
2025-11-05 07:23:23
1
To see more videos from user @.mahy_i, please go to the Tikwm
homepage.