@womanhub_beauty: Replying to @ptramnh Alhamdullillah Terima Kasih atas feedback ❤️❤️ #bibirhitam #bibirkering #bibirluka #bibirpecahpecah #bibirgelap #bibirpink #bibir #cikgumalaysia #surirumah #jururawatmalaysia #womanhubmalaysia #womanhubbeauty

WOMANHUB BEAUTY
WOMANHUB BEAUTY
Open In TikTok:
Region: MY
Friday 08 August 2025 01:35:00 GMT
1592080
3324
181
377

Music

Download

Comments

_puteri.tidur
puteritidur :
jangan macam ni kak... yang 3 pon belum habis ni 😅😅
2025-08-24 14:44:31
22
itsmeamirafaz
CikPuanAlias :
Lip butter ni best dy xberminyak sgt mcm lip balm yg lain..cuma satu kurang dy kalau blh tmbah laa spf..lip kita perlukan spf sma mcm skin jgk
2025-10-12 12:35:31
8
ikram_omar
Ikram Omar :
Akak ada semua 4 warna😁
2026-03-21 14:41:10
1
nurhaiqal3
Nurhaiqalfam :
yg wrna putih mcm mna pakai sis
2025-10-07 13:55:36
2
surihati46
surihati46 :
Tak bole bw smbyg sbb tak bole hilang
2025-08-13 00:10:33
3
noormafsa
noormafsa🐈‍⬛ :
minum air melekat tak dekat gelas
2025-08-22 09:22:39
3
nurkhairanash
NurkhairaNash :
seblm ni saya pakai pink dan biru...ni yg terbaru ke
2025-08-25 14:06:48
3
rianasuriansyah
farahshop96 :
Untuk bibir kering merekah OK X.. Bosan da bibir kita ni kering sgat🥺
2025-10-19 14:41:02
1
nursuhaila_su1999
NursuhailaRadzual :
i dah beli kod daisy🥰yg lain dah prnah pakai best,yg penting mesra wudhuk
2025-12-05 05:36:25
1
madam_khabib
MADAM KHABIB :
knp kena beli skali csrub ah?
2025-09-04 16:26:56
2
ching.84
ching84 :
Knpa lain oder, lain yg sampai warna? 😅😅
2025-09-09 14:41:25
1
yaaqeef7
فا :
dia xterang kn awk.. sy nak beli ni
2025-08-28 03:29:31
1
ausdaarida99
ausda99 :
takde pun
2025-10-03 16:10:20
1
1307aqis
Puteri balqis🌸 :
done order Daisy sis😍
2026-01-25 02:09:33
1
ayin98_
Ayin :
halal ke sis?
2025-09-11 03:10:33
2
unkownn824
Unkownn :
perlu guna micellar water tak
2026-06-24 15:15:48
1
nurezzati65
NUR EZZATI BINTI AZIZ :
cntik
2025-10-05 01:49:57
1
ceq.maneh9192
💎Ceq Maneh💎 :
lawaaaa...
2026-03-30 14:25:54
1
nida69928
nida :
dah pakai mcm2 jenih lipmate, lipbalm sudahnya duk guna lip butter ni ja ..lepaih makan ka ap memang tak hilang ..warna tahan lama.. nk grab yg orange ni pulak🥰
2025-09-10 15:15:39
4
aimirahirshadlegacy
Aimirah Irshad :
wahh Ada yg terbaru ye kne grab ni
2025-10-27 06:11:49
1
pikah530
aqila 🌸 :
boleh hilang ke
2025-08-23 09:39:55
1
asaslee
as :
tahan ka
2025-09-09 22:35:03
1
unknown_prinn
AHLUL JANNAH :
saya ada yg bekas warna kuning,biru,pink...ni pun tak habis lagi..nak kena beli baru pulak ke..berkenan warna ni pulak😅
2025-09-16 08:52:20
2
kaklongzeeyatt....1
🍁KAKLongzeeyatt🌹🌹🫶 :
nak tunggu colour ni lah🥰
2025-08-08 23:58:25
1
eirra66
Nurazira Farina :
budak 4 thun bole pkai x?
2025-11-25 16:48:34
1
To see more videos from user @womanhub_beauty, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About