I still remember the day I got Recommended for ISSB my parents were happy too. Given ISSB with full potential but then received a Not Recommendation letter. I was heart broken but then I understood when Allah closes a door opens 100s of it. Indeed, Allah is the best planner.
2025-08-11 21:28:35
190
ASADULLAH :
Yr jani ye small achievement nai yr ye big achievement pata nai kitno ka khawab h jo pora nai hua
2025-08-10 05:41:33
186
🥀Fayyaz Ahmed🥀 :
me 157 course ki tayarii kr rha hu. is November ko Test Dunga inshallah Thora gide karle ap to apka shukreya jnnn ❤️
2025-08-10 03:27:21
23
Only Daring i like 🖤🖤 :
Bhai ap ka matric ma Kitna number tha or FSC ma
2025-08-10 05:12:46
12
🚩 :
bhai issb notes mil saktai h kya?
2025-08-10 05:56:23
14
+92🇵🇰 :
MAIN TARSA HON ISS KALEYA
OUR AP KAH RAHA HOWN A SMALL ACHIEVEMENT 🖤
2025-08-10 05:34:12
27
Dr Anwar khattak :
I was not recommended then appeared again recommended but not received call due to low merit. Now I am Doctor Alhamdulalah 🌺. Allah is best planner 🌺
2025-08-10 13:38:01
30
🍁 Muhammad Haris😊 :
welcome 😅 dekhleanga wha per kab joining hai
2025-08-09 17:40:02
16
🇵🇰༻❁💗 Ⓡⓐⓙⓟⓤⓣ Ⓕⓞⓤⓙⓘ 💗❀༺ :
bhai jab say issb dy kr aya hun aj 1st recommendation dekhi ha or bata ni skta kitni khushi hui Allah mere bhai ko sword of honor naseeb kre😌🤲🏻
2025-08-10 11:34:41
12
111.arvyn :
@👾: Sir after Applying for Issb .. kaisai pata chalai ga initial date ka awr registration confirmation ka plzz reply .. Apply kiya tha Laiken abhi samjh nahi ara hi kiya karo
2026-05-08 20:08:13
0
HuNtEr⚔️🔥🦅😎 :
brother ICS Ma 58% ha Kiya ma apply kar sakta ho for PMA long course 158 ma
2026-04-28 09:48:13
0
Signal Wali Sarkar :
Bhai i.com Waly apply kr skty hain
2026-04-29 07:07:51
0
🍭 :
Bro eye sight k kya scene h agr lasik surgery karwai hu tu medical ma clear hu jata or eska merit esky test pr banta h ya inter k results py?
2025-09-18 08:11:55
0
️ :
ap kisi cadet ya military college say parhy ho?
2025-08-10 06:47:33
5
Mujeeb khan :
can I take PMA with 55%
2026-03-07 22:01:45
0
malakfarmankakar0 :
Many many congratulations 🙌
2026-05-01 17:34:18
0
M_Ejaz Official :
congratulations 🎉
2025-08-09 18:04:05
5
DOGAR G :
congratulations
2026-02-02 17:12:30
1
Rao077 Sahab :
congrats we will meet soon inshallah
2025-10-03 15:21:48
0
🇵🇰.Hamzariaz.🇵🇰 :
How??
2025-10-06 18:49:26
0
Sheeraz Ahmed :
Bhai syllabus Kya he for test?
2025-11-28 09:23:32
0
Dawood :
merit list kab lagy gii bhai
2025-11-02 03:29:46
1
Account not found :
bhi plz inbox ak question h person..?
2025-09-24 04:13:23
1
Ayaaan :
Mera initial clear hogya 157 issb Ka wait ha🤭
2025-12-08 11:58:06
0
Kashif ali :
please mujhi bati mujhi krna ha PMA Meri Zindagi ha please 💚
2025-12-27 16:30:02
0
To see more videos from user @theabdulaziz.2, please go to the Tikwm
homepage.