@theabdulaziz.2: #CapCut a small achievement on my first try😁🙈 | PMA-156 Rec.. #pma #issb #fyp

🦇Aziz🦇
🦇Aziz🦇
Open In TikTok:
Region: PK
Saturday 09 August 2025 16:47:30 GMT
363820
8433
762
181

Music

Download

Comments

xydshazain
Muhammad Afra :
I still remember the day I got Recommended for ISSB my parents were happy too. Given ISSB with full potential but then received a Not Recommendation letter. I was heart broken but then I understood when Allah closes a door opens 100s of it. Indeed, Allah is the best planner.
2025-08-11 21:28:35
190
asadullah.247
ASADULLAH :
Yr jani ye small achievement nai yr ye big achievement pata nai kitno ka khawab h jo pora nai hua
2025-08-10 05:41:33
186
fayyazjnii
🥀Fayyaz Ahmed🥀 :
me 157 course ki tayarii kr rha hu. is November ko Test Dunga inshallah Thora gide karle ap to apka shukreya jnnn ❤️
2025-08-10 03:27:21
23
talha700891
Only Daring i like 🖤🖤 :
Bhai ap ka matric ma Kitna number tha or FSC ma
2025-08-10 05:12:46
12
mk_6263
🚩 :
bhai issb notes mil saktai h kya?
2025-08-10 05:56:23
14
zakirisco
+92🇵🇰 :
MAIN TARSA HON ISS KALEYA OUR AP KAH RAHA HOWN A SMALL ACHIEVEMENT 🖤
2025-08-10 05:34:12
27
dr_anwar_kamal
Dr Anwar khattak :
I was not recommended then appeared again recommended but not received call due to low merit. Now I am Doctor Alhamdulalah 🌺. Allah is best planner 🌺
2025-08-10 13:38:01
30
m.haris8991
🍁 Muhammad Haris😊 :
welcome 😅 dekhleanga wha per kab joining hai
2025-08-09 17:40:02
16
ranamuzammil541
🇵🇰༻❁💗 Ⓡⓐⓙⓟⓤⓣ Ⓕⓞⓤⓙⓘ 💗❀༺ :
bhai jab say issb dy kr aya hun aj 1st recommendation dekhi ha or bata ni skta kitni khushi hui Allah mere bhai ko sword of honor naseeb kre😌🤲🏻
2025-08-10 11:34:41
12
111.arvyn
111.arvyn :
@👾: Sir after Applying for Issb .. kaisai pata chalai ga initial date ka awr registration confirmation ka plzz reply .. Apply kiya tha Laiken abhi samjh nahi ara hi kiya karo
2026-05-08 20:08:13
0
ruali0987
HuNtEr⚔️🔥🦅😎 :
brother ICS Ma 58% ha Kiya ma apply kar sakta ho for PMA long course 158 ma
2026-04-28 09:48:13
0
signal_wali_sarkar
Signal Wali Sarkar :
Bhai i.com Waly apply kr skty hain
2026-04-29 07:07:51
0
vvvvvvv_1233
🍭 :
Bro eye sight k kya scene h agr lasik surgery karwai hu tu medical ma clear hu jata or eska merit esky test pr banta h ya inter k results py?
2025-09-18 08:11:55
0
ahsan_pz
️ :
ap kisi cadet ya military college say parhy ho?
2025-08-10 06:47:33
5
muje932
Mujeeb khan :
can I take PMA with 55%
2026-03-07 22:01:45
0
malakfarmankakar0
malakfarmankakar0 :
Many many congratulations 🙌
2026-05-01 17:34:18
0
mejazbilal7576
M_Ejaz Official :
congratulations 🎉
2025-08-09 18:04:05
5
abdullahyasir4569
DOGAR G :
congratulations
2026-02-02 17:12:30
1
rao077sahab
Rao077 Sahab :
congrats we will meet soon inshallah
2025-10-03 15:21:48
0
hamzariaz5674
🇵🇰.Hamzariaz.🇵🇰 :
How??
2025-10-06 18:49:26
0
sheerazahmedshar
Sheeraz Ahmed :
Bhai syllabus Kya he for test?
2025-11-28 09:23:32
0
muhammaddaoud430
Dawood :
merit list kab lagy gii bhai
2025-11-02 03:29:46
1
jerryrajput68
Account not found :
bhi plz inbox ak question h person..?
2025-09-24 04:13:23
1
genyle0
Ayaaan :
Mera initial clear hogya 157 issb Ka wait ha🤭
2025-12-08 11:58:06
0
kashifaliblakhogmail.com
Kashif ali :
please mujhi bati mujhi krna ha PMA Meri Zindagi ha please 💚
2025-12-27 16:30:02
0
To see more videos from user @theabdulaziz.2, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About