@perihanboztepeasa: Anasız büyüyene yetim, babasız büyüyene öksüz derler… Ama ben sensiz kaldım Börühan’ım, adını bile koyamadılar. Sensiz 20 gün oldu. Kucağım boş, kalbim hâlâ seninle dolu. Ömrüm yettikçe seni seveceğim. 🤍🌿
39 günlük bebegim var videolarını gördükçe içim parçalanıyor kendimi yerine koyuyorum delirmemek elde değil ne yasayacagimizz hiç belli değil malesef başınız sagolsun kimseyi evlatla sinamasin allahim
2025-08-12 12:43:10
125
👠white.angel.seli.💍 :
2 kızımı kaybettim😥Bir tanesi 4.ayına 2 gün kala,bir tanesi de 5.ayına yeni girmişti😭Allah başa vermesin🙏🏼 Çok acı çok.Göksüm,ve Melisam Cennet kuşlarım;22 yıl oldu gideli kalbim hala acıyor bazen nefesim kesiliyor😭Allah sabır versin.
2025-08-14 04:46:19
31
MirŞems65 :
Neden vefat etti kuzucum,bunu sorduğum için affedin beni ne olur 3 aylık bebeğim var korktum birden Allah sabır versin inşallah
2025-08-13 20:16:57
15
Aygül :
Aynı acıları yaşıyoruz . Bende 55 günlük bebeğimi toprağa verdim . Sabır et kardeşim alisacaksin ama acısı aynı kalacak..
2025-08-12 12:46:13
21
Ormia :
Tarifi olmayan acı bende 31 günlük bebeğimi verdim toprağa onun acısını gördükten sonra bütün acıları normal geliyor içinde bir yangın hiçbir zaman sönmüyor iki yıl olacak sadece alışiyorsun ama yangın aynı
2025-08-12 16:43:23
41
Merve kaymak :
Bende bebeğimi kaybettim doğumdan sonra 1 saat yaşadı bana göstermediler bile kendimde değildim ameliyat sırasında genel anestesiliydim. Siz kucağınızı alıp koklamışsınız bu daha zordur eminim ben bile 2 senedir kendimi eksik hissediyorum Rabbim yardımcınız olsun yüreğinizin sızısını azaltsın. Rabbim kimseyi düşmanımı bile evlat acısıyla sınamasın çok zor yaşamayan bilmez başınız sağolsun. Rabbim sizi cennetinde kavuştursun. Ben kızımı cennetimde büyütücem diye kendimi avutuyorum 🥺🙏
2025-08-14 05:53:14
11
Sevgi 🌻 :
Perihan seni lise zamanlarımdan sadece adınla uzaktan tanıyorum ortak arkadaşımız çoktu biliyorsun lise dönemlerini farklı okullarda bile olsa herkes herkesi tanırdı. Videon düştü önüme kayıtsız kalamadım. Başın sağolsun Rabbim sana sabırların en büyüğünü versin. Acısı izi geçmeyecek. Söylenecek söz yok maalesef , Rabbim yüreğine dayanma gücü versin 🙏🏻🥺
2025-08-13 18:02:32
50
. :
Bebeğinde bebek reflüsü varmış tahminimce,şuan miğdesi bulanıyo ondan sakin ve hareketleri ağır,genelde beslenince böyle olurlar,benim oğlumdada vardı elini kaldırırrdım düşerdi eli bırakınca çünkü halsizlik yapıyo reflü
2025-10-30 20:22:16
0
vefaaa :
soz tapa bilmirem bilmirem ne deyim deyilesi dansilasi soz deyil allah sebir versin balasini itiren analara ureyimde o qeder sgri olurki bele seyelri gorende dertdi boyuy dertdi evlat helede korpeliyi 😞
2025-10-03 19:52:40
1
E.ÖcaL :
Geçer derler acısı hafifler derler ölene kadar hiç birşey geçmez her gün dahada artar Allah yardımcın olsun kardeşim
2025-08-12 13:44:06
8
Merve_ee :
Rabbim dayanma gücü versin Cennette şefaatçin olsun inşallah
2025-08-12 05:39:11
12
MaSaL :
rabbim hiçbir anneyi evladıyla sınamasın 🤲🤲hiçbir anneninde kucağını boş bırakmasın 🤲🤲🤲🤲😥cennetin meleği o annesi..rabbim peygamber sabrı versin 🤲
2025-08-13 08:52:05
14
Taşlık park 123 :
mekanın cennet eylesin inşallah amin
2025-10-03 21:50:25
1
selmagulr.1 :
nazara gelmiştir kuzummm, nasılda sağlık lı, görünüyor oysaki🥺🥺🥺Cennet'te anne babasını bekliyor kuzucugum🥺🥺🥺
2025-08-13 09:09:03
17
user123 :
evlat acısı tarifi olmayan bir acı heleki birde yüzünü gördüyseniz kapanmayan yara Allah'ım sabır versin cennetinde kavuştursun sakıncası yoksa ne için vefat etti gayet sağlıklı gözüküyor
2025-08-12 18:15:56
8
oğluşumun annesi💙👶🍼 :
28 haftalık hamileyim böyle videolar gördükçe içim parçalanıyor kalbim sızlıyor oturdum ağladım çok zor hiç birimiz sonu noolacak bilemiyoruz AllAhım sabır versin kardeşim sonumuzu hayr eylesin inşAllAh
2025-08-13 10:23:10
5
Kadir Fatma Doğan :
ah güzel gözlü kuzum Rabbim sana cenneti nasip etti sende annenle babana kavusacagin zaman onlar içinde cennete girmelerini iste minik adam ❤️
2025-08-12 05:42:46
5
Duru🌺 :
Oy kuzucuğum melek olmuş uçmuş 🥺
2025-08-12 16:26:29
5
habehasi :
oglum yoğum bakımındayken o kapıda kalmak ,sanki kalbim birinin avucunda ve o el kalbimi sıkıyor tırmalıyor sıkıyor nefesim kesildi kelimesini yaşamak nefes almak için kafamı kaldırdım Allahım alacaksan benim canımı al ama beni bu acıyla sınama die yalvaşmıştım. gözlerim şişmiş göremiyorum oyle ki göz yaşlarım kulaklarıma dolmuş duyamıyorumdum, oglumu rabbim bağışladı. ve o gün bugun ben ben değilim çok zor bir imtihandı. şimdi sizi ve evlat kaybeden anneleri görünce sarılıp agla aglamak acınızı paylaşmak çok istiyorum. ve dua ederim hep Rabbim bir daha boyle acıyla sınamasın dayanma gücü versin 😔 tarifi yok bir tek yaşayan bilir . başınız sagolsun demekten başka bir şey yok melegimizin arkasından
2025-10-09 21:04:02
1
avşin zara köse :
bende şuan gebeyim az kaldı böyle duramlari görünce çok üzülüyorum korkuyorum allahim sabır versin inşallah rabbim kimseye yastamsin 😏
2025-08-16 18:05:10
3
Asdasd47 :
Ah 10 günlük anneyim ne acı rabbim sabırlar versin anne olmayan anlayamaz bu duyguyu 2. Defa görüyorum bu videoyu ilkinde gözlerim dolmuştu ..
benimde 15 günlük bebeğim var doğduğundan beri çok korkarım birşey olacak diye size o kadar çok üzüldüm ki içim parçalandı yemin ederim Allah dusmanimin başına vermesin evlat acısını
2025-09-28 19:21:52
1
Kolay glutensiz tariflerim :
ah yavrum ya üzülme annesi o cennette🥺
2025-09-17 17:00:09
1
To see more videos from user @perihanboztepeasa, please go to the Tikwm
homepage.