bende yalnızım evlat. unutma kartallar her zaman yalnız uçar asla gücünü ve karizmanı kaybetme. kendine iyi bak evlat. 🫡
2025-09-03 10:14:05
26
Абубандит :
O it menem
2025-09-26 19:49:18
23
soresgerbaronis :
hey
2025-09-29 17:57:20
1
1997xuyu2002 :
kopege sarılasım geldi
2025-09-24 05:46:27
5
yusuf :
selam 🙏🏻
2025-09-09 20:25:50
1
deniz :
aynıbrn
2025-09-12 20:39:53
2
@ :
Song?
2026-01-11 19:22:54
0
Yiğit :
işten atıldım
2025-09-27 18:16:39
2
Vespera :
Yanında oturub söhbət edərdim.
2025-10-02 11:10:25
0
Berzan⁰⁷ :
😭
2025-10-21 18:22:10
0
Ekko :
bir yerden tanidik geliyor ama nereden
2025-09-29 19:06:01
0
Omar :
😔😔😔
2025-08-20 18:16:38
1
Alperen başlı :
😅
2025-11-15 00:49:39
0
Vyssleyd :
🥰🥰🥰
2025-09-10 02:06:33
0
ananium :
🥰
2025-11-10 06:58:44
0
user18278281 :
🥰🥰🥰
2025-11-08 03:14:38
0
Orxan :
☹️☹️☹
2025-10-04 22:07:28
0
a3rdd :
Yalnızlık beni tüm hayatım boyunca izledi, her yerde. Barlarda, arabalarda, kaldırımlarda, dükkânlarda, her yerde. Kaçış yok. Ben Tanrı’nın yalnız adamıyım.
2025-11-08 01:12:35
3
🇦🇿ABŞERON RP🇦🇿 :
2025-09-30 16:25:12
0
To see more videos from user @robbiedoesbetter, please go to the Tikwm
homepage.