Language
English
عربي
Tiếng Việt
русский
français
español
日本語
한글
Deutsch
हिन्दी
简体中文
繁體中文
API
Home
How To Use
Language
English
عربي
Tiếng Việt
русский
français
español
日本語
한글
Deutsch
हिन्दी
简体中文
繁體中文
Home
Detail
@f4ryvlqt: ANO BEH?? #fyp #tonifowler #zybzca #fypmototiktok #fyp
phobe
Open In TikTok:
Region: PH
Friday 15 August 2025 02:07:56 GMT
4740839
620003
2566
486068
Music
Download
No Watermark .mp4 (
0.86MB
)
No Watermark(HD) .mp4 (
0.78MB
)
Watermark .mp4 (
1.05MB
)
Music .mp3
Comments
Ezzie :
"pag nagkita nalang pala tayo be" ?????????
2025-08-15 09:35:46
32574
renz :
"mas gusto ko kasi sa personal be"
2025-08-16 02:24:29
4993
guess who :
2025-08-16 07:27:10
1429
fai (Taylor's Version) :
me sa kaibigan ko kasi may sasabihin daw sha, pero kapag graduate na raw kami (2nd year na kami)
2025-08-15 10:05:29
3216
𝙻𝚘𝚞𝚒𝚜𝚎 :
NI REPOST NI TONIII
2025-08-15 04:53:47
596
Flinn_ :
"ano ulit sasabihin ko? nakalimutan ko eh" aba ewan ko sayo ikaw mag kwkwento nakaklimutan mue 😭😭
2025-08-15 10:25:51
433
Lily 🥀 :
cliffhanger yan
2025-08-16 01:27:34
165
◡̈ :
tapos kapag pinaalala mo na sa kanya sasabihin nakalimutan, nakakabadtrip talaga yan HAHAHAHAHAHAHA
2025-08-15 11:45:44
1004
ryn :
NIREPOST NI TONI FOWLERRR
2025-08-15 04:26:39
287
Narimuu :
One my biggest petpeeve peste
2025-08-15 11:47:45
72
vince :
ganyan yan sila eh
2025-08-17 16:32:56
23
Trixie :
nakakabadtrip talaga yan sa totoo lang
2025-08-15 12:42:56
67
💜ur.Kayna⟭⟬ :
parang anak ko nag chat... 👦🏻: Maaaa... 👩🏻: ano? 👦🏻: ( di na nagreply) 👩🏻: HOOOOOOY!!! ANO?! 🤬 🤣🤣🤣
2025-08-15 14:44:47
63
엘러브제이조 :
me sa pinsan ko na twice a year lang mag kita tas sa susunod na kita nalang daw ung kwento 💔💔
2025-08-15 12:27:56
25
레인𝜗ৎ :
"bukas nalang" me: pumunta sa bahay nila*
2025-08-18 11:33:45
7
c. :
ganyan tlga ako kac chismosa ako eh😭😆
2025-08-16 12:35:42
5
kie :
ano bayann.. december 25 kasii
2025-08-16 11:34:07
5
seeyaaraa :
"kaasar beh"
2025-08-17 12:18:32
5
heartsfromtarik :
"may sasabihin ako sayo pero nahihiya ako wag nalang" sinabiiii mopaaaaaaaaa hindi mo naman palaaaa sasabihinnnnnnnnn
2025-08-16 02:23:46
7
ivann :
"mas maganda kapag sinabi sa personal"
2025-08-17 05:03:16
6
stassia :
sorry baks, ganto talaga ako🙏
2025-08-16 02:31:52
7
N :
2025-08-18 13:58:44
6
_sassyrome☘️ :
2025-08-16 01:52:50
9
ksha :
totoo, edi sana hindi nyo na sinabi na may sasabihin kayo 😭😭😭
2025-08-16 11:04:14
8
To see more videos from user @f4ryvlqt, please go to the Tikwm homepage.
Other Videos
#estadosunidos🇺🇸 #nuevayork🗽 #chicago #usa🇺🇸 #miami
W banku za taki portfel wezmą ponad 2% rocznie. Te ETF-y kosztują łącznie poniżej 0,15%. FTSE All-World (VWRA.UK, Vanguard, UCITS, ACC) Akcje spółek z całego świata - silnik wzrostu. Core Global Aggregate Bond (EUNA.DE, iShares, UCITS, ACC) Globalne obligacje, odpowiedzialne za stabilność. Physical Gold (IGLN.UK, iShares, ACC) Fundusz na złoto fizyczne, z replikacją fizyczną. Zatrzymaj się na chwilę przy tej różnicy w opłatach, bo ona wygląda niepozornie tylko na papierze. 2% rocznie kontra 0,15% to nie jest „trochę drożej”. To ponad trzynastokrotnie wyższy koszt - pobierany co roku, od całego kapitału, niezależnie od tego, czy fundusz zarobił, czy stracił. Przy portfelu budowanym przez dwadzieścia lat ta różnica potrafi wynieść kilkaset tysięcy złotych. I to nie dlatego, że bank inwestuje gorzej. Tylko dlatego, że pobiera więcej. Sam skład jest tu klasyczny: akcje na wzrost, obligacje na stabilność, złoto jako zabezpieczenie. Trzy pozycje, trzy różne role. Ile płacisz dziś za swój portfel? Sprawdź TER i napisz w komentarzu 👇 A jeśli chcesz zbudować plan finansowy pod swoją sytuację - skomentuj słowem „PLAN” a umówimy się na bezpłatną konsultację. #finanseosobiste #inwestowanie #etf #ter #portfelinwestycyjny
the best university was always free. steal the second one. #studytok #SelfImprovement #discipline #mochivia
España tqmmm #spain #studyabroad #barcelona #cultureshock #lifeabroad
KHUCHU PHUCHU TUM KHA HOO😂🎀#freefire #VHonors #VAwards #fyp
Digital Clock Time-Lapse 1
About
Robot
API
Legal
Privacy Policy