@marlya._: Replying to @Ardini

Marlya🩰🦢🎀
Marlya🩰🦢🎀
Open In TikTok:
Region: MY
Monday 18 August 2025 12:34:24 GMT
1471663
9203
199
688

Music

Download

Comments

musymoshi
Musy :
I drip 4kali ikot pakej ..dlm 2k mcm tu ja... Tp x ada kesan lgsung😂🤣... So u all jgnlah drip🤣
2025-08-31 05:15:33
300
muabeaubyfarah
muabeaubyfarah :
i jarang nak komen . tapi 2023 i amik 2 botol . hmmmmmm menjadi. i memang jadi putih, time tu ibu i pun tanya macam mana i boleh putih . btw i memang cerah cuma i bukan putih . now i tak makan dah. sebab apa ? sbb tak beli je hahaha nnt rasa nak repeat balik 🫶🏻 bye just honest review
2025-10-30 19:50:05
51
iejamua86
eija :
Review la org yg dlu gelap dh mkn betol jdi cerah...yg ni mmg dh cerah
2025-12-24 15:12:48
18
jajanaagiin
🐲🐉JAJA EEDAYU🐉🐲 :
#ada KKM ke nok....
2025-10-05 12:28:25
3
lambrettaipoh
Cik Puan Zaris :
Sy stuju psl drip sgt bazir darah o lg susa nk jd
2025-09-12 03:46:16
16
kakngah58
ZAA____🕊️ :
Mslh nye mcm mne cre buang toksin2 dlm bdn tu
2025-10-30 02:28:01
3
spaghetiii._
﮼فيطري 🦋 :
aku dah drip berpuluh kali ya..takde kesan langsung, so korang takpayah bazir duit drip ya🫠
2025-10-07 11:06:46
12
tommytemp20
Rudi Rosman :
x payah sampai sumpah dengan nama Allah bagai, x sampai tahap tu kut
2025-12-07 17:11:54
20
dilaylaezzati7
Dilayla majnun❤️‍🔥🔦🫣 :
darah 0 boleh kee sbb dh oder supplement nk putih smua nmpk pucat jee results die
2025-10-06 12:14:35
18
arepih42banduan
are-pih42 :
jadi x utk darah 0 wey
2025-10-13 18:05:55
1
ladiesquinnn
LãdýQůěėn🧨 :
whitelab...i dulu stokist nye..betul steady korang kne grab🥰ni coment betul
2025-11-02 19:43:18
3
ammyaszalan
🐍k@k @mmÿ-01😍 :
aku dh drip memang xserasi.langsong xjadi 2 kali aku but.dari 300.sampai ke 600 sekali buat..xjdi langsong buang duit drip...
2026-02-18 13:43:36
0
rohayulerrr
rohayulerrr :
Saya dah byk kali amik Injection putih. Cerah la kejap. Pastu gelap balik semula. Mkn vit putih pun dah selalu. Tp tak menjadi pun pd saya. Macamana cara u guide org yg baru nak amik bit ni?
2025-10-04 19:06:03
11
alishaadeeb1521
❤️ :
yes...dh cuba mmg berksan☺
2025-10-24 06:13:35
2
leahh_helios
HeliosHelion :
da drip , da pakai yg ni juga. semua tak jadi. Jangan nak guna alasan jenis darah ehh . Mak is stress duit abis ribu
2026-04-19 01:24:45
2
ezzatiilyana
Elyana Jantend :
Kena pantang kafein tak mar?
2025-08-26 06:41:09
4
pakculove1
Pakcu | Dunia Wangian :
selalu bila mkn...asik nk terken...ing jer..normal ke yang ambil pil3 nk putih ni
2025-11-03 06:29:40
1
mia.d297
. :
Drip memang xde kesan. Ada kwn adik sya buat drip smpai 7x langsung Wei take kesan 😂😂😂😂😂
2025-10-09 16:48:20
4
timechaser84
Timechaser :
u all klu nak kulit cerah, minum air suam kena cukup...sedar x sedar kulit u all cerah & makin gebu.
2025-10-24 12:22:41
14
nbielasaja_
𝓝𝓪𝓫𝓲𝓮𝓵𝓮𝓻𝓻𝓻'𝓼 🐣 :
Nak tngok gambar sebelum makan ni
2025-10-25 01:47:39
2
ayuzz1811
@Ayuzz@zahrah :
apa2 supplement yg kita mkn..kena byk minum air yer..
2025-09-14 08:52:12
2
eirasyah95
Mami Damia :
Ibu menyusu boleh mkn ke
2025-11-04 06:09:35
1
ziaa3166
ziaña :
supplement apa je
2025-10-19 06:35:47
1
annesahira
Annesahira :
bf momleh mkn x
2025-10-25 08:50:40
1
eqin_norjan84
Eqin Norjan :
betull..nak drip pun setelah habis riban2 baru nampak kesan cerah tu...bukan putih yg kita nak tp cerah je...
2025-10-05 17:06:26
1
To see more videos from user @marlya._, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About