@apkidoctor: Safed Jelly Jaisa Pani? Hamal Ka Behtareen Waqt Yahi Hai Agar period ke 14 din baad safed jelly jaisa pani niklay, to samajh jaayein ke yeh ovulation ka signal hai! Yani aap ke hamal hone ke chances sabse zyada hain. Mian biwi ka is waqt milna faida mand hai. Kam az kam 2 martaba milna chahiye. Agar rang ya smell ajeeb ho to doctor se zaroor rabta karein. #foryoupage❤️❤️ #pregnancytips #apkidoctor #stem #momtobe

Ap ki Doctor
Ap ki Doctor
Open In TikTok:
Region: DE
Friday 22 August 2025 11:27:32 GMT
64667
1559
13
285

Music

Download

Comments

mrssaif431
Mrssaifee💞❤️ :
Mine lmp date 18 December or ab Mera 35 weeks and 3 days chal rah h to Mera ye konsa month hoga
2025-08-22 19:31:14
1
abdullah.mashwani0
abdullah.mashwani0 :
mery shadi ko 10 sal ho gy bachy nahe ha 😢😢
2025-08-23 05:22:01
0
shivrajkumar1x
Shivraj kumar :
❤️❤️❤️
2025-12-21 02:21:33
0
sabar1538
user2369833442008 :
❤️❤️❤️
2025-08-22 17:08:17
0
name.is285
Name is لاپتہ :
phly ATA Tha ye discharge lkin ab nhi ATA Kiya kro
2025-08-22 18:45:30
0
mrssaif431
Mrssaifee💞❤️ :
Aslam o alaikum meri lmp 18 December h 35 week and 2 days chal rah cephalic position h baby ki to is m baby ki movement kam hona it normal or not ? Or kia h m sep ki 4 date ko Oprat Kara sakti hu Edd se pehly
2025-08-22 12:04:28
1
khursheed5882
KHURSHEED :
🥰🥰🥰
2025-08-23 05:26:59
0
eman.ali71
Eman ali :
bety k leyi kuch batay k beta paida ho jay
2025-08-23 10:26:52
0
zaydul.islam8
Zaydul Islam :
🥰🥰🥰
2025-08-24 04:28:28
0
To see more videos from user @apkidoctor, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About