@apkidoctor: Safed Jelly Jaisa Pani? Hamal Ka Behtareen Waqt Yahi Hai Agar period ke 14 din baad safed jelly jaisa pani niklay, to samajh jaayein ke yeh ovulation ka signal hai! Yani aap ke hamal hone ke chances sabse zyada hain. Mian biwi ka is waqt milna faida mand hai. Kam az kam 2 martaba milna chahiye. Agar rang ya smell ajeeb ho to doctor se zaroor rabta karein. #foryoupage❤️❤️ #pregnancytips #apkidoctor #stem #momtobe
Mine lmp date 18 December or ab Mera 35 weeks and 3 days chal rah h to Mera ye konsa month hoga
2025-08-22 19:31:14
1
abdullah.mashwani0 :
mery shadi ko 10 sal ho gy bachy nahe ha 😢😢
2025-08-23 05:22:01
0
Shivraj kumar :
❤️❤️❤️
2025-12-21 02:21:33
0
user2369833442008 :
❤️❤️❤️
2025-08-22 17:08:17
0
Name is لاپتہ :
phly ATA Tha ye discharge lkin ab nhi ATA
Kiya kro
2025-08-22 18:45:30
0
Mrssaifee💞❤️ :
Aslam o alaikum meri lmp 18 December h 35 week and 2 days chal rah cephalic position h baby ki to is m baby ki movement kam hona it normal or not ? Or kia h m sep ki 4 date ko Oprat Kara sakti hu Edd se pehly
2025-08-22 12:04:28
1
KHURSHEED :
🥰🥰🥰
2025-08-23 05:26:59
0
Eman ali :
bety k leyi kuch batay k beta paida ho jay
2025-08-23 10:26:52
0
Zaydul Islam :
🥰🥰🥰
2025-08-24 04:28:28
0
To see more videos from user @apkidoctor, please go to the Tikwm
homepage.