@bendenizipek: *reklam değil #boya #sarışın #gossipgirledit #gossipgirlhere #gossipgirltiktok #gossipgirl #gossipgirls #serenavanderwoodsen #hair #kendalljenner #saçmodelleri #saçboyama #saçbakımı #saç #saçboyamachallenge #saçboyamavideosu #sarışın #sarisaç #koleston #vanilya #sarı #tavsiye #kızlar
İpek
Region: TR
Sunday 24 August 2025 08:53:03 GMT
Music
Download
Comments
Selbi :
25 bin kez siyaha boyadığım saçımdan utanmayıp kaydediyorum
2025-08-24 15:14:57
775
Eslem :
abla söylemesen varya asla boya demezdim o saça o kadar kendi renginmis gibi duruyor ki sacimi sariya boyayasim geldi
2025-08-24 17:32:22
137
Sunar Sarıçam :
Yaptım harıka oldu ama beyazlarımı kapatmadı bu boyaların ıcıne ne katsam kapanır acaba acıl cevap
2026-03-26 14:21:09
1
99 :
ay abla çok güzel oldu yaaa
2025-08-24 09:56:14
92
salia :
Saclarım acık kumral direkt acıcı kullanmadan boyasam olur mu
2025-08-24 15:08:22
2
Beste⚖️ :
Abla bende bir terslik oldu hahaha
2025-08-25 11:58:52
49
ahahwh :
whats your natural hair colour level
2025-08-24 20:21:44
1
buse :
bana tutar miii
2026-05-06 15:38:59
0
bettercallelf :
askim tutar mi daha fazla acayim mii
2026-01-10 08:46:11
0
Аліса :
Bade iscil zannetim en basta ses tonuna kadarmı aynı olur😳
2025-08-24 12:54:34
41
beyzadgn.0 :
sacim bu renk tutar mii
2025-08-30 15:01:07
6
f1tm_00 :
Ablaaaa tutar mıııı
2026-03-03 20:19:45
1
𓇼 :
saçımı boyadıktan sonra böyle matlaştı ve baya yıprandı parlamasını istiyorum ne önerirsiniz altın sarısıyla cila mı yapsam
2025-08-25 08:39:59
5
elifsuu :
tutar mı bende yaa palette 9-0 a boyuyorum normalde
2026-01-14 17:07:29
1
aslly.y :
ilk yapisimda böyle tutarr miii bide turunculasmayi nasil engelleyebilirimm ilk defa yapicam da
2025-08-24 10:06:10
10
H ✨ :
Sizde çok güzel oldu ama bende olmadı maalesef
2025-08-24 09:14:10
29
mina🇹🇷⚛️ :
tum aaci boyle biyayabilir miyizz
2025-08-24 19:35:57
7
tuana :
ask101 isilin buyumus hali
2025-08-24 15:38:10
17
Semanur Özyılmaz :
Tam istediğim renk biraz fazla açık küllü kumralı kaçırdım
2025-08-25 21:55:48
1
guls4h :
abla tam net olarak yazarmisiin kullandığın boyaları
2025-08-30 16:37:58
4
guls4h :
benin sacim turuncu onu nasi bu renk yapabilirim
2025-08-30 16:38:17
0
Eda :
Abla saçın efsane güzel ya
2025-08-26 08:41:03
3
Nisoşş🐢 :
Yapmicam ama çok güzel olduğu için kaydedicem ffkdkdkdkdjkddk
2025-09-28 17:58:46
2
Ceren&Mehmet 🧿 :
11/7 ye boyuyorum ben ama diplerim turuncu oluyor sadece 8/1 eklesem ?
2025-08-27 11:42:51
1
Lilith :
ombre yaptırdım ama soguk oldu. ben biraz daha tatli bir sari istiyorum. ne yapabilirim ?
2025-08-24 14:39:07
2
To see more videos from user @bendenizipek, please go to the Tikwm
homepage.