@khusnaibnu: Rekomendasi sepatu cowok keren dari brand Ehem Company #sepatusneakers #sepatu #sepatucowok #sepatucasual #ehemcompany

Khusna Ibnu
Khusna Ibnu
Open In TikTok:
Region: ID
Friday 29 August 2025 14:08:06 GMT
4529563
17605
148
2279

Music

Download

Comments

lacuran_dik
agus16 :
kece der
2025-11-30 23:51:07
43
gak..jelasw
サプトラの啓示 :
cara cuci nya di mana mass sala nya punya saya, tak cuci kok warna kuning baless pake viti mass pliss
2025-10-03 17:38:39
6
denn6705
dend1 :
sol tanam apa lem bg?
2026-03-15 13:29:39
0
princerean_
DYN-Kayyess :
ada warna hitam putih nya ga
2026-07-02 20:02:21
0
ig.muqoffy_wee
Q0ffy_wee :
kuat berapa taunn bg klo sampe 2th auto cekout nihh
2025-12-02 17:48:22
0
arka.wee
maitzy²³ :
tahan lama gak nih bang
2026-01-22 22:03:52
0
pro.player592
Fauzi Magelang :
nama celananya apa bg
2026-04-09 17:12:20
1
fitri_ftma7
Haiii_ Ini Fitriiii🥀 :
Aku dh beli. aslinya bagus, cakep
2025-12-24 06:28:27
1
adnca_0
sayaaa... :
ukuran brpa itu kak
2025-11-16 01:25:03
0
nydaz21
Jall🐶 :
itu ukuran ap
2026-01-30 11:16:05
0
bangindo25
IndroJoy25 :
spil celanya bang
2026-03-29 05:40:47
1
opung9631
gho§ :
BB 56 Tb 170 size apa ya min
2026-03-04 13:08:08
0
cihhh037
69 :
bg spil clana nya bg
2026-01-14 07:56:19
0
allolie
allolie🐢 :
Cowok yg biasanya pakek size 42 kalo pke ini harus up size gk kak?
2026-04-10 04:56:12
1
mylifemyrules5_3
jeppp mbutt :
harganya berapa mas?
2025-09-07 06:28:42
0
ayah5266330580025
AYAH.. :
pengiriman nyampe ny brp hri bang
2026-01-22 12:09:25
0
kinderjoy23411
kin_joyy🐣 :
ukuran 37 ada gak bang
2026-01-08 08:12:23
0
zeiii473
zeiii :
ada warna krem ka?
2026-03-09 03:35:31
1
lasnokxv6e3
Lasno Store :
bagus
2025-11-05 07:47:31
0
t364rcabangke2
T364R :
yang lu pakai itu panjang sepatunya berapa senti bang semoga di jawab
2025-10-11 04:46:09
0
dimaz_777
Dimas_Lah :
spil merek celananya mas
2025-12-19 10:30:03
0
barisannnnnnn
pas :
udah sampai barangnya keren😅
2025-12-19 07:16:28
1
ilhamnasukha08
K1Z🐋 :
decit gak??
2025-11-08 01:21:43
0
dafaintoveret
farhankaani_ :
mirip prayer kids bjir
2025-11-06 04:12:26
1
To see more videos from user @khusnaibnu, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos

کچھ محبتیں وقت کے ساتھ کم نہیں ہوتیں، بلکہ ہر گزرتے لمحے کے ساتھ دل میں اور گہری اُتر جاتی ہیں۔ تم بھی میرے لیے ایسی ہی محبت ہو، جسے میں چاہ کر بھی اپنے وجود سے الگ نہیں کر سکتا۔ دنیا کی ہر چیز مجھ سے چھن جائے، میری یادوں سے ہر منظر مٹ جائے، مگر تمہارا نام میرے دل کی آخری دھڑکن تک میرے اندر زندہ رہے گا۔ مجھے نہیں معلوم محبت کو لفظوں میں کیسے بیان کیا جاتا ہے، بس اتنا جانتا ہوں کہ جب بھی آنکھیں بند کرتا ہوں تو تم نظر آتی ہو، جب دل اداس ہوتا ہے تو تمہاری یاد کبھی درد اور کبھی سکون بن جاتی ہے، اور جب سانس آتی ہے تو یوں لگتا ہے جیسے اس سانس میں بھی تمہارا حصہ شامل ہے۔ تم میرے لیے صرف ایک شاہ زادی نہیں، میری زندگی کا وہ خوبصورت احساس ہو جسے میں کبھی کھونا نہیں چاہتا۔ شاید ایک دن یہ چہرہ مٹی میں مل جائے، یہ آواز خاموش ہو جائے، یہ وجود دنیا سے مٹ جائے، مگر میری محبت کا ایک حصہ ہمیشہ تمہارے نام رہے گا۔ کیونکہ تم وہ محبت ہو جسے میں نے صرف دل سے نہیں، اپنی آتی جاتی سانسوں سے چاہا ہے… اور مجھے اپنی ہر سانس کی قسم، مجھے تم سے بےحد محبت ہے جاناں ___🙂🍁 #حضی✍️
کچھ محبتیں وقت کے ساتھ کم نہیں ہوتیں، بلکہ ہر گزرتے لمحے کے ساتھ دل میں اور گہری اُتر جاتی ہیں۔ تم بھی میرے لیے ایسی ہی محبت ہو، جسے میں چاہ کر بھی اپنے وجود سے الگ نہیں کر سکتا۔ دنیا کی ہر چیز مجھ سے چھن جائے، میری یادوں سے ہر منظر مٹ جائے، مگر تمہارا نام میرے دل کی آخری دھڑکن تک میرے اندر زندہ رہے گا۔ مجھے نہیں معلوم محبت کو لفظوں میں کیسے بیان کیا جاتا ہے، بس اتنا جانتا ہوں کہ جب بھی آنکھیں بند کرتا ہوں تو تم نظر آتی ہو، جب دل اداس ہوتا ہے تو تمہاری یاد کبھی درد اور کبھی سکون بن جاتی ہے، اور جب سانس آتی ہے تو یوں لگتا ہے جیسے اس سانس میں بھی تمہارا حصہ شامل ہے۔ تم میرے لیے صرف ایک شاہ زادی نہیں، میری زندگی کا وہ خوبصورت احساس ہو جسے میں کبھی کھونا نہیں چاہتا۔ شاید ایک دن یہ چہرہ مٹی میں مل جائے، یہ آواز خاموش ہو جائے، یہ وجود دنیا سے مٹ جائے، مگر میری محبت کا ایک حصہ ہمیشہ تمہارے نام رہے گا۔ کیونکہ تم وہ محبت ہو جسے میں نے صرف دل سے نہیں، اپنی آتی جاتی سانسوں سے چاہا ہے… اور مجھے اپنی ہر سانس کی قسم، مجھے تم سے بےحد محبت ہے جاناں ___🙂🍁 #حضی✍️

About