@abdalla_ala3ssar: مازلت مقتنع اقتناع شديد بعد كل الافلام اللي اتفرجت عليها وكل المزيكا اللي اتعملت جواها أن في فئة اللايت الرومانسي الهادي تظل مزيكا فيلم "حرامية في kg2" هي أفضل موسيقى تصويرية ممكن ودنك تسمعها وتستمتع بيها ولا يمكن اسمعها بدون ما أتخيل مشهد المركب في الاقصر وصوت كريم عبدالعزيز العشريناتي وهو بيرمي الإفيه وانا طفل صغير وبكل ثقة بيقول (عظيم الغروب) هشام نزيه، بصمة مميزة من يومها وليس لها مثيل حاليا #viral #explore #cinema