@izzatzaidi_: Tak tahu nak mula dengan saham atau FCPO? Jom bezakan dua-dua ni. Ramai trader baru tersangkut sebab tak tahu beza! #tradingfcpo #fcpovsaham #fypmalaysia #fcpo #fcpomalaysia
trade fcpo guna maybank boleh ke tuan, saya dah ade maybank trade MY
2025-08-30 13:31:55
2
Zulhilmi :
Apa Perbezaan fcpo dan forex
2025-09-04 12:21:27
0
yuzmd2 :
boleh bgtau sbb apa fcpo patuh syariah?
2025-09-07 13:10:45
1
〆imww☂︎ :
fcpo masuk permulaan rm1k boleh ke,kalau saham boleh je
2025-09-01 01:12:33
4
Lamy :
Tuan halfmagin 25% tu boleh trade overnight ke.. Sy modal kecik
2025-09-04 05:31:18
0
lokki :
kripto atau fcpo lagi volatile tuan ?
2025-09-07 04:54:51
0
KGP :
How to join ?
2025-09-12 02:09:42
0
Murad Isa575 :
fcpo. short adakah patuh shariah? rujukan?
2025-08-30 12:02:31
0
kamilmior :
Syariah complient ?
2025-09-02 08:19:31
0
apek :
halo admin, fcpo di broker apa? sbb saya pelik kenapa broker saya x de fcpo
2025-09-08 01:39:36
1
Havoc Outlet :
Modal min berapa bang
2025-09-05 16:57:04
1
amydhenie® :
Baca candle smua mcm forex ea. Ada mc ?
2025-09-28 07:12:32
0
EdyBlack///Inline6🇩🇪 :
ada rm5000 boleh depo fcpo..boleh la buat scalping...
2025-09-05 06:16:22
0
mr.rudyyy :
Macamana nak reg tuan?
2025-09-02 06:56:22
0
mr.SECRET :
tapi fcpo tak patuh syariah, sebab kita trade "future", kita takda pemilikan terhadap sesuatu benda tu
2025-09-12 02:22:24
1
EndyTW :
Assalamualaikum....yg FCPO funded acc ada tak tuan?
2025-09-22 03:58:57
0
Lee AS :
bank investment mana yg ada tawar fcpo trading ? malaysia
2025-09-20 12:40:30
0
Wanmat :
fcpo Mahal sagat
2025-10-05 05:32:11
0
zoopee :
wow
2025-09-02 09:05:32
0
Nazim :
leverage fcpo ni mcm mana tuan?
2025-09-07 10:30:46
0
bro din :
Ape pun ini terpulang pd masing2 buat keputusan,,duit modal masing2 punya kan,,,ni saya dpt info dari pakar di siar kat tv
2025-10-17 04:20:40
0
kasatiqnuru :
sy dah trai..tapi X de yg face to face utk saya belajar..Tu yg X faham2..
2025-10-28 02:05:51
0
yasmin :
untuk withdraw duit dan add depo boleh secara online ke? atau kne melalui remiser?
2025-10-16 12:55:50
0
nash :
Risk level, risk appetite, stress level, capital level etc ikut condition masing2.. Apa2 pun consistency & growth penting. High risk has high chance of blowing the account faster.. Sendiri mau kira la 😁
2025-10-06 19:19:24
0
Azman AR :
last² MC
2025-08-31 23:07:46
0
To see more videos from user @izzatzaidi_, please go to the Tikwm
homepage.