@ariana.afiqah: Replying to @Radzuan Maasan Thank you sm! 🙏🏻✨ To those yang tanya, it’s Traders Hotel. Room i Level 12 ( Bilik 1203 ) Alhamdulillah it’s a perfect view! 😍🔥 Tak tinggi sangat, tak rendah sangat 🙌🏻

Arianaaafiqah
Arianaaafiqah
Open In TikTok:
Region: MY
Sunday 31 August 2025 13:44:11 GMT
620426
20616
359
6606

Music

Download

Comments

fsz4fairsza_
FISZA l FABULOUS PERFUME :
Sy dah booking utk tahun depan. Harga keras tapi view cantik, dari sekarang kena menabung 😆
2025-08-31 15:17:45
383
xuerabarrymore
Xuera Barrymore :
Exactly Hotel Traders n imperial klcc paling nampak view klcc
2025-09-01 01:43:46
126
carloszack726
carlos :
Saya tolong inform siap2 tarikh 30-31ogos 2026 Traders hotel- City view range price rm1300-1500 😊
2025-09-01 15:26:39
38
nanaanawar
Nana Nawar 🇲🇾🇵🇸 :
laju bukak agoda tp date 30 next year dah sold outttt hahahaha
2025-08-31 23:47:01
98
msdhiahazel
Diannehazel :
Dah tgk tarikh 30-31 ogos next year. Klcc view harga hampir 1k. 😂
2025-08-31 17:04:25
77
caramelmachii
Yanaawrraww🦋 :
otw booking for next year, takpa harga mahal sebab ada setahun lagi 🤣🤣
2025-08-31 17:58:44
29
prettylikeleo
prettylikeleo :
Damn proud to be Malaysian😘 Something other countries don't have🔥
2025-09-01 11:18:04
22
rosenasir98
RoseNasir :
masa booking tu minta yg view klcc ke...
2025-08-31 16:12:40
14
sweetrubyroseatea
Atea Azman :
i pernah request level 30, tak cantik, sbb tinggi sgt..
2025-08-31 16:45:54
20
athirhrcdzf
عتيرة :
ahhhh next year nak checkin laa cantiknyaaa view 😭
2025-08-31 14:52:25
22
ziela2164
Ziela :
Stay kt four seasons hotel...nampak klcc besar sbb sebelah....tapi view bunga api mmg cantik dan jelas depan mata.
2025-10-05 16:23:25
13
ummusabrinaz
Ummu sabrina :
Memang cantik view Traders. 5🌟🌟🌟🌟🌟
2025-09-01 12:43:26
8
nisaabeautyyyy
ℳ𝓇𝓈 𝒩𝒾𝓈𝒶𝒶 :
View pagi dari hotel 😍
2025-09-01 09:36:58
48
ciknurul275
ciknurul :
love vieww🥰
2025-08-31 13:57:24
7
zalikha_90
Eyka Abd Rahman :
sy dh pnah dok traders htel..hrga mmg keras tp best lyn view . p klcc buggy dri hotel akn bwk kita ..
2025-08-31 17:10:17
13
ieka_0
Ikamok🦋 :
Apa nama hotel ye
2025-08-31 14:20:09
7
noryatiomar
tianor1205 :
tiada sesiapa review pasal free flow food & drinks ke? mmg berbaloi stay hotel ni. booked during merdeka celebration tahun lepas.
2025-09-01 13:21:02
6
wantooly
WAN TO OLY, NEDDY & EAN :
grand Hyatt pun sama, jelas bangunan klcc
2025-09-09 04:32:12
7
adhwaatqh
𝓐𝓭𝓱𝔀𝓪 𝓐𝓽𝓲𝓴𝓪𝓱 ' Ი𐑼 :
ni level berapa?
2025-08-31 20:16:48
2
faiqah_.25
Faiqah :
nk book hotel ni kt apps ape awak?
2025-09-01 07:59:19
2
kaksuhaa
Suha :
Prnh dduk sini sekali msa tu bru hbs pkp 750 smlm, skrg brpa dh hrga smlm?😂
2025-08-31 21:20:15
0
nizambest1728
AbangBestKacak :
jgn dah booking utk next year…pastu takder fire work ….sedih😅😅
2025-09-03 09:32:02
0
ecah7536
Ecah :
memg cntik sgt view malam
2025-09-01 05:03:22
4
stalkerawak0
STALKER AWAK :
Book utk New Year Eve
2025-09-21 11:35:53
0
money_money_for_me
💴💵💰🦁im lion🦁💰💵💴 :
hotel w near klcc
2026-01-29 15:39:38
1
To see more videos from user @ariana.afiqah, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About