@pweettyz._: masyaallah 30/8/2025 dengan sekali lafaz aku terima nikah nya dengan mas kahwin sebanyak yang tersebut 💍#nikahmuda #kahwinmuda #teamaugust #masyaallahtabarakkallah #fyp #fypシ #foryou #foryoupage #takdirallah #allhamdulilah #janganlupabersyukur

pweettyz._
pweettyz._
Open In TikTok:
Region: MY
Tuesday 02 September 2025 05:37:32 GMT
337076
16258
164
1380

Music

Download

Comments

pelamin.mini.johor
pelamin_mini_dani :
sapa2 sewa la saya punya pelamin rm 270 je 😭
2025-09-05 10:05:20
377
farhana_cute9
nana_ :
aq 18 dh nikah 🙂
2025-09-02 11:51:56
44
naneysss
🎀 𝒩𝑒𝑒𝓃𝑒𝓇𝓈 🎀 :
target saya tahun depan , tpi tkde calon 😁
2025-09-02 12:39:21
87
mummy_qarl._
Mummy Qarl ❤️‍🔥 :
Sma nikah umur 19 skrg 20 ank srg dh 🥰
2025-09-23 08:49:57
20
putrizaib.__
putrizaib.__ :
tarikh nikah kite sama sis 😘 nikah umur 19 30/8/2024 sanding 31/8/2024 😁
2025-10-09 05:27:50
2
meyy09___
meyy 🚩 . :
congrast cousin kuhh 🥰
2025-09-02 07:24:12
11
budak_kulim
faiz :
Noh nikah awl gatai lh tu
2025-09-02 22:22:34
5
n.syapiraa
fyaa :
target khawin umur 25, 🥺 last² baru jumpa jodoh yg tepat, 27 baru nikahhh♥
2025-09-26 12:46:07
5
eidayusyaza
eidayu :
saya umur 19 kahwin umur 20 dpt baby..skrg 4 org dh amanah dari Allah SWT..🥰🥰🥰
2025-09-09 15:52:55
1
jannahmk97gmail.com
Jannah mk :
akak target nikah 23.tpi smpai skrang blum lagi hahahaha
2025-09-02 16:07:10
14
aevanrynn
vana ⋆˙ৎ୭ ݁ ˖ :
kak aku umur 23, masih merasa bayi😔
2025-09-02 06:57:45
60
ovsgfyd
🖤 :
kita umur 22 kot , skrg 19 msuk ilkkm dlu 3 tahun🥹
2025-09-02 08:26:49
5
putery_4you
・Reen ٭ं :
2 tahun lagi saya pulak follow belakang akak
2025-10-05 12:48:20
2
meknisss.__
mekniss.__ :
Target umur 25 tapi takdir allah umur 17
2025-09-10 03:53:21
4
mohdnasurinasrun
SABBA36 :
ALHAMDULILLAH,
2025-09-02 13:23:48
4
rosnizaisa86
Rosniza :
mami nok jugop😅
2025-09-03 03:25:34
2
adikfarahz
𝑀𝓇𝓈 𝐹𝒶𝓇𝒶𝒽🎀 :
🤭 Sama la kita 19 dh kawin 🤭 congrat Cntik ku
2025-09-02 08:23:23
4
xiaoha
Pij@h♥️ :
congrats weyhh 🥰 tunggu turn aq pulak ehhh
2026-04-08 13:41:04
2
munaawhere
ᥬᩤ :
dulu kemain target 19 , tapi sekarg dah 25 😭 camna niii
2025-09-02 10:51:19
4
izz_09107
izz :
hadir dri friend fb congrats sis🥹Suka tengk story fb awk hehe
2025-09-06 18:12:05
2
princess_amen8991
Anwar@amen :
sama ngn saya..umur 18 dah dipinang orang..umur 19 nikah..Alhamdulillah,2025 tahun yg ke 15..anak sulung 14 tahun 🥰
2025-10-26 23:48:14
1
u.sername141
JAK :
tahniah saing
2025-09-02 06:14:07
1
erienyss
𝙮𝙞𝙚𝙣𝙜 ᥫ᭡ :
Congrats both of u 🥰
2025-09-02 07:09:06
3
dekknaaaaaaaa4
𝓃𝓊𝓇 𝒶𝒾𝓃𝒶𝒶❤️ :
Ehh geng nikah awal🥰
2025-09-07 08:21:01
1
wife_taufiq
liᎩᎯᎿᎯᏌᎰiᏄ :
Targer nikah umur 25 tapi takdir Allah umur 18……..umur 19 anak sorang😁
2025-09-06 03:55:26
1
To see more videos from user @pweettyz._, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About