@petaikecutshop: Membalas kepada @ATL's kalau cakap sama jugak, tataw lah, tengok sendri, nilai sendri #kainviral #kainlapdapur #kainmagic

@petaikecut
@petaikecut
Open In TikTok:
Region: MY
Saturday 06 September 2025 12:00:00 GMT
2120887
12989
390
2098

Music

Download

Comments

pablodanial
PabloDanial :
Baru beli smlm.lap rntai je.jenuh nk hilang kan siap guna sabun tk hilang jugaa.review jujur ni
2025-09-07 07:00:35
244
mohdzuhairiizwan
mohdzuhairi93 :
2025-10-22 04:42:38
44
markyen_81
markyen :
Terbaik kain ni
2026-02-01 09:58:00
2
nyahsuper
paan🥤 :
dah pakai bang kebas
2026-03-08 14:58:40
2
solsolsol666
SOL🦥 :
Dh beli... Skali lap mnyak hitam terus x tnggal basuh 🤣🤣🤣maka jd kain2 buruk biasa mcm yg lain jer lh
2025-10-23 03:55:07
13
keras_pedal
warisan mate ramba :
biar betik...ramai komen x menjadi
2026-05-01 09:35:42
2
msnbju
YaBanG VF3i :
Tolong sy bang, sy dah beli 2 set, 6 helai. Tapi tak jadi🥲
2025-09-07 23:57:43
32
abuljemi5
abuljemi :
free Palestine
2025-10-22 14:06:28
57
semb348
Jibby :
Aku beli mmg pakai trus hilang minyak hitam !!!! sbb lepas pakai trus buang…. Jadah die la basuh bole hilang
2025-11-12 09:29:49
20
lucky_4401_
Lucky_4401 :
sebelah tu kicap la
2025-10-20 12:55:01
5
nothing2something719
nothing2something719 :
Kat umah ade magic ni je bosch 😂
2025-09-16 09:40:29
24
adamchemboy
AdAM v1⚡ :
Biru wat bsuh Moto.. Kuning tuk lap... Mercik hawau... 🙏Dua2 ade pertalian
2026-07-03 07:33:13
1
john_kulai
JK_7 :
buat ape susah² beli kain magic bagai ni kalau boleh guna tisu magic
2025-10-19 11:43:32
5
abamadd
Abe add :
Mantapp🥰
2026-04-22 16:38:40
3
mykenz1111
Kenson George Jon :
I beli dah tapi lap tangan lepas service minyak hitam, tak bersih pun kain tu, saya orang yg jujur
2025-10-18 11:53:09
5
zainalmuar
Abg muo :
sehelai tu berapa lama boleh guna? takut nanti berkali2 guna terus lekat minyak
2025-09-07 00:05:24
9
putera_bongsu69
_Putera Bongsu🤙 :
indah khabar dari rupa..
2025-09-18 03:35:40
9
sshahreez
Shahz :
Terbaik kain magik ni boleh guna untuk kegunaan masa nak servis motor. Kalau untuk basuh keta boleh guna mikrofiber.
2025-09-07 01:57:53
10
ceojanganluparepostt
CEOJANGANLUPAREPOST :
Hadir
2026-03-21 17:48:59
2
farihinfath92
Farihin Fattah :
Dah beli lap kunyit kt dapur mmg x hilanh 😏 btw sy dah basahkan
2026-04-30 13:31:17
1
akakpajero
AbangPajero :
sy dah beli.. klu baru guna mmg berkesan senang cuci tp guna banyak kali kotoran tu dah xnk keluar..guna utk dapur ok la minyk2 ringan..
2026-05-11 01:31:26
3
mjohn_999
John :
so far saya pakai alhamdulilah,senang nak basuh balik,xpayah laa sy beli tisu dapur ber bundle² da lepas nie 😁😁😁
2026-05-09 20:17:55
4
mizansarra
MizanSarra :
sy dh bli guna smggu lap minyak2 kt dapur lepas masak.ya ampun serius bersih minyak2 xperlu guna sabun langsung.kuali lps msk sambal,rendang pon sy lap dgn kain ni dlu sblum cuci ngn sabun.so jimat sabun sbb xperlu guna byk sabun utk cuci kesan myk pada periuk kuali & sewaktu dengannya 😃👍🏻
2026-04-27 12:21:01
3
sugarcane777s
khai💤 :
ATTENTION : basahkan dulu kain baru guna
2026-04-30 17:29:09
3
syedmohdamri
syedmohdamri :
2025-12-30 07:38:06
2
To see more videos from user @petaikecutshop, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About