Herkez eklesin katkısını siz ekledikce biz pompacılar kazanıyoruz
2025-09-07 08:47:13
46
𝐄𝐟𝐞 𝐂𝐚𝐧 :
Pompacıların en sevdiği geçmiş olsun çünkü hesap fazla çıkıcak yakında sorunlar ile karşılaşacak her katkı atan
2025-09-07 08:24:35
19
İlyas190 :
ben başka marka kullandım 5-6 defa mazot pompası bozuldu, baya masraflı olmuştu ben pek işe yaradığını düşünmüyorum
2025-09-09 20:23:09
0
Onr :
1 kere kullandım soluğu enjektörcüde aldım ayarlarını bozmus
2025-09-08 21:25:08
0
Ahmet Yiğit118 :
ne ugrasiyonuz shel den mazot alın zaten katkılı daha iyi degilmi
2025-09-09 19:06:30
1
𝐀𝐥𝐢 𝐄𝐫𝐝𝐨𝐠̆𝐚𝐧 :
Bunlarda en kalitelisi tunaptır üstüne tanımam
2025-09-07 08:32:53
6
samet :
depo boş konumda enjektör temizlemeyi atıp depoyu fullersek daha etkili olur kral
2025-09-07 06:27:47
6
o1.yavuzss :
nerede satılıyor
2025-09-09 19:53:21
0
denizstn3 :
hiç tavsiye etmem iki defa kullandım sonra ne enjektör kaldı ne üst kapak baya büyük masraflar çıktı
2025-09-07 15:33:31
0
BTU 06 :
Herkes ustasından kullanma bozuyor demiş doğru söylüyor lar arkadaşlar asıl kullanmıycaksınız ki bozulsun ustalar taş mı yiyecek 😂😂(yıllardır kullanıcısıyım ürünün)
2025-09-07 19:44:11
1
_Sb04 :
İş yapar yapmaz tartışılır ama kesinlikle yakıt tüketimini aşırı arttırıyor
2025-09-07 13:53:11
0
Görkem :
2 3 km arabayı yüksek devirde kullanırsan işe yarar
2025-09-07 08:21:05
2
𝐼̇𝐵𝑅𝐴𝐻𝐼̇𝑀❤️🔥 :
buna gerek bile yok yatim bardak benzin koy açılıyor
2025-09-07 10:01:31
1
Emo :
Çok güldüm yaa
2026-04-26 09:06:37
0
emirsaahins :
Gaziantep doğuş Pompa&Enjektör bekliyoruz👍🏻
2025-09-07 09:35:06
0
🅐🅛🅘 Ö🅩🅣ü🅡🅚 :
Bende ekledim araba enjektör yaktı ekleyin iyi olur 😅
2025-09-12 16:18:01
0
eren :
aracın deposu tam dolu olmadan eklemeyin enjektörlere mazot pompasına zarar verebilir
2025-09-11 18:26:51
0
BTU 06 :
Aracıma yıllardır kullanıyorum benzin olanı hem iyi kaçıyor hemde masraf çıkarmıyor enjektör arızasını ve motorun içindeki kurumları temizliyor arada bir depoya dökmekte fayda var kullanımı depo boşken dökün üstüne benzin fulleyin öyle kullanın.
2025-09-07 17:56:08
1
Yasin Yilman :
Kullanıyorum hiç sorun yaratmıyor korkmayın
2025-09-07 12:48:34
0
ZHR9 :
60 litre depoya zaten bir tane konuluyor oda mazotun içinde seyrelmiş oluyor 15 bin kilometrelik kullanımda ben 3 sefer rasgele aralıklarla attım bir sorun yaşamadım.
2025-09-07 13:37:11
0
Muhammed Ünsal :
2 aracimda dizel ikisine de koyarim problem yaşamadim günlük 150km yapiyorum
2025-09-07 15:03:40
4
Ayberk Bayrak. :
Geçmiş olsun sanayideki pompacılar bunu beğendi 🤩
2025-09-07 10:03:37
0
yukselperformans :
Atın babam atın bekleniyorsunuzzzzz 😂
2025-09-09 12:44:38
1
DALMAZ A.Ş :
@mustafa.x1_
2025-09-08 14:10:54
0
To see more videos from user @kaankayaa44, please go to the Tikwm
homepage.