@shahzadbhatti_3:

shahzad bhatti 333
shahzad bhatti 333
Open In TikTok:
Region: BR
Monday 08 September 2025 19:04:08 GMT
1516297
160337
7541
1494

Music

Download

Comments

m.asim.95
m.asim95 :
کوئی مانے یا نہ مانے یہ اکیلا انڈیا کو ہلا سکتا ہے
2025-09-08 19:23:09
454
adresee381
A 381 :
Abu Musa is brand
2025-09-09 17:29:34
68
its.ashia.khan
It's Ashia khan :
love you bahi
2025-09-08 19:05:47
49
shahzadbhatti333sa
SAMEER EDITOR333▄︻デ══━一💥 :
Bhai 👍👍👍🥰🥰🥰✌️✌️✌️333
2025-09-08 19:12:20
75
queenaa838
sehar butt :
please help me I need your help please contact with me Shahzad bhatti Bahi main aapko message ker rahi hun mujhe help keray
2025-10-05 11:12:15
12
abidsunayara786
👑Abidsunyara786👑 :
daar lg rha ha bro
2025-09-09 03:46:43
18
fayyazpardesi333
🅵🅰🆈🆈🅰🆉🅿🅰🆁🅳🅴🆂🅸333 :
333😎👑💯💯💯💯💯
2025-09-09 01:45:15
6
abdullahahmed3419
ღゝ◡╹)ノ♡ Abdullah Ahmed ♡(╹◡ゝღ :
shahzada Bhatti Bhai zindabad
2025-09-08 23:33:55
6
harbalrajsinghbhullar1
HARBALRAJ SINGH BHULLAR :
really very nice vew veer 👌
2025-09-09 13:10:30
10
hajishamas1
Haji Shamas :
great bhi jan ❤️❤️❤️❤️
2025-09-09 04:06:34
5
useralikhan344
M Ali Khan :
Love you shazad bahtii 👑
2025-09-09 05:21:27
5
zidi_murshad.6
𝙕𝙞𝘿𝙞 𝙈𝙪𝙍𝙨𝙃𝙖𝘿 ❤️‍🩹 :
my dream I meet up 🤧 with you 🥺😓
2025-09-10 03:47:42
5
bilalbhattiworld
*BILAL BHATTI* :
Salm Bhai Kuch help chahi he
2025-09-09 10:54:41
5
qamarabbas5742
SHEIخH SHحB🚩{512}🚩 :
Bhai har video ta comment krda inbox aao please bhai👑👑
2025-09-09 02:14:21
9
n.h.041
⚔️نقاش Hans 🍁🍻 :
king 👑 333 Hanji 🙌
2025-09-09 12:54:13
5
abdullah_shaikh_020
💫🫠ABDULLAH_شيخ💋🌚 :
baat sonno plz bhai
2025-09-09 05:35:06
6
abdullahahmed3419
ღゝ◡╹)ノ♡ Abdullah Ahmed ♡(╹◡ゝღ :
shahzada Bhai plz inbox me reply me
2025-09-08 23:34:11
5
its.ashia.khan
It's Ashia khan :
hamasha salamat raho or kush raho 🥰
2025-09-08 19:06:10
14
naheel913
ناںہیل چوہان 7at 🔱 :
Shazad bhai ma apsy bhot love krta hu mere birthday arhi ha naheel name ha please ak vedio bna kr muja send krna dain inbox ma please 🥺
2025-09-08 23:01:29
15
alisatti1210
علیؓ ❤️ عمرؓ :
Shahzaib Bahii I Really Like you With the bottom of my heart ma tiktok pa zyda log psand nhi han Ap Sa Aik As A Chotha Bahii Patlu Is Your friend ma sirf uski bat nhi kar rha magar all over bat kar rha hu magar patlu ka Ju Friend circle han Ju us ka abusing group han wo dosra tiktoker ki family ko target kar rha han please un ka kuch kardoo kuo sab ki ma behan sanji hutii han ..ma ya bat ap sa q keh rha hu q ka ap ka friend han agar na bi hu to ap mashallah Har masla pa stand laita hu to please is cheez ko bi dekho
2025-09-10 05:24:22
4
og_edits_1
OG丨Edits🔥 :
Bhai🔥
2025-09-08 19:22:31
11
user774483988
👑اب زندگی😭 ختم ہے💔مرشد🔐 :
main kasam utha kar deta hun aap jaisa na Koi hai hoga aur na aaega Sher Man ke bacche ho Allah jindagi Karen aapki💕
2025-09-08 20:06:08
7
opssubhan86
❌️𝒮𝓾ʙ𝔥𝖆🄽❌️ :
bahi plz reply kar do plz plz plz pl z
2025-09-09 05:05:37
6
king46411186
king SALAR 333 :
king SHAZAD
2025-09-09 15:51:24
8
mitha.ak2
MITHA X 08 💀 :
Shahzad Bhatti On Top 😎🫶
2025-09-09 05:34:33
10
To see more videos from user @shahzadbhatti_3, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About