Language
English
عربي
Tiếng Việt
русский
français
español
日本語
한글
Deutsch
हिन्दी
简体中文
繁體中文
API
Home
How To Use
Language
English
عربي
Tiếng Việt
русский
français
español
日本語
한글
Deutsch
हिन्दी
简体中文
繁體中文
Home
Detail
@shya_syainatul: TQ Skintific keluarkan produk yg memudahkan urusan mak2 mcm aku ni nak berlawa🤭#racuntiktok #skintificmy #skintificpromo #exfoliateyourskin #exfoliatingpads
🧕SHYA | SYAINATUL🍉
Open In TikTok:
Region: MY
Wednesday 10 September 2025 11:54:28 GMT
619762
1821
108
210
Music
Download
No Watermark .mp4 (
12.49MB
)
No Watermark(HD) .mp4 (
8.86MB
)
Watermark .mp4 (
13.84MB
)
Music .mp3
Comments
عيني نجيهة :
tlg jgn pakai hari hari . bahaya untuk kulit.
2025-09-11 06:31:08
15
cikmesi :
boleh pakai hari hari ke sis?
2025-09-10 23:20:55
5
puteriema_03 :
kulit sensitive bole guna ke?
2025-11-05 15:37:38
2
Rina Mawar :
lepas pakai tu..nak kena cuci muka ker? lepastu baru pakai moisturizer?
2025-09-13 12:23:26
2
R'Arrogant_36🥀 :
mngeringkan kulit x?
2025-09-11 00:10:08
3
suriatiadly :
mcm mna nak guna.kak baru je bli.tapi blum guna g😁
2025-09-14 00:12:13
1
ZzuraAz :
Boleh ke utk muka yg ada pigment yg nipis? boleh hilang ke?
2026-02-27 01:33:57
1
Zyqaaa :
ni pakai sebelum toner ke
2025-09-11 01:02:41
1
𝕽𝖆𝖉💕𝕯𝖊𝖊𝖓 :
best pakai ni ..walau kulit ad jerawat, nampk tekstur kulit jadi halus
2025-09-22 07:04:02
0
🍓Berry🍓 :
lepas pakai ni bole ke pakai PDRN jelly pad tu sis? lg 1 lepas pakai wxfo ni, pakai facerina moisture bole ke? tnya dlm live xbjwab, kte nk bli🥺
2026-08-04 17:09:33
0
Qah :
waktu mana kena pakai nie sis?
2025-09-15 01:08:55
1
R1@shah :
saya pakai air wuduk je kak bersinar Nur 😁
2026-01-23 08:55:04
1
nhudanoor :
yang ni ibu menyusu baby 1y 5m boleh pakai tak?
2025-09-13 09:53:10
1
yanadiana16 :
alamakkkk.... bf xbole pki ke... 😭
2025-10-31 21:33:48
0
Kakmira :
Shya, akak kalau pakai skincare mesti Lepastu kalau makeup bercapuk. Cane niiii 😭
2025-09-23 13:55:52
0
DoubleFA Shop :
Best pakaii
2025-09-11 00:27:32
0
한스 :
Jgn pakai hari2 kak 😂
2025-09-11 00:27:32
7
norzia_azie :
hadir singgah
2026-01-06 04:46:11
1
. :
teenager boleh guna tk?
2025-09-10 17:54:55
2
DMella :
Yang tu kita pakai 2 kali seminggu sahaja kan?
2025-12-09 21:38:13
1
Amanda Tang💕 :
sis toner pad dia ada 2 side tak?
2025-09-10 14:07:02
1
🧕SHYA | SYAINATUL🍉 :
KORG…PAKAI SEMINGGU MEANS 2-3pcs SHARI SY PAKAI BUKAN DKT MUKA JE DEKAT CELAH2 jugak
2025-09-11 02:15:38
3
sitizainabbintisa :
kulit sensitif jerawat blh tk
2025-10-27 12:22:50
1
ForYou❤️ :
lawa skin
2026-06-03 03:31:46
0
DYBAMIRA :
kulit kering bolh pakai keee
2025-09-11 01:17:15
0
To see more videos from user @shya_syainatul, please go to the Tikwm homepage.
Other Videos
Let’s go over some of my numbers and the gaps that exist also.
#seonghyeon
ta mig nu💃
tu as raison 😉😂
Кричит #piterparker #spiderman
About
Robot
API
Legal
Privacy Policy