@shya_syainatul: TQ Skintific keluarkan produk yg memudahkan urusan mak2 mcm aku ni nak berlawa🤭#racuntiktok #skintificmy #skintificpromo #exfoliateyourskin #exfoliatingpads

🧕SHYA | SYAINATUL🍉
🧕SHYA | SYAINATUL🍉
Open In TikTok:
Region: MY
Wednesday 10 September 2025 11:54:28 GMT
619762
1821
108
210

Music

Download

Comments

jiha9610
عيني نجيهة :
tlg jgn pakai hari hari . bahaya untuk kulit.
2025-09-11 06:31:08
15
cikmesi
cikmesi :
boleh pakai hari hari ke sis?
2025-09-10 23:20:55
5
puteriema_03
puteriema_03 :
kulit sensitive bole guna ke?
2025-11-05 15:37:38
2
sarinaddaeng
Rina Mawar :
lepas pakai tu..nak kena cuci muka ker? lepastu baru pakai moisturizer?
2025-09-13 12:23:26
2
apple24319
R'Arrogant_36🥀 :
mngeringkan kulit x?
2025-09-11 00:10:08
3
suriatiadly
suriatiadly :
mcm mna nak guna.kak baru je bli.tapi blum guna g😁
2025-09-14 00:12:13
1
zzuraaz
ZzuraAz :
Boleh ke utk muka yg ada pigment yg nipis? boleh hilang ke?
2026-02-27 01:33:57
1
zyqaaniyhh
Zyqaaa :
ni pakai sebelum toner ke
2025-09-11 01:02:41
1
radiadeen
𝕽𝖆𝖉💕𝕯𝖊𝖊𝖓 :
best pakai ni ..walau kulit ad jerawat, nampk tekstur kulit jadi halus
2025-09-22 07:04:02
0
privateandpersonal900
🍓Berry🍓 :
lepas pakai ni bole ke pakai PDRN jelly pad tu sis? lg 1 lepas pakai wxfo ni, pakai facerina moisture bole ke? tnya dlm live xbjwab, kte nk bli🥺
2026-08-04 17:09:33
0
qah_qoh
Qah :
waktu mana kena pakai nie sis?
2025-09-15 01:08:55
1
r1shah2
R1@shah :
saya pakai air wuduk je kak bersinar Nur 😁
2026-01-23 08:55:04
1
nhudanoor
nhudanoor :
yang ni ibu menyusu baby 1y 5m boleh pakai tak?
2025-09-13 09:53:10
1
kakwann16
yanadiana16 :
alamakkkk.... bf xbole pki ke... 😭
2025-10-31 21:33:48
0
kakmirajer
Kakmira :
Shya, akak kalau pakai skincare mesti Lepastu kalau makeup bercapuk. Cane niiii 😭
2025-09-23 13:55:52
0
doublefa_shop
DoubleFA Shop :
Best pakaii
2025-09-11 00:27:32
0
cakenis94
한스 :
Jgn pakai hari2 kak 😂
2025-09-11 00:27:32
7
norzia_azie
norzia_azie :
hadir singgah
2026-01-06 04:46:11
1
xybc._zyn
. :
teenager boleh guna tk?
2025-09-10 17:54:55
2
dmella73
DMella :
Yang tu kita pakai 2 kali seminggu sahaja kan?
2025-12-09 21:38:13
1
amandatangstef
Amanda Tang💕 :
sis toner pad dia ada 2 side tak?
2025-09-10 14:07:02
1
shya_syainatul
🧕SHYA | SYAINATUL🍉 :
KORG…PAKAI SEMINGGU MEANS 2-3pcs SHARI SY PAKAI BUKAN DKT MUKA JE DEKAT CELAH2 jugak
2025-09-11 02:15:38
3
sitizainabbintisa
sitizainabbintisa :
kulit sensitif jerawat blh tk
2025-10-27 12:22:50
1
foryou3904
ForYou❤️ :
lawa skin
2026-06-03 03:31:46
0
dybamira
DYBAMIRA :
kulit kering bolh pakai keee
2025-09-11 01:17:15
0
To see more videos from user @shya_syainatul, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About