Lahhh 7 saat je 😭 selama ni aku tertipu dgn dia bila dia ckp dia busy😭
2025-09-10 12:51:19
67870
jauh :
as someone yg pernah busy sangat, this pisses me off, some people mmg busy sampai tak sempat nak update, lunch hour nak me-time takde energy nak reply text orang, orang unemployed takkan faham
2025-09-12 03:09:11
6056
Fathiazri_ :
“Saya minta maaf” - this 3 words woman berat sangat nk ckp mcm berat badan sendiri.
2025-09-10 16:43:14
11289
fayah :
Bukak sound je jadi mulut 😔
2025-09-10 13:32:11
36579
Ubai Sha :
Sorry, phone battery i habes tadii zzz
2025-09-10 15:48:16
16095
nadhirah ⭐️ :
7 saat mencintaiku😭🙏
2025-09-10 12:41:17
28132
matcha latte 🍵 :
YE DO KAK YE DO 😭😭😭
2025-09-10 12:09:08
10626
diataksukamakan :
7 saat je eh
2025-09-10 12:07:58
5195
fer :
Thank you pija for the video. Done send kat Adzim 🙏🏼
2025-09-10 15:01:35
5559
Anis Manis :
"STANDARD AKU TU DI MANA!!!!" 😤😤
2025-09-10 12:54:14
2857
toastyeilish :
Dia ingt lps 7 saat tu masalah terus settle ke 🗿
2025-09-10 12:49:37
1379
n.ryyan :
Confirm eh 7 saat? 😭
2025-09-10 12:46:07
960
hirononono :
HAHAHAHAH WEH TENGAH DUK MENGALAMI NI
2025-09-10 12:31:54
479
Iqie 🧸 :
tak, tunang aku cakap apa taw ‘laa bukannya sesebelum ni bb tak update, harini je sebab tak sempat.. lepas makan tadi terus gerak..’ yela, gamaknya pinggan tu dia pegang sambil dia nyuap sambil bawak moto sambil otw masuk kerja ek, tu pasal tak sempat nak update 🙄
2025-09-10 15:08:20
617
Bat² :
saya speech delay kak
2025-09-10 16:23:15
823
q :
guys, a man is never busy for their loved ones okey ? "sayang i busy sikit tau" is sooo simple. if he still cant do that, then you got the answer..
2025-09-10 18:41:12
43
syifaa_nasir :
macam tu jugak solat,tak lama sekejap je ,luangkan lah sikit masa untuk solat
2025-09-19 05:26:40
19
Aisyah :
dah 5 tahun kahwin
suami masih sempat wasap walau die ke kedai bawah
nti dah 30 tahun kahwin..I update balik keyhhh😌😌😌
2025-09-19 04:52:31
12
Izzaihan :
Adik2, percaya lah, kalau lelaki tu sayang sejujurnya, busy teruk pun dia akan contactttt. Yg busy tak contact lgsg tu tgh busy contact try market dgn Org lainnnn 🤣🫠
2025-09-11 13:07:25
20
fyra :
kak kalau dia tak nak bls chat kita tak pe kalau dia busy tapi kak dia boleh update story tiktok story ig pastu status wasap sekali tapi tak nak balas chat saya. maksudnya kak saya ni bawah tapak kaki dia ke kak? saya macam husnuzon jugak kak tapi tu ah kak dah sehari ni so maksudnya kena ignore lah 😌.
2025-09-10 14:06:34
280
cacingpapriks :
Laki aku selalu gini. Kalau kerja pkul 6:30pm, gerak dr rumah jam 5:45pm. Jarak dari rumah 30minit. Sampai tempat kerja jam 6:15-6:20pm. Ada masa lagi 10minit. Tapi pkul 7 baru chat " yang abang dah sampai tau. Sorry tTadi taksempat bagi tahu ". APA KAU BUAT SELAMA 10 MINIT TADI? CHAT BAGI TAHU DAH SAMPAI BARU AMIK MASA SEMINIT 🤣
2025-09-10 15:21:17
548
~爪丨爪丨乇ㄚㄚ🤍🧸 :
Sebabtu aku malas nk bercinta , serabut otak HAHAHAHAH . Biar laa orang nak cakap selek ke apa . Daripada bercinta tapi asyik makan hati🤣
2025-09-17 14:09:10
6
Cul’s :
“Balik2 tu i terlelap”
2025-09-10 15:05:44
50
:
AHAAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAH TAK SAMPAI SEPULUH SAAT PONNNNN ERGHHHHH
2025-09-10 16:22:02
12
Ur crush :
Taksempat update tapi sempat up status siap caption 🙂↔
2025-09-15 14:03:43
7
To see more videos from user @pipipija, please go to the Tikwm
homepage.