@jdchanda7: Seed Cycling best ha must use #seedcycling #hormonehealth #conceivenaturally #1millionviews😘😘😘 #growmyaccount✅♥️♥️♥️

🦋𝐉𝐃 𝐂𝐡𝐚𝐧𝐝𝐚🦋
🦋𝐉𝐃 𝐂𝐡𝐚𝐧𝐝𝐚🦋
Open In TikTok:
Region: PK
Thursday 11 September 2025 14:50:16 GMT
417320
11812
835
3664

Music

Download

Comments

danicenter6363
lilly :
mene 5 august se Shuru ki ti AJ 12 September hai or periods nhi aye kia karu ab??
2025-09-12 13:17:01
11
user9338688536119
❤️ :
mjhy b bhot acha result mila
2025-09-12 05:19:10
10
atariyaaa
Mr's wqs,🌎🫀🇩🇪 :
hm en sbko mix kr skty ha ik jar me
2025-09-12 04:35:04
7
mariihumayun9_
روحي همايون :
Dear meray period regular thay, main ny tu conceive k liyay khayay hain but period hi ni a rhay, jb k i am not with my husband, ab kya kroun
2025-09-14 05:08:43
6
user397306368
Saim Khan :
mujhy pimple strt hogye 🥺
2026-08-18 06:03:38
1
mohua1236
Dream girl ❤️❤️❤️ :
Can I have this like period start ho gaya 2/3 days sal raha he kiya me le santi hu
2025-09-12 17:05:44
2
rajaarham666
Bint e hawa 🇦🇪 :
sis periods he na are hoon toh Kase khayein please btyein 🙂
2025-09-14 06:23:43
5
mishiisheikh___980
cats☺🙃lover__23 :
main na tu yh 4 seads mix kr lia powder bana lia ab
2025-10-22 19:50:28
1
muhammad4545467
Muhammad55 :
agr roast kiay bina use kr ly to faida ho ga k ni plz batna zaror 🙏
2025-09-12 19:22:17
2
mano.0oo
Aliyah. :
sis plzz batayn agr humary late huty in 1 month phir bhi hum 15 15 din alag alag seeds khany hain yaphir kasy plzz dear jawab dena
2025-09-18 11:55:17
3
khokhar2615
khokhar :
mujha 10saal sa PCOS tha jisa min seeds or dite sa reverse kaya h
2025-09-15 03:22:27
5
00carpediem00
🖤carpe diem🖤 :
in sb ki total price b bta dein please
2025-10-16 13:17:35
1
mubshirhasnain
hafiz Khalil ♥️😘 :
kia mard b use kr skty hin mtlb agr unky sprm ka msla ho tu
2026-02-10 04:34:14
1
novelskidunia20
🦋✨💗🌍Novels ki dunia🌍 💗✨🦋 :
sis mujy tw ho he Ni rahy periods tw may kab say start Karo ?
2025-09-11 16:48:36
5
hassanwalha33
jutt brand :
I am new follower plz reply Kahan Sy buy krain ye seeds online website suggest kr dain koi achi Jahan Sy buy kr sakain
2026-01-21 18:40:36
0
muzamilaliali6
Muzamil Ali Ali :
yhe seed lynay say lekoria bht zyada honay lg jata tho pir Kya krayn
2025-09-12 11:57:04
5
melisanoor46
Alone queen 😔😒 :
mujhy b 2 month Sy date ni AA RI Kya Kru me☹️☹️☹️☹
2025-09-19 00:22:37
1
abidagill22
Abida Gill🌼🕊 :
4 mix kr use ni kr sakte kya???
2025-09-14 06:19:35
2
mahiimran23
Malik Usman :
api main in ma chiya seed or badeeam b add keye hi kia main ghlt kia hi ya Sahi plz api reply me
2025-09-14 15:41:52
2
ffqueen466
✨✨✨ :
api me use kar sakti ho mujhe be bach nhi ho rha he or period be Sahi nhi ata he m use karo pilz mujhe bata da
2025-09-11 16:06:16
2
madical88
MeDical STH :
Agr periods regular na hn. . to ks dn sy kesy start krna h
2025-09-13 07:44:28
1
arbaaz699
🌸RaFiya KhaN🧕 :
1 month sy period delay horhy hn iss sy period regular hojaengy
2025-09-26 14:57:57
2
muhammadqasim9226
Muhammad Qasim :
milk k 7 use kr sakt h
2025-11-06 17:42:38
1
janat.sado
Sadaf :
I want to get pregnant but I can't.
2025-09-19 08:28:59
2
misba.qureshi8
misba qureshi :
Ye male use kr skty h harmons Imbalance k leay?
2026-01-20 11:36:46
1
To see more videos from user @jdchanda7, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About