Mistä lähtien autot = maskiliinisuus. Itse en tarvi vielä kaupungissa niin ei ole --> säästyy hitosti rahaa sijotuksiin tulevaisuutta varten. Ajan sen kortin ja ostan sitten auton niillä tuotoilla kun tarve tulee. En näe miten tää nyt tekee mitenkään vähemmän maskuliiniseks😅 varmasti voitte tiktok kansan soturit valistaa miten olen vässykkä tämän vuoksi😂🙏
2025-10-15 18:59:32
1
Kauhanen_ :
Cityboy😂😂😂😂
2025-09-16 15:05:41
0
Nannuska :
Mun mielestä on bare minimum, että osaa vaihtaa itse auton renkaat, jos sellaisen omistaa. Eikä oo mikään sukupuolikysymys.
2025-09-16 18:53:11
118
gjkkkyhhkk :
Kertoo paljon junantuomista ku eivät ymmärrä Helsingissä olevan paljo pienyritys halleja ja moottorirata. Kyllä täälläkin asuvat osaa yhtälailla rassata...
2025-09-16 14:37:51
8
teejiisalami :
Autot ei kiinnosta sitten yhtään, mutta kyllä nyt renkaat pitää osata vaihtaa jos auton omistaa.
2025-10-14 05:45:00
7
user26373838272 :
Todella tunkkaista keskustelua. Sama kun miehet puhuis miten ei ikinä ottas sellaista naista joka ei kokkaa ja pidä kotia aina siistinä
2025-10-17 07:10:00
5
noonih :
2025-09-16 18:43:01
2
pullaposki :
Miekin ossoon kattoo juutubesta miten lentokonetta lennetään mutta tuskin siitä mitään hyötyä on😳
2025-09-16 19:09:10
1
Simo Nousiainen :
kyllä pitää osata vaihtaa renkaat, tuulilasinpyyhkijät, tarkastaa nesteet ja lisätä. Mut lisäksi pitää osata huoltaa ja korjata vaatteita ja kengät, osata laittaa hyvää ruokaa, pitää kodin veitset terässä ja ICT kunnossa. Sit jos haluaa hifistellä, niin pitää osata metsästää, kalastaa, kasvattaa ja keräillä, sekä valmistaa vaatteita, työkaluja, koodata, rakentaa ja asentaa.
2025-10-15 08:39:08
1
Kokkolan Autohuolto :
Cityboooooiii🥰
2025-10-14 11:13:48
1
Niko K :
Mielenkiintoinen yleistys 🤣 En taida tuntea yhtäkään helsinkiläistä miestä joka ei näitä asioita osaisi tehdä 😅
2025-09-16 15:33:21
1
Tino Jaatinen :
Ei vittuuuu..
2025-09-16 14:54:38
1
ryöukko :
😁😁😁
2025-09-16 09:03:45
0
Chris🇫🇮 | ⛵️🛥tigerstedt76 :
😂😂
2025-09-16 17:23:27
0
Tosi mies :
Ja mä en vois tapailla naista joka ei osaa leipoa, ommella tai tehdä ruokaa. Tosin näitäkin isompi redflag on naiset, jotka ei vaan ymmärrä miehiä.
2025-11-03 16:50:40
0
user8681625971985 :
kyllä mie tyttö on oikeassa, mies ei ole mikään ei edes homo jos ei auton renkaita osaa vaihtaa oli kortti tai ei. olin pikkupoika kun jo renkaita vaihtelin ei oo raketti tiedettä.
2025-11-07 04:28:14
0
Heinä :
kyä jokaisen pitää osata vaihtaa moottori autoonsa, on se sit sähkö tai polttis🤣
2025-11-07 05:34:59
0
Wiltsu30 :
Joo mutta kun nykyään tars osata ruiskutuslaitteistot, voimansiirrosta kaksoiskytkimet ja väylätekniikka ohjainlaitteineen niin kyllä se monellakin on haasteellista, itelläkin. Joutuu jo teettää töitä.
2025-11-07 16:44:38
0
To see more videos from user @blokkaamutmuru, please go to the Tikwm
homepage.