@ehhhmanesss_: tak pening kepala #takfyp #quotes #katakata

🧕🏻
🧕🏻
Open In TikTok:
Region: MY
Tuesday 16 September 2025 13:47:43 GMT
447703
44899
89
4904

Music

Download

Comments

_afifahnor
faaa :
ni yang aku buat, last² kena curang... auchhh 🙈
2025-10-20 10:35:44
160
ntasya_fifaaaa
𝙟𝙪𝙨𝙩𝙛𝙖𝙖𝙖 🐚 :
2026-06-09 16:40:05
0
_.raishahh
bibii :
dengan aku takde masa sampai chat pon tak sempat tapi orang lain chat laju je reply
2025-10-22 07:14:13
6
syiranaxd
kyrl♡ :
kalau kita tujuannya , semoga apa yang kita buat dibalas dengan nikah... 🥺
2025-10-23 03:37:36
20
anatasiaa8
AnatasiaS✨🌈 :
😅Cumanya akan ada individu lain blkg kita😂😂 bila ditanya katanya sbb kita 😂😂😂
2025-10-17 13:55:24
18
roseputih834
kakrose🦖 :
yg Pling penting Thu mana yg kau kena dahulukan ..ingat x sakit ke beriya turutkan apa yg kau nak lepastu kau dahulukan kawan2 kau ..
2025-10-22 13:31:01
1
unlucky4nanaaa._
unlucky4nanaaa._ :
tapi dia tak faham 😔 24/7 nak call ☺️
2026-04-22 12:12:32
0
hnisbtrisyiaa
aanieyss :
buat macam ni, cuba jadi memahami. tapi end up …..
2025-10-22 15:30:35
1
errrr.ryn
€rryn :
dh cuba tapi kenape makin sakit
2025-10-21 10:18:51
3
armel8593
Mel8593 :
pandaiii.. jgn ikat die. kite bagi bebas pada lelaki . so kita tgk mcm mane die handle diri die even dh ade kite .
2025-10-19 14:30:20
14
xiaoli161002
oyen masak kicap :
bila buat mcm ni..dia akn curng dan ckp..kau mcm xperlukan aku...jdi aku cari org yg perlukan aku!!
2025-10-21 13:17:40
1
miezasakura
miezasakura :
jarang² bole terima lama² rasa nk move on je...menyampah..lagi kita buat xtahu lagi tu dye pun diam terus...
2025-10-22 15:31:11
4
bbljyk
roses :
aku mmg jns orang cmni , last2 x kna hargai☺
2025-10-27 05:58:40
0
aisyahrslnn_
🦋 :
hmm aku dah cuba nak buat mcm nie tapi last ii aku yg meroyan sorang ii hm, dia? tahlaa kalau rasa dah tawarhati ada orang lain bagilaa tahu,, hm yela orang laki dah tk jmpe 2 tahun mane mahu nye bertahan msti nk cari peneman yg dkt kan aku faham orng laki tk mcm orang perempuan 😌
2025-10-19 08:17:30
2
ayunaa999
cik blurr :
serba xkena..pnat da
2025-11-30 10:51:13
0
pahbelo3
udet :
malas ah. yg aq jumpa semua nak aq beria menggedik. sori ah not my style 💔
2025-10-25 01:51:48
0
asmira_lee
𝒜𝓈𝓂𝒾𝓇𝒶_𝓁ℯℯ ᡣ𐭩 :
dy tidak bahagikan masa tapi kena berkongsi masa.
2025-10-23 05:53:38
0
nabilanabila116
Bella :
Ni yg aku buat,last ii kena tinggal dan kna curang jgk☺
2025-11-01 16:48:42
0
yenrin77
𝒴ℯ𝓃𝓃𝒶...シ︎ :
iya iya 😢
2025-10-26 06:25:42
0
mia_goth007
🧁🎀 𝜢𝜶𝜼𝜼𝜶𝝀 🎀🧁 :
Ah karut je semua nihh
2025-10-19 09:42:03
0
To see more videos from user @ehhhmanesss_, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About