@dogadandunyaya: Ordu’nun meşhur Kahraman Tostunu denedik! 🥪🔥 Bol malzeme, uygun fiyat ve efsane bir lezzet… İlk lokmada bağımlısı olduk! Ordu’ya yolunuz düşerse uğramadan dönmeyin. 🚗✨ #o#orduo#orduyemeklerik#kahramantosty#yemekkeşfif#Foodie
Bol malzemeli tosta bak kağıt gibi sucuk harcı koyuyorlar içine
2025-09-17 12:45:15
25
Ebrar_sadann :
nerde burası
2026-05-14 04:32:07
0
Exelans52 :
İlk kez eldiven görüyorum ,30 yıldır
2025-09-19 12:52:51
19
Alpaslan :
gebzede satilirdi bu tost bir zamanlar ismi ALİ BABA diye satilirdi hatirliyanlar vardir
2025-09-17 19:53:59
2
Enes :
Kahraman Amcanin Tostu, efsane Allah adama uzun ömür versin. Annemin çocuklundan beri var adam resmen ya
2025-09-20 21:44:02
2
I am Quaresma :
kahraman abi bizim yıllardır bizim tanıdığımız biri evimiz nerdesin üstünde ilerde
2026-03-24 13:36:24
0
mami :
fiyat 150 tl 2 tanesi anca doyuruyor fiyat bence kabul deyil
2025-09-19 20:32:43
5
BY•ORDULU :
orduluyum ❤️❤
2025-09-20 19:09:04
2
ᴍᴜꜱᴛᴀꜰᴀ :
hoş gelmissiniz
2025-09-20 16:12:23
2
Umut Öztürk :
İyi eline eldiven takmış aynı eldivenle para alıp vermiyorsa güzel
2025-09-19 14:08:49
2
Halil :
öğrenciler bile😂 öğrenciler boş ekmekmş yiyo😂
2025-12-04 07:20:18
1
Oğuzhan :
452 begenı benden
2025-09-20 09:58:13
1
batuhansagirr :
Siz bir de ciğerci abla da özel Edirne yaprak ciğer deneyin lezzeti o zaman görürsünüz👌
2025-09-20 09:33:54
1
Metin Aksoy :
Sıra nerede
2025-11-28 07:23:34
0
umut :
300tl verdim abi 2tane dedim yatak adam 1tane verdi
2025-09-20 15:04:29
0
. :
Abi öğrenci fiyatı ne kadar söyle de gidelim
2025-11-11 15:58:31
0
Emrullah1903 :
☺️☺️☺
2025-09-20 14:42:55
1
burakparty♡ :
👑
2025-09-19 21:48:14
1
selcuk tekniker 7716 :
🇹🇷🧿🇹🇷🧿🇹🇷🇹🇷🧿🇹🇷🧿🇹🇷🇹🇷🧿🇹🇷🧿🇹🇷🇹🇷🧿🇹🇷🧿🇹🇷🇹🇷🧿🇹🇷🧿🇹🇷🇹🇷🧿🇹🇷🧿🇹🇷
2025-09-16 18:38:33
0
AVUKATbey :
😂😂😂
2026-06-02 10:18:20
0
SrHt1416 :
İçine koyduğu kaşar da tam not aldı mı peki? bizzat gören biri olarak soruyorum.
2025-09-19 21:06:01
2
binici smh :
kağıt gibi 🤣🤣
2025-09-17 07:16:35
5
🤴sessiz.kral52🤴 :
tam bir rezalet efsane değil
2025-09-19 09:16:52
3
Thegastronook :
Bir Ordulu olarak söylemem gerekir ki bu tostu hangi cafede oturup söylerseniz söyleyin aynı bu şekilde gelicektir. Çünkü Ordu’da başka ekmekten yapılan tost yenmez. Ekmek ve sucuktur tostumuzu özel yapan.Dose / Şirin / Bulvar dır yenmesi gereken yerler. Kahramanı kötü diyemem ama çok fazla negatif tutumu da var, 1-tost makinesinin yılda bir temizlediğine inanıyorum artık 2- aynı elle para verip aynı elle yemek yapıp hijyene önem vermeyen biri 3- çok güler yüzlü biri değildir. Üzgünüm. Bunları bilip gitmek lazım.
2025-10-28 21:21:08
2
Karadenizli :
İnşaat eldiveniyle çalışıyor dayım sandım bi an😅
2025-09-19 00:32:11
2
To see more videos from user @dogadandunyaya, please go to the Tikwm
homepage.