Language
English
عربي
Tiếng Việt
русский
français
español
日本語
한글
Deutsch
हिन्दी
简体中文
繁體中文
API
Home
How To Use
Language
English
عربي
Tiếng Việt
русский
français
español
日本語
한글
Deutsch
हिन्दी
简体中文
繁體中文
Home
Detail
@aysece._: Kalp şeklinde CC bisküvileri gördünüz mü 🥰 Şipşak hem de aşırı lezzetli bir pasta yaptım bunu kesin deneyin 👌🏻 . . . #a101milyoninfluencer #ccbisküvi #reklam #işbirliği
aysece
Open In TikTok:
Region: TR
Wednesday 17 September 2025 15:56:33 GMT
875980
20715
266
5514
Music
Download
No Watermark .mp4 (
2.87MB
)
No Watermark(HD) .mp4 (
2.99MB
)
Watermark .mp4 (
2.95MB
)
Music .mp3
Comments
ecem :
ellerinize sağlıkkk bende doğum günü pastası için yaptımm çok güzel oluyor gerçekten 💓🌸
2025-09-18 20:27:43
110
edabayhan38 :
Buda benden
2025-09-21 15:49:04
75
sofia :
tadı nasıl ya pembe olunca almaktan vazgeçtim
2025-09-18 14:00:26
29
. :
sütle ıslatmayalım mı yani direk kremayı mı sürelim bide fiyatı ne kadar
2025-09-18 14:22:29
5
ilay💋🦊 :
elin ogluna degilde babama yapcam kaydedeyim
2025-09-18 13:57:49
65
beyza :
Ben içine vanilyalı soğuk süt ile yapılan pasta kreması ile yapacağım acaba biraz ıslatmam gerekir mi bir gün önceden yapacağım pastayı
2026-02-14 11:28:04
0
ilayda :
yazıyı nasıl yazdınız
2025-12-20 13:42:00
0
. :
içine puding üstüne de çikolatalı sos yapsam nolur ve ıslatmama gerek var mı acaba 🥲
2026-03-05 00:15:15
0
Medine :
O yazıyı neyle yazıyorsunuz
2026-03-15 08:28:49
0
jiyan✪ :
Onu kesmek zorunda olmadı mı ıslatmadın da
2025-09-17 17:41:38
18
Affddd_ :
Kenarlarına sıktıgınız nedır
2026-02-13 10:50:02
0
Aslı :
Merhaba içine ve en üstüne neler kattın ve love yazısını ne ile yazdın bende eşime doğum günü için yapmak istiyorum
2025-09-18 08:35:31
5
Yasmin :
Hiçbişeyi haketmiyolar bu arada ellerinize sağlık
2025-09-21 16:39:54
15
aysu :
Ben yapıp bi gün bekleyeceğim sütle ıslataam çok kötü olur mu bozulur mu
2026-03-09 22:24:18
0
ᎪᎽᎠᎪᏁ :
tadı nasıl bende aldım yapıcam
2025-09-30 10:33:21
0
⋆.𐙚˚࿔ℰ𝓁𝒶 ˚⋆ :
Bisküvisini islatmadiginiz için sert olmadı mı ona göre yapacağım da
2026-02-13 11:36:57
7
🐆 :
Bende pembe aldım ama pudingle yapsam kötü olurmu ilk defa yapıcam
2025-10-10 18:43:28
4
G🎀 :
krem şanti miydi etrafindaki
2025-11-20 06:37:42
1
Hatice✨ :
abla kullandığın malzemeleri yazar mısın 🥰🥰🥰🥰🥰
2025-12-11 19:45:16
0
Rabia._ll🤍? :
nerde stlyo
2025-10-11 08:31:03
2
hacerakmaca :
yazısı nasıl yazicaz ellerinize saglik
2025-10-09 15:54:47
1
Emine Akpınar :
içine sürülen tarif lütfen
2025-09-19 20:26:22
0
user73738292o2o2o2 :
yaptım valla 😍
2025-09-23 11:36:07
0
To see more videos from user @aysece._, please go to the Tikwm homepage.
Other Videos
.. …
1:20|| Qamar Musica Sheydan ma usameya 😂?||Road to 2k Guys #zafari_lyrics #somalilyrics🌺😕💎 #jawi_bila🌊❤️🌴 #foryou #viralvideo
#fyp #worldcup #viralvideo #worldcup2026 #funny
@Rafael Cabral @Humberto e Ronaldo @Cê Tá Doido Festival @Ícaro e Gilmar @Panda 🐼 #mjmusiccy
top from @aelfriceden_official 🎀 GET 25% OFF with my code heta25 🩷
About
Robot
API
Legal
Privacy Policy