@aroojhaider2020: Roblox isn't just a game It's a brain-training machine. But not in the way you think... #roblox #pakistani #viral #parents

Arooj Haider🇺🇸
Arooj Haider🇺🇸
Open In TikTok:
Region: US
Thursday 18 September 2025 13:31:55 GMT
488356
4509
154
5696

Music

Download

Comments

suhaibjatoi
💸SUHAIB_JATOI💸 :
Yrr mera roblox ma bot old hai mera jani mere jiger love you mere bhai🥰
2026-08-07 19:38:30
1
www.nwfashion.ae
Honey :
UAE ma band hou gaya Alhumdillah
2025-09-19 00:09:39
11
queenusa1122
🇺🇸queen usa :
Mjhe khud tension to rhti h is ka koi solution btaye k Kasy bucho ko is sy door kry mi check krti rhti ho
2025-09-18 18:31:07
3
taskeendoll
taskeendoll :
meri beti dewani hai iski
2025-09-19 04:41:03
13
zaisha879
🌷🌺🥀 :
us ma parhai ki b Hoti ha cheezan
2025-09-20 02:55:10
1
aren_reian
𝐀𝐑𝐄𝐍 𝐑𝐄𝐈𝐀𝐍 ( 玲安亜蓮 ) :
Roblox ❌ Minecraft ✅😂
2025-09-19 09:12:02
5
fabihakanwal7
fabihakanwal7 :
2025-09-20 10:37:28
2
mariamunir55
Maria Munir 🖤🤍 :
Mne uninstall kar di hy
2025-09-19 08:20:16
3
ariaaahri786
@786ahriariaa :
Oho muje to nahi pata tha is bat ka meri to dono betia hain wo dono play karti hain ak 4 year ak 7 year
2025-09-18 20:02:58
2
dailyuaelifelinevlogs
Daily UAE Lifeline Vlogs 🇦🇪 :
uae may shukr hy bnd hogai chat, ab totally block ka wait hy
2025-09-19 15:42:17
3
so_yeon92
がっら :
whyyyy what happened I always play robloxxxx
2025-09-19 19:19:41
1
mnsoor615
Mansoor :
No possible
2025-09-19 18:54:00
1
dreamlooksalon
𝐷𝑟𝑒𝑎𝑚_𝒍𝒐𝒐𝒌 parlor :
meri beti khelti hy 😳😳😳😳
2025-09-19 06:11:12
3
tabznoor
Tabz :
100% right
2025-09-19 06:17:22
1
st4rrawwrr2
S☆R :
hamen to sab ata he pls pls esa mat band karo ye game Mera favorite he🥺
2025-09-19 09:58:38
1
whoisabdulhadi_i
￴ ￴ ￴ ￴￴ ￴ ￴ ￴￴￴ ￴￴￴￴ ￴￴ :
2025-09-19 12:40:02
1
dua_princess32
DUA ౨ৎ 💅🏻🎀 :
har country ma band ho gaya hai chats
2025-09-19 12:15:37
1
asmaraja173
Asma raja :
Mera son b play kerta hea
2025-09-18 17:07:55
1
muskaankhan1025
804 :
uae me chat ban h is game me
2025-09-18 20:10:30
1
sanaullahkhan1370
꧁༒☬TRADE✰KING☬༒꧂ :
bro
2025-09-22 09:57:46
0
ozgeedits6
Ozge zone 🌷🫶🏻 :
par ab os Mai age verification hai jis Mai 0-8 Roblox kids 9-15 Roblox select 15-100 kitne bhi log hai normal Roblox or Roblox kids Mai chat karna banned hogaya hai or Roblox select Mai buri chezze location mangne ki agar koi karta hai to os ki bat par tags ho jate hai or normal Roblox Mai 15+ hai to on ke liye sab available ha
2026-07-22 19:06:38
0
emaanwaris1
𝙴𝙼𝙼𝙸☆ :
Roblox is my life 💖
2025-09-24 14:38:14
0
zar6ia
Zarbia Khan :
sorry mujhe pata nahi tha
2026-08-01 17:25:37
0
queenusa1122
🇺🇸queen usa :
Mery Buchy play krty h but unhy chat krni nhi ati mi check krti rhti ho but try kr rhi ho k ye play na kry
2025-09-18 18:30:31
0
To see more videos from user @aroojhaider2020, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About