@wawanfoodie: Korang try la makan Sup Gearbox Tulang Merah akak @semaneesmu ni! Memang ketagih nak repeat lagi! #wawanfoodie #johorbahru #foodhunting #MakanLokal #foodreview

Wawan Foodie
Wawan Foodie
Open In TikTok:
Region: MY
Friday 19 September 2025 09:59:36 GMT
124422
2626
111
2624

Music

Download

Comments

fazlyna8
FadzlynaFadzil :
sedapnya.. buka hari2 ke bangg
2025-09-19 15:51:29
4
jecksperoww
mohdadnan8585 :
sedap sangat dah try NNTI blh cuba LGI...
2025-09-19 20:22:35
3
pakciksihatmy
Pakcik Sihat 🇲🇾 :
Boleh cuba nii
2025-09-19 10:35:25
2
waniskandarrz
Wan Iskandar :
Kt belah mane ni
2025-09-19 11:02:07
1
user4536381022780
ace weld :
tak ramai org sana cuba pindah sini kota Masai..... kompomm laku ni
2025-10-13 11:37:55
2
nurulashikinsteela
Ekinsteela :
Aah sedapppp banget…ktw da berkali2 repaeat smua skli💋espcially tramisu yummyyy
2025-09-19 12:48:57
4
tender_bites
Tender Bite’s :
Sedap nya
2025-09-21 07:19:17
2
lankuwe
lankuwe :
Ada no phone tak. Dari pontian ni.. Kng dtang dah abis. Menyirap air sirap😅
2025-09-22 04:15:27
2
seeradlani
Seeradlani :
Seriously sedap sgt! Nak repeat lgi esok🤤😩
2025-09-19 17:06:42
5
mylynn___
Princess__🦋 :
Dh rasa mmg sedap sgt2
2025-09-19 12:46:54
3
brokenrecord48
BrokenRecord :
Ada orang jual tulang merah roti kena bayar? Mana2 pun datang dgn roti laaa…
2025-09-20 06:45:39
1
nasirhasan42
Nasir Hasan :
berape harga tulang tu??😁😁nak try
2025-09-21 14:15:58
1
suehaikalshop
SUHAIKAL🌿 :
Sedapnya bila la boleh g sini sekali
2025-09-21 13:41:38
2
permaisurihaty
tembikai🍉 :
Hari2 ada ke
2025-09-19 13:32:41
3
www.dewicinta
Intan razeyana11 :
alamat bio lh bg sekali
2025-09-29 06:40:12
1
mr_mijie83
mijie :
mintak2 balik kje ni Ada lg
2025-11-09 06:22:25
1
roziah.latif3
Roziah Latif :
Memang sedap sup tulang gearbox tu.bole repeat lagi..
2025-09-21 13:00:23
1
azuraamanda2
AzuraAmanda :
aq msk sendri jerk..puas mkn 1 fmly😅
2025-11-07 02:14:05
1
neanynany
nany :
Mne lokasi ni..
2025-09-25 10:08:30
1
zulaeikhaa
zulaeikha :
boleh singgah ni
2025-09-19 15:39:19
3
semaneesmu
semaneesmu.my :
Terima kasih wawan review 😍🥰
2025-09-20 10:24:05
3
halilaarjuna
lailaarjuna :
esok balik joging nk beli lh..bwk g sek bg kwn2 mkn cecah roti bio dorg gemok....hahaha
2025-09-20 00:20:24
4
mala_thasyah
❤️MAMA~~ALIYA83❤️ :
Location please
2025-09-25 03:21:39
1
ahmad.syuaib6
Ahmad Syuaib :
Sedap dokk
2025-09-20 10:40:13
1
puterisofea72
💞HAFIDAH SOFEA💞🇲🇾 :
bole try nnti 😋😋
2025-09-21 12:17:30
1
To see more videos from user @wawanfoodie, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About