Tayar tahun bila? Haritu beli kt seller mana tah tahun 2019 punya tayar, naya
2025-10-20 05:54:23
18
Ayamkacong :
Maxis buatan Indonesia tak bagus bos ..aku dah pakai.. kalau dulu Maxis Vietnam memang padu
2026-06-09 13:39:25
7
@aizal@ :
tayar celcom takde ke boss
2025-11-03 12:05:06
8
Sir Rashid :
Timsun lagi bagus
2026-06-09 12:10:36
4
🥷 MATBUN ❤️🔥 :
Digi ada ka
2025-10-23 11:39:42
5
—•Cєɳn💫 :
bagus tayar ni .. time hujan korang bijak break .. terus jumpa tuhan🥰
2025-10-23 09:15:33
5
AHMAD :
depan belakang ke harga macam tu
2026-06-09 21:08:47
0
kimchi :
pedahal benda ni dlu murah jak.skrg naik harga 😂
2026-06-09 09:49:40
0
Adin Toyek13 :
lagi ok maxxis victra👌
2025-10-26 02:37:01
18
:
tayar apa gais yg sesuai kalau hujan , aku selalu barai dok pakai tayar skrg🥰
2026-07-08 14:59:09
1
Gloria :
maxxis diamond good
2026-06-10 05:03:37
1
wan7979_ :
Size 14 takda ka
2026-06-10 05:46:00
1
Wexx :
Maxis ok jgk celcom digi ja
2026-06-10 05:45:46
1
user3962217241170 :
mantap bosku
2026-06-09 15:08:45
2
𝙈𝘼𝙉 𝙃𝙀𝘼𝘿𝙃𝙐𝙉𝙏𝙀𝙍 :
80/90 mcm abis dlm beg kuning tu bro..
bila ada stok 80/90 tu bro??
2026-05-27 00:46:21
1
Wan Asy :
maxis ada lokel ke
2026-06-09 13:50:20
0
yab dato kilat :
mcm mana nk tahu ori dengan x ori boss
2026-06-09 13:52:18
0
a :
sama macam dalam video ke boss, kang oder ii sampai jenama lain nayaa
2026-06-10 15:12:11
1
AZ😁 :
saya nak Umobile
2026-06-09 12:01:05
1
Ayamkacong :
bos sekarang tayar arisun sk1....padu...lagi lagi arisun sks...memang padu
2026-06-10 10:53:56
0
freddy :
saya nak digi bos
2026-06-10 11:39:44
0
BAWAL EMAS :
maxxis punya tayar kalau ori memang paduu time hujan layan corner tk rasa lari. kalau tayar biasa coner sikit je kau dh rasa lari tayar depan 😅 maxxis memang padu
2026-06-10 03:44:51
3
smj_ksb_m :
original TuneTalk memang power, highway line very clear, ...👍
2026-06-10 14:25:26
1
To see more videos from user @bosskecik_sgm, please go to the Tikwm
homepage.