@sufiguidanceofficial: #Manifest #Spirituality #foryou #4u #bismillahfyp

Raza Ali Shah Al-Abidi
Raza Ali Shah Al-Abidi
Open In TikTok:
Region: PK
Sunday 21 September 2025 18:59:07 GMT
603983
9646
720
1624

Music

Download

Comments

iqra.iqra279
Iqra Iqra :
Meri beti ka pehly waniya tha ab change kr k farwa batool rakhny ka soch rahy hain ye thk rahy ga kya
2025-09-23 03:58:01
2
zoyarajpoot929
zoyarajpoot929 :
pesy ley k baat b nai krty
2025-09-22 18:00:15
1
mrschand3
cute mano :
mere bety ka nam Abdul Ahad hai🥰
2025-09-24 15:45:35
6
areeha_fatimaa
Areeha Fatima :
mri beti ka nam areha fatima he plz bten shi h k nh areeha
2025-09-24 01:49:20
1
deepeyes56571
User786786 :
Sir meri beti kaa name mirha haa plzz bhtad den
2025-09-23 04:54:13
1
huriankhan66
H.khan💞 :
shah sb dua or tawajo plz
2025-09-21 22:19:02
1
missrao055
. :
Ahad ni rkhna chahye ahad akela tanha to allah leay h bss
2025-09-23 09:12:03
0
raeeszada592
Rana Muhammad Nadeem :
shah g tussi great love u
2025-09-21 20:11:26
1
ranaafnan46
user8713019169203 :
plz prayer for me
2025-09-22 02:15:01
1
zavijutt09
Nabi :
zaviyar name ka bta den anabia ka b
2025-09-23 07:23:02
1
spogmay648
spogmay :
Muhammad Hadi nam tek ha ????kia Muhammad mjy pasnd h JB KY zeyda log Abdul Hadi rakhty ha
2025-09-22 08:17:11
1
_mariyamadnan_0
Mariyamadnan :
Bat kesy hogee
2025-09-23 03:35:36
1
hina.umer23
Hina Umer :
kese bt kroooo
2025-09-22 17:45:02
1
danicenter6363
lilly :
hamza nam kesa hai...plzzz reply
2025-09-22 17:54:13
1
gondal.827
Gondal.892 :
Muhmmad hafeez ka bta do t
2025-09-23 18:52:37
0
..abbasi..01
😊💖MUHAMMAD FAYYAZ🫀💕 :
mara Bata ka nam muhmmad ha mashallah
2025-09-24 03:25:43
1
mimiali648
mimi :
Shah ji Dua tawjha bate Ki Shaadi ke liye Dua karna please please please please
2025-09-23 17:13:03
0
yazansalman573
Yazan Salman :
mere bety ka nam yazan hai btaye thk h
2025-09-23 19:01:52
0
zohan_subhann
Zohan Subhan :
zohan naam kasa hoga zohan Ali
2025-09-23 03:12:07
1
sabaansari373
sabaansari373 :
duaa or tawajo plz shah ji
2025-09-21 22:15:52
4
fabeehafatima3
Fabeeha Fatima :
Dua r tawajjo sad dar sad ka naqash bhi lgya hn Bismillah r ya Wahabu bhi parhati ho. Dua kr dy
2025-09-21 19:09:33
1
samina9432
samina :
Dua or tawajo shah g
2025-09-22 02:40:52
1
a9778628
Ahmad Hassan :
muj bhe apna group ma add kra
2025-09-22 03:33:29
3
soniyabutt11.10
Soniya butt11.10 :
Aaeish Ali shaeiz Ali name sons
2025-09-21 20:19:08
3
wania.noor.07
Areeba noor 07 :
Habib ur rehman name kesa ha🤔🤔🤔
2025-09-21 20:19:55
1
To see more videos from user @sufiguidanceofficial, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About