@kisabiraraofficial: 20’li yaşlar: hayaller, kaygılar, seçimler ve biraz da kaos… 🌪️ Herkesin yolculuğu farklı ama hisler hep tanıdık. Senin için 20’li yaşların en büyük kaosu ne? @melisa.ersahin . . . . #20liYaşlar #Kaos #Gençlik #Hayatınİçinden #KısaBirAra #Podcast #Yolculuk #Zorluklar #KendiYolun #HayatDersi #KaotikZamanlar #KendiHikayen #GençlikHalleri #KafaKarışıklığı #HayatınKaosu
Geç kalmışlık değil de kendini hiçbir yere ait hissedememe, kendinin kim olduğunu neyi sevdiğini ne olmak istediğini asla bilememek…
2025-09-24 11:52:16
632
Melisa Erşahin :
20’ler karmaşası…
2025-09-23 15:19:40
812
នꭵꮢꭵⲛⲁ⁰¹_ꨄ :
hala kendini cocuk hisedenlerdenim❤
2025-09-24 06:30:22
187
✨✨✨ :
20yaşındayım ve size diye bilirim ki 17den sonrası sarmıyor arkadaşlar..
2025-09-24 13:38:25
159
user name yok :
23 yaşındayım ve hayata o kadar geç kaldım ki. hayatı sürekli ertelediğim için hiç istediğim gibi yaşayamıyorum
2025-09-24 12:10:55
145
Eren🕶 :
pişman olmadan yaşamak dileğiyle...
2025-09-24 06:49:38
180
Hilal💛❤️ :
Bazılarının gençliği bitiyor
2025-09-24 07:41:37
48
💋 :
20 yasindayim ama hixbir basarim yok
2025-09-24 07:09:53
41
betüşperi🍊 :
25ten yazıyorum aşırı geç kalmışlık hissi var. mesleğimi bir türlü elime alamadım falan filan....
2025-09-24 14:04:59
94
penceredekigizlilemur :
21 yaşındayım hayatım yatak ve mutfak sadece
2025-09-24 19:38:34
22
gulzar Bəndiyeva👩🦽♍️🐲🇦🇿 :
25 yaştayım hala bekar hala işsiz🥲
2025-09-24 09:35:04
19
Anonim :
20li yaşlarrrrrr
2025-09-25 20:24:33
5
EA💻 :
20 li yaşlar 🙂
2025-09-24 16:21:55
16
Senamiyoo :
21 yaşındayım Hala çocuk gibi hissedip aynı zamanda yaşlı gibi hissediyorum. Yaşayamadıklarım için ruhum bence hala çocuk ama Yaşadıklarım için de bedenim yorulmuş yaşlı gibi hissediyor.
2025-09-24 13:23:48
16
UMUT🍁 :
Her ne olursa olsun her şeye rağmen Elhamdulilalah
2025-09-24 15:58:41
8
💃 :
Kendimi çocuk gibi hissedenlerdenim
2025-09-24 06:51:55
14
Y :
Bazıları evde gençliğini çürütüyor
2025-09-24 10:14:27
8
Sabii🎀 :
21 yaşım var ama hələ heçnə etməmişəm nə maşınım nə prava nə bir işim var sadəcə oxuyuram ama hər şeyə gecikirəmmiş kimi hiss edirəm,heçnəyə çata bilmərəm deyə fikirləşirəm çox qəribə yaşlardı 20li yaşlar..
2025-09-24 14:53:51
52
M3DIUS :
biliyorum ki hiçbir şey için henüz geç değil. yaş 22 ve yalnızlık bedenimi hasta ediyor. aşk yok, iş yok, mutluluk yok, huzur yok. arkadaş mi o da yok tek bir dostum var o da kilometrelerce uzakta...
2025-09-24 07:37:32
16
gizem :
23 yaşındayım lise mezunuyum ama hep evdeyim işe girmek istiyorum ama bana göre hangi iş bilmiyorum ve çalışmayı sevmiyorum sınava girdim 2 sonra önce puanım çok kötüydü tekrardan çalışmadım bende nabıcam bilmiyorum sevgilim var ailesi tanışmak ve evlenmek istiyor bende istiyorum ama henüz kendi ayaklarımın üstünde durmuş değilim😞
2025-09-24 07:27:34
24
bertan :
Hersey butun sacmaliklar yolumu ortuyor gibi hissediyorum hicbirseye hevesim kalmadi yasayip gidiyorum sadece
2025-09-24 11:47:24
8
E-Commerce Mentor | Motivation :
22 yaşındayam, Maşınım (Audi A4), Pravam, Təlim şirkətim, İşim üçün Son model Elektronik cihazları yığmışam (Toplam dəyəri təxmini 5-8min arası olan), İstədiyim şeyi edə bilirəm, öz ayaqlarım üstündə durub edə bilirəm, amma məni görsəniz, elə bilərsiniz 35-40 yaşım var və uje heç nə tatmin etmir məni) Nə dostlarım, nə ətrafım və s. İnşAllah düzələr bu durumda)
2025-09-24 09:13:02
87
sinan :
size şunu söylim bizim suçumuz deil doğdumuz ev kaderimiz
2025-09-24 07:09:24
10
To see more videos from user @kisabiraraofficial, please go to the Tikwm
homepage.