dulu pakai fellewhite,berkesan sebab tak pernah guna suppliment,tu first time..bila whitelab keluar dulu rasa nak try tapi feedback banyak kata tak jadi so tak beli
2025-10-08 01:25:34
68
. :
sumpah jadi ke penatla tertipu
2025-09-26 10:30:27
37
🖤feha_fatihah❤️ :
I dah nak habis satu botol tp tkde pape beza pun ke patutnye kene Ade any pantang tp I tk buat😭
2025-10-24 17:49:23
1
:
pakai brp lama utk dpt kesan ?
2025-09-26 05:59:26
3
𝙒𝙖𝙬𝙖 | 𝗟𝗔𝗞𝗨 𝗦𝗛𝗔𝗞𝗘 :
Dh consume berapa botol tu? Sebab kita pernah try x menjadi. Xtaulaa sejenis degil ke apa skin kita ni 😂
2025-10-07 11:37:49
4
Iera azman :
Darah o mmg susah nak berkesan benda gini 😭😭
2025-10-11 07:01:09
2
N :
Ada tips tak? Pernah pakai tpi mcm x jadi😭
2025-10-04 16:46:07
2
ʀᴀᴊᴀ🍉 :
Tk pakai meekari product sekali kan?
2025-10-04 15:05:55
2
🍎 :
Done order syg♥
2025-10-20 09:01:49
0
Fara Ariana :
serius tanya...ada pantang larang tak,cara pengambilan seeloknya pagi or malam.. berapa biji
2026-06-06 06:28:10
0
﮼میجا :
makan 1 botol tu pun dah nampak kesan wei , tapi tula harga keras sikit 🤣
2025-10-06 02:44:22
0
smokeoholic :
Whitelab mmg bantu putihkan kulit ya, dgn syarat air masak ambik banyak
2025-10-04 21:39:30
0
Yulen Shop :
mmg tdak mngecewakan🥰
2025-11-01 11:36:12
0
Farah Jazmyn 𐙚 :
u mmg consume ni je ke? ada buat apa2 treatment tak?
2025-09-27 23:32:25
0
rinn :
umur berapa boleh consume sis
2025-11-11 08:05:41
0
Via :
botol beli mn🥺
2025-10-25 06:30:49
0
dinaa.sh :
Betul2menjadi ke seyes tnye ni
2025-10-09 19:58:12
0
Mommyy Marriz ✨ :
sy beli 2botol xmenjadi untuk darah O hahahah.
2025-10-11 07:27:47
0
:
wee rindunya diani lama taknaik fyp , cantikk gilaaaa 🥺
2025-09-27 06:02:31
0
Nurul ALfatih :
Ni kakak lazada ye??
2025-10-24 10:36:56
0
your.НоИЕү🍯 :
pada aku jadi,dlm 1-2 minggu dh berkesan..ikut pada badan jgkkkkkk..detox n minum ikut arahan..
2025-09-26 17:31:42
3
candyflakes❄️🍓 :
Comfirm Eh?on THe way beli ni.,😏
2025-10-25 08:01:23
0
To see more videos from user @ichayanggggggg, please go to the Tikwm
homepage.