kendi sorunuyla başkasının sorununu karşılaştırmak 🥀(Allah şifa versin bu arada abla)
2025-11-18 20:05:53
6
ilayda :
Dert kıyaslanmaz.
2025-10-28 21:16:03
7
minions :
odadan cikinca o koridorda gelen usume hissi🥲
2025-10-17 20:51:29
7
İrem :
Kardiyoloji:)
2025-10-16 17:05:08
24
★.★ :
2 ameliyat 3 aylık yurt dışı tedavisi ve 3 ayda bi mr ile kontrol onkoloji kardiyoloji psikolog psikiyatri ve bir sürü ilaç ayrıca babam yok. şimdi sadece söyleyin kim daha kötü durumda? her olaya "kötü hayatım var kanka ya" diyebler mi yoksa her ayını hastanede geçirmek zorunda olan hastalar mi? (klavus kordama adında bir beyin tümörüm var)
2025-10-18 21:34:36
6
✮ :
kardiyoloji😔
2025-10-17 17:48:35
15
aptal balıkkk :
onlar hiç endokrin, nefroloji görmemiş ki
2025-10-17 16:06:54
7
. :
Rabb'im tüm hastalara şafi isminin hürmetine şifa versin inşallah
2025-10-16 16:33:58
5
𝓒𝓮𝔂𝓭𝓪🇹🇷 :
kardiyoloji+endokrin benimki
2025-10-17 08:12:19
5
just_cesur0 :
Kardiyoloji :)
2025-11-12 13:47:04
5
Amine :
Ben biliyorum benim hastanemde onkoloji kardoloji ve endokronoloji aynı yerde ve her gördüğümde onları kendimi kötü hissediyorum ☹
2025-10-16 16:36:06
6
gokce :
çok yalnızımmm
2025-10-26 10:58:25
3
meloşş𖣂 :
endrokin😔
2025-12-21 20:40:37
0
Фериде 78 :
hastane köşelerinde yalnız kalınca anladım bazı şeyleri
2025-10-21 08:16:02
4
. :
o koridorları babam için çok yürüdüm ve başaramayıp kaybettim ... 𝟏𝟗'𝟏𝟏'𝟐𝟏 :)
2025-10-17 23:00:35
4
sayanavcı :
RABBİM şifa versin İnşallah🤲
2025-11-11 13:41:22
2
To see more videos from user @inanbilmiyorum007, please go to the Tikwm
homepage.