Can someone describe how the smell is ? Kadang org duk kata wangi2 bila aku beli adoii bau dia menyegat idung 🤣
2025-10-04 06:17:40
833
🧚🏼 :
I am a proud citizen of Malaysia 🇲🇾. Today, I am standing in solidarity with my fellow Malaysians, as well as all other volunteers from around the world who have been illegally detained, while carrying out a peaceful humanitarian mission as part of the Sumud Flotilla. Their mission was not political, it was not violent, it was an act of compassion, in full compliance with international law, to deliver aid and hope to those in need.
2025-10-03 12:24:09
982
wanis ECO :
aku sesuai minyak cap kapak je. sebab mudah sakit kepala, dengan minyak wangi😌
2026-06-25 07:29:11
42
KiwaaNOX :
My name is Shakirah , and I am a proud citizen of Malaysia. Today, I am standing in solidarity with my fellow Malaysians who have been wrongfully abducted while carrying out a peaceful humanitarian mission as part of the Sumud Flotilla. Their mission was not political, it was not violent , it was an act of compassion, in full compliance with international law, to deliver aid and hope to those in need. 🍉🇲🇾🇵🇸
aku tetap pilih perfume yara yg warna pink tu je haha
2025-10-13 15:03:11
71
𝓃𝒻 :
brand ni memang wangi gila , baju dah basuh pon still lekat bau dia 🥺 love
2025-10-03 22:24:42
251
Raaa :
sory lari topik beg sis bli mane 😅
2025-10-04 02:44:06
13
ꕤ 𝓁 ꕤ :
Intan najwa pakai amouage 😑
2025-10-07 05:09:07
39
鲍琪 ˚⋆ :
My name is balqis, and I am a proud citizen of Malaysia. Today, I am standing in solidarity with my fellow Malaysians who have been wrongfully abducted while carrying out a peaceful humanitarian mission as part of the Sumud Flotilla. Their mission was not political, it was not violent , it was an act of compassion, in full compliance with international law, to deliver aid and hope to those in need. 🍉🇲🇾🇵🇸
2025-10-04 06:13:06
53
hanhaziq :
normal ke ek bila pakai kita sendiri xbau dia😭
2025-10-04 06:54:28
32
Ctiey Melur :
I beli dan pakai. Mmg wangi tp bau xmelekat pn.. huhu
2025-10-06 03:17:10
14
~Alya~ :
#freeGreta
2025-10-04 18:11:22
45
R✨ :
Tahan lama tak korang? Please review jujur sejujur kau mencintai si dia tanpa curang
2025-10-04 21:19:02
21
عائشة فردوس ❤️ :
Bau dia tahan lama ok..beli yg happy poppi n thousand hope..wangi yakmattt🥰🥰
2025-10-06 08:39:12
12
syahadid29 :
bau dia mcm mana ye sis🥹
2025-10-04 06:05:20
6
﮼نيشا :
tahan berapa jam eaa ?
2025-10-03 12:20:00
10
Norhanny Yuslissa :
boleh bawa solat tak ?
2025-10-04 03:06:39
9
Rara🍑 :
bau dia ada mcm bau bedak ke? sedih betul dh byk prfume beli dkt tiktok ni bila dpt bau bedak..kitanya frust 🫠
2025-10-07 04:53:06
15
theimare✦ :
Bagi saya bau dia ada vibe mcm baccart skit warm gitu tapi this one bau soft sweet vanilla. Mmg lurvee🤌🏻
2025-10-05 06:24:18
6
🐨 :
klu org meyengat hidung klu aku plk auto meyengat otak..😁adakah bau nya sebegitu😏