@.ishan_shanaka: #スリランカ🇱🇰日本🇯🇵 #japansrilanka🇯🇵🇱🇰 #foryou #fyp #fyp

🇱🇰 ꧁༒☬𝓘𝓼𝓱𝓪𝓷☬༒꧂ 🇯🇵
🇱🇰 ꧁༒☬𝓘𝓼𝓱𝓪𝓷☬༒꧂ 🇯🇵
Open In TikTok:
Region: JP
Friday 03 October 2025 13:49:23 GMT
42428
2202
103
235

Music

Download

Comments

rajithajayanshn
Rajitha jayashan :
tatoo ghla tbboth rejected wenwa da?
2026-01-02 09:18:33
1
randi96871
🌸R~ A~N~D~I🌸 :
Engineering visa dala masa 9 k tama ave na 😓 ai e
2025-10-03 16:16:11
2
somieee4
Somi :
Japan student visa enna AL onida ??
2025-11-18 08:28:06
1
rismi_mx
rismi_mx :
Mage nama weradi school leaving certificate eke. Ekata solution ekak tiye da
2025-10-04 06:30:05
1
savin.chinthaka2
Savin Chinthaka :
tering visa aurudu 3n passe ssw walat maru wenna puluwannd aiye.
2025-10-04 11:07:29
1
yaxxa12
Dew_ 11:11 :
Aiye visa reject una bank statement hinda.aluthen aye hadala dmmoth visa enna puluwn sambawithawa wadida aduda
2025-10-05 06:13:23
1
achinikulasinghe
Achinikulasinghe :
visa eka Enna Hari reject wenna Hari anthima kalaya kochchara yanawada. engineering visa
2025-10-03 17:18:23
1
hawaswaruwa21
HAWAS වරුව 🏏❤️ :
work wisa parakkui neda aiye me davas vala dn dala masa 6k una 😪
2025-10-04 05:13:11
1
janaka5999
janaka :
oya visa weda karanawadha
2025-10-20 10:18:59
1
hasindusandaruwan99
HASINDU EKANAYAKA 🇱🇰❤️ :
Ssw visa reject wenawada aiya
2025-10-25 08:48:40
2
p_a_w_a2
p_a_w_a2 :
affidavit ekak dila ewa heduwoth prashyakda
2025-10-04 02:49:37
1
abhi107571
abhi🇯🇵❤️ :
mage October wala student dala japan walin call ekak awilla reject una April damma aye call eka enna puluwanda aniwarayan 😮‍💨
2025-10-04 09:11:25
1
usef45645677553467766
user3553dghgg4566 :
මගෙත් දාල මාස 11 තාම නනෙ
2025-10-04 07:06:54
1
maleez8
Maleez 🐽 :
Eka sarayak student rejected vela aye student apply karana eka risk ekak thiyeda aiye🥺
2025-10-04 00:48:17
1
japan.divya46
ディウィア 🐼 :
Good explain aiya👍
2025-10-03 14:03:10
1
hiru_206
𝓗𝓲𝓻𝓾 🧿🖤 :
Aiyee mama visa eka dala dan masa 5k vithara wenawa kisima thorathurak nh ...visa eka dapu kenath mukuth kynne na...kohomada aiye immigration eka contact kra ganne..eken apita visa eke thathwe bala ganna puluwn da
2025-10-25 09:17:38
1
tdmemmy
tdmemy3 :
bank eke salli naththam appita student visa ynn brid ?
2025-10-10 23:30:51
0
user2118872152840
nazar :
😁😁😁
2025-11-08 11:01:51
1
lakshi_h8
lakshi🤍🎀 :
❤️❤️❤
2025-10-04 04:18:02
2
randeepaofficiall
ランディーパ 🕊🇯🇵” :
@ドゥミ・アベスーリヤ 🇯🇵
2025-10-03 15:18:18
2
anngunathilake
Ann Gunathilake🇱🇰🇯🇵 :
2025-10-04 08:31:05
1
shan_xx_1
11:11🪬 :
@yEESh’🐙
2025-10-03 17:46:58
1
nexttime157
nexttime157 :
🥺🥺🥺
2025-10-03 13:54:52
1
human60996
Human :
කලින් student ඉදල hokain insurance සහ city tax නොගෙව ලංකාවට ආවම, ආයිත් SSW වගේ දානවනම් කේස් ද ? එක්ස්පයර් වෙන්න කලින් ආව වීසා
2025-10-03 14:10:58
1
somieee4
Somi :
AL nttn reject venvd ??
2025-11-18 08:28:16
1
To see more videos from user @.ishan_shanaka, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About