Aiyee mama visa eka dala dan masa 5k vithara wenawa kisima thorathurak nh ...visa eka dapu kenath mukuth kynne na...kohomada aiye immigration eka contact kra ganne..eken apita visa eke thathwe bala ganna puluwn da
2025-10-25 09:17:38
1
tdmemy3 :
bank eke salli naththam appita student visa ynn brid ?