@justmschellem: Cebuanos truly have a genuine heart to help. Witnessing the smiles and joy of the earthquake victims, despite everything they've been through, was a powerful reminder to always be grateful—no matter the circumstances. #bangoncebu #reliefoperation #bayanihan #cebuquake

@justmschelle✨
@justmschelle✨
Open In TikTok:
Region: PH
Sunday 05 October 2025 03:24:18 GMT
51461
3931
95
101

Music

Download

Comments

delagientemaryjane0321
Jane0321 :
nanghubag nani akong mata sige og hilak nag lantaw sa mga tao na gigutom tungod naapektuhan sa lindol kung diri lang na sa Davao siguro ni volunteer na ko og suot suot ang kabukiran sa Cebu .. Bangon mga Cebuano 🙏🙏🙏
2025-10-05 07:31:28
8
makgabuya18
mak :
You give hope for those people who affected suddenly and earthquake. 🫶
2025-10-05 05:32:22
6
josie848
Josie's Shop 🌻 :
God Bless🥰
2025-10-05 06:39:04
2
sky082518
Estarlight_1st :
God bless u more and ingat kayo🙏
2025-10-05 04:51:14
6
ikigaiiii5
Ikigai🧠 :
Godbless your golden heart ❤️☺️Much love from Cebu.
2025-10-05 06:02:03
2
im_shannnnn
I'm_shan :
grabe na iiyak ako mga tumutulong sa mga victims ng lindol, kung mayaman lng din ako 🥺 pero i hope prays can help tp 🥺🙏
2025-10-05 05:49:25
3
vievargas5
🪬mama vie & Steve🧿 :
daghang salamat
2025-10-05 04:21:03
2
mar.yel.panilag
Mar Yel Panilag :
daghang salamat, amping kamo kanunay sa pag byahe
2025-10-05 04:43:30
3
itsmejessa07
❀jessskiddinggg🧠🫀 :
Godbless ma'am😇
2025-10-05 06:26:37
2
gie640
Gi ♥️ :
may God bless you a hundred folds!!
2025-10-05 14:51:55
1
grasyaaaaa_256
Mary Grace :
Salamat sa pagtabang sa Norte ma’am ❤️God bless you a hundredfold 😇
2025-10-06 00:00:58
4
paglalakbaytv2
paglalakbaytv2 :
thanks po SA lahat Ng tumulong at nagdarasal for Cebu earthquake victims
2025-10-05 09:41:57
4
zuujeeh
zuujeeh :
may your pocket never run dry, daghan kaayong salamat mam. amping mo ug godbless🙏🏻🙏🏻
2025-10-05 15:33:54
1
suzannesuan
suzannesuan :
salamat kaayo sa mabuting puso.nakakaiyak gyud..Lord✨️🙏
2025-10-05 08:26:19
3
marilynlucernas60
Marilyn Lucernas :
you so much Lord God in lm polou me
2025-10-05 11:51:35
2
oromaciar22
maciar Oro Caroline :
God bless po
2025-10-08 12:30:06
1
acetoopill
PinayShokunin🇵🇭🇯🇵 :
God bless everyone 😇Amping ang tanan😍 Bangon Cebu 🍀
2025-10-05 09:17:42
2
marilynlucernas60
Marilyn Lucernas :
thank you so much mam sir ug Ang ginoo emong panalangenan selang tanan Lord God Ang tanan nga nag sakrefes Lord God ug keneng tanan Lord God thank
2025-10-05 11:51:09
1
pogiqo3
pogiqo :
Salamat ug dako ninyo mam/sir
2025-10-06 01:27:12
1
pogiqo3
pogiqo :
Salamat ninyo sa pag tabang godless ninyo mam/sir 🙏🙏🙏
2025-10-06 01:26:15
1
luckwoon_bin
luckwoon_bin :
Thank you so much ma’am!
2025-10-05 16:45:47
1
user3924650818159
user3924650818159 :
god bless you more Ate
2025-10-05 11:55:08
1
thinediamond
thine💎 :
God bless po
2025-10-05 10:02:25
1
ginaluzbaguio
Gina Luz Baguio :
god bless sa tanan nitabang sa cebu
2025-10-06 04:50:37
1
jhonevegacanoy
lucky me :
god bless po sa lahat na bukas ang puso sa pag tulong sa mga taga cebu
2025-10-05 23:22:53
1
To see more videos from user @justmschellem, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About