@money.obso: "Sculpt your arms, lift your bust, and define your waist — all in one! 💕 This seamless arm shaper with front closure gives gentle post-surgery support, smooth compression, and a natural push-up effect for a confident, elegant silhouette."#Compression

Money obso
Money obso
Open In TikTok:
Region: US
Sunday 05 October 2025 04:09:05 GMT
298422
886
28
376

Music

Download

Comments

maria_0812
Maria Gonzalez :
garnet over garmet looks very uncomfortable, plus clothing?
2025-10-09 13:52:53
2
joycewatson882
Joyce Watson882 :
I ordered 2x and it fit my granddaughter she's a 2.
2026-01-02 23:48:51
0
somethinggoodwithsabrina
somethinggoodwithsabrina :
I could use something like that to support my arms because as a stretch therapist, my arms are totally overworked!
2025-10-09 15:58:58
1
user3326998241391
Esther Zapata :
Yo la necesito para
2025-10-16 16:22:33
1
cynthiapritchard75gmail
Cynthia :
Merry 🎄 Christmas
2025-12-25 04:24:34
0
kimberly561968
kimberly abell :
they are wonderful just wish they had long sleeves
2025-12-13 01:55:22
0
maria_0812
Maria Gonzalez :
a size smaller would work bettercompression? where? 😐 I was thinking ordering it, now I’m not convinced
2025-10-09 13:50:54
1
rose43010
Rose :
wow so happy to see that arm sharper has stared coming out
2025-10-10 17:53:15
1
deborah.reed.0613
deborah.reed.0613 :
I recommend this shaper I love love love it it do wonders for my arm🥰
2025-10-27 08:29:48
1
malti_comedian
Malti Thapa :
🥰🥰🥰🥰🥰
2025-10-21 22:07:04
1
asmaabdi141
Hibo :
😳😳😳
2025-10-10 19:52:35
1
sitaram123402
sitaram@1234 :
😳😳😳
2025-11-14 19:18:16
0
sistersledge5
sistersledge5 :
😁😁😁
2026-02-17 19:34:30
0
user2573394381594
user2573394381594 :
😂😂😂
2026-03-30 04:00:55
0
usernotready05
usernotready :
🥰🥰🥰
2025-11-28 00:33:11
0
luceronuno
fatimanuno176 :
🥰
2025-11-22 05:30:38
0
user8108136207977
user8108136207977 :
❤❤❤
2026-02-09 02:30:21
0
adbul5303
adbul :
👍👍👍
2025-11-14 17:59:35
0
redrosse1977
redrosse1977 :
Yall need plus size females models to promote this. Thin models don’t convince me
2025-10-06 22:56:13
4
fullingablessing
lovebyGod :
I recommend this shaper I love love love it it do wonders for my arm
2025-10-27 02:20:44
1
user6500105934202
user6500105934202 :
😁😁😁
2025-10-12 01:58:59
1
To see more videos from user @money.obso, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos

Bazı geceler uyuyamıyorum. Korkudan değil. Vicdandan da değil. Sadece içimde bir şeyin öldüğünü duyabiliyorum. Sessiz sessiz. Kimsenin fark etmeyeceği kadar yavaş. Benim bile çoğu zaman fark etmediğim kadar ustaca. İnsan bir gün canavar olmazmış. Bunu öğrendim. İnsan her gün biraz daha az insan olurmuş. Bir sabah daha az üzülerek uyanırmış. Bir akşam daha az merak ederek. Bir süre sonra birinin ağlaması rahatsız etmezmiş. Birinin gitmesi eksiltmezmiş. Birinin ölmesi bile dünyayı durdurmazmış içinde. Sonra dönüp aynaya bakarsın. Yüzün aynı. Sesin aynı. Adın aynı. Ama içeride oturan şey değişmiştir. Ve en korkuncu; o değişimi kimse senden iyi bilemez. Ben kendimi kaybederken önümde oturuyordum. Her şeyi izledim. Her tavizi. Her ihaneti. Her korkaklığı. Her sessizliği. Kendime söylediğim her yalanı. Hatırlıyorum. Çünkü insan başkalarına yalan söyleyince unutabiliyor. Ama kendine söylediği yalanlar kemiklere işliyor. Benim kemiklerim dolu. Yıllardır taşıdığım çürük gerçeklerle. Bazen midem bulanıyor. Açlıktan değil. Üzüntüden değil. Kendimden. İçimde dolaşan şeyin bana ait olmasından. Bu bedenin içinde yaşamaya devam etmesinden. Çünkü ne kadar uzağa gidersem gideyim, onu da götürüyorum. Yeni şehirler gördüm. Yeni insanlar. Yeni başlangıçlar. Ama insan kendi kokusundan kaçamıyor. Çürümenin bir kokusu var. Kimse duymuyor. Ama sen duyuyorsun. Her gün. Her nefeste. Ve bir noktadan sonra temizlenmek istemiyorsun. Çünkü kirine alışıyorsun. Yaran kabuk bağlıyor. Sonra o yara sen oluyorsun. İnsan bazı şeyleri iyileştirmiyor. Evcilleştiriyor. Ben de karanlığımı evcilleştirdim. Benimle yürüyor. Benimle gülümsüyor. İnsanlar bana bakıp iyi olduğumu sanıyor. Oysa yalnızca daha iyi saklanıyorum. Bir gün tamamen kaybolursam, kimse bunun hangi gün başladığını bilemeyecek. Çünkü felaketler bazen gürültüyle gelmez. Bazen yıllarca sürer. Yavaş yavaş. Sessizce. Bir evin duvarlarının içeriden çürümesi gibi. Ve dışarıdan bakan herkes, orayı hâlâ sağlam sanır. Ben de öyle görünüyordum. Ayakta. Normal. Yaşıyor. Ama bazı binalar yıkılmadan çok önce harabeye dönüşür. Kimse fark etmez. İçinde yaşayanlar hariç. #yoonmin #yoongi #jimin #taekook #moodboard
Bazı geceler uyuyamıyorum. Korkudan değil. Vicdandan da değil. Sadece içimde bir şeyin öldüğünü duyabiliyorum. Sessiz sessiz. Kimsenin fark etmeyeceği kadar yavaş. Benim bile çoğu zaman fark etmediğim kadar ustaca. İnsan bir gün canavar olmazmış. Bunu öğrendim. İnsan her gün biraz daha az insan olurmuş. Bir sabah daha az üzülerek uyanırmış. Bir akşam daha az merak ederek. Bir süre sonra birinin ağlaması rahatsız etmezmiş. Birinin gitmesi eksiltmezmiş. Birinin ölmesi bile dünyayı durdurmazmış içinde. Sonra dönüp aynaya bakarsın. Yüzün aynı. Sesin aynı. Adın aynı. Ama içeride oturan şey değişmiştir. Ve en korkuncu; o değişimi kimse senden iyi bilemez. Ben kendimi kaybederken önümde oturuyordum. Her şeyi izledim. Her tavizi. Her ihaneti. Her korkaklığı. Her sessizliği. Kendime söylediğim her yalanı. Hatırlıyorum. Çünkü insan başkalarına yalan söyleyince unutabiliyor. Ama kendine söylediği yalanlar kemiklere işliyor. Benim kemiklerim dolu. Yıllardır taşıdığım çürük gerçeklerle. Bazen midem bulanıyor. Açlıktan değil. Üzüntüden değil. Kendimden. İçimde dolaşan şeyin bana ait olmasından. Bu bedenin içinde yaşamaya devam etmesinden. Çünkü ne kadar uzağa gidersem gideyim, onu da götürüyorum. Yeni şehirler gördüm. Yeni insanlar. Yeni başlangıçlar. Ama insan kendi kokusundan kaçamıyor. Çürümenin bir kokusu var. Kimse duymuyor. Ama sen duyuyorsun. Her gün. Her nefeste. Ve bir noktadan sonra temizlenmek istemiyorsun. Çünkü kirine alışıyorsun. Yaran kabuk bağlıyor. Sonra o yara sen oluyorsun. İnsan bazı şeyleri iyileştirmiyor. Evcilleştiriyor. Ben de karanlığımı evcilleştirdim. Benimle yürüyor. Benimle gülümsüyor. İnsanlar bana bakıp iyi olduğumu sanıyor. Oysa yalnızca daha iyi saklanıyorum. Bir gün tamamen kaybolursam, kimse bunun hangi gün başladığını bilemeyecek. Çünkü felaketler bazen gürültüyle gelmez. Bazen yıllarca sürer. Yavaş yavaş. Sessizce. Bir evin duvarlarının içeriden çürümesi gibi. Ve dışarıdan bakan herkes, orayı hâlâ sağlam sanır. Ben de öyle görünüyordum. Ayakta. Normal. Yaşıyor. Ama bazı binalar yıkılmadan çok önce harabeye dönüşür. Kimse fark etmez. İçinde yaşayanlar hariç. #yoonmin #yoongi #jimin #taekook #moodboard

About