@anessnatasha: murah

Anness
Anness
Open In TikTok:
Region: MY
Tuesday 07 October 2025 04:42:19 GMT
2673832
7651
157
866

Music

Download

Comments

nurfazirrah._
🎀 𝓤𝓶𝓲 𝓝𝓪𝔀𝓻𝓪 🎀 :
Pakai spray ni dulu baru pakai moisturizer ngn sunscreen ke ? Spray ni jugak bole jadi kan serum ke ? Kalau kita tak pakai serum kita sendiri 🥰
2025-10-18 02:47:20
39
u.naaaaa_
Touchby U N A💄🇵🇸 :
Sis u pakai serum sheglam dgn spray ni okey tak
2026-01-16 11:06:17
0
choki2792
choki2 :
kita focus kat gelang dia
2025-10-08 07:21:12
12
nurfaridah0902
Fery :
mula2 pakai ni , pastu moisturizer? then baru sunscreen? pastu pakai perfect cushien .. last pakai radiance booster semula ? betul ke
2025-10-25 12:06:28
5
shopwithekyn
⭒˚.⋆ Ekin ⭒˚.⋆ :
Ramai ckp bagus ni, kena try gak nii
2025-10-29 03:15:26
1
nyvelaa00
Teh0aisLaici :
auto fresh & glowing
2026-01-26 01:03:07
0
ppslvt
õ :
ni pengganti toner and serum kee
2025-11-07 12:19:56
1
asdgtald
𝐬. :
nak letgo skintific serum spray ni baru spray 3/4 kali camtu. nego till letgo 😚
2025-11-07 06:54:58
2
nlyrkhan
Liyana R'Khan :
dry skin ok tak?
2025-11-09 08:11:28
0
thara2104
babbyyyyyy :
hai kak saya nak Tanya guna glad to glow moisture Dan guna spray skintific boleh ke sbs I baru guna
2025-11-08 18:00:38
2
frhleeee_
𝔉𝔯𝔥𝔩𝔢𝔢𝔢𝔢𝔢𝔢 ✨ :
best sangat pakai skin auto glowing 🥰
2025-10-08 07:18:33
7
mamamikhailaaa
_MamaMikhaila :
dapat rm27
2025-11-01 07:48:43
1
sangkaremas916
gemuruh Jiwa 🎩 :
pakai toner dulu pastu Bru spray ke ?
2025-12-06 18:31:07
0
sura2101v
sura :
Dik...sebelum make up maksud lepas cuci..lap boleh spray ke? then start make up ke?
2025-11-19 04:07:05
0
finazafiqah
Wiwik khadijah :
kenapa preorder ye, stock habis kam
2025-10-10 01:17:48
1
nurfarq
𝔯𝔞𝔯𝔞𝔠𝔲𝔱𝔦𝔢 :
Klau nk jdikan setting spray bole ke
2025-11-26 12:19:36
0
airee7696
airee :
x makeup boleh pakai ke
2025-10-09 09:04:43
1
sangkaremas916
gemuruh Jiwa 🎩 :
pkai spray nie pastu toner sendiri nk kene pkai jugak ke atau x yah dah ?
2025-12-06 18:25:23
0
nurinaniss_
nuyinn🧚🏻 :
Sesuai dengan combination skin x
2025-10-29 13:07:17
1
anizanasiha
𝓐𝓷𝓲𝔃𝓪 𝓝𝓪𝓼𝓲𝓱𝓪💄🇲🇾 :
Baru smpai smlm. Best giler hrni pakai. Glowing lps tu dia tahan lama. Eee sukanya
2025-10-20 16:54:57
1
zierazain
Ziera Zain :
Cantiknyaaa gelang diaaa
2025-11-18 14:54:06
0
r.el.f_s
R. EL. F _ S :
pakai fd apa ni??
2025-11-01 07:44:42
1
putramarsya9
Fyda Omar :
maaf nk tnya boleh mix ke dgn skincare hadalabo, Dan apa function spray ni
2025-11-17 08:03:39
0
mellstories_
m3ll :
Tp klo skin jns oily pakai ni glowing campur minyak after 4 jam jadi apa boleh explain
2026-01-03 08:15:21
1
raraleeya
raraleeya ⋆˚𝜗𝜚˚⋆ :
tak sabar nak try!
2025-10-28 07:32:51
1
To see more videos from user @anessnatasha, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About