@jospeh_01: He Should’ve Stayed on the Ground 😂 | Furious 7 | Danza Kuduro #shortsviral #automobile #dominictoretto #brianoconnor #romanpearce #edit #paulwalker

jospeh
jospeh
Open In TikTok:
Region: TR
Sunday 12 October 2025 15:00:00 GMT
4798678
437153
1758
13373

Music

Download

Comments

emily.patterson43
Ems :
Tej and Roman were the only reason I watched the movies. 🤣
2025-10-26 17:01:02
719
3laa.5aled
aladdin ☭ :
bro tried to press the brakes in the damn air 😭😭
2025-10-27 20:54:15
3670
dustino.lopez
DustinoChip :
Roman
2025-11-02 00:08:42
2538
zawninemon
zawninemon :
that he pnal
2026-08-30 04:10:12
0
wassup.gelo
👽👽 :
insane moments🔥🔥
2025-11-19 04:49:35
681
captainarminia
CaptainArminia :
Paul walker cars Don't fly 🥺🥺 R.I.P PAUL WALKER
2025-10-19 08:23:41
490
sid44549
Agent :
Furious 7 💯👌
2025-10-15 21:26:24
820
thebeatles137
SNJ Group 💫💥 :
film fav ,yang tak pernah ketinggalan sama sekali
2025-10-17 03:37:51
955
_.0nly_1
_.0nly_1 :
The way dom and tej knew he wasn’t gonna do it and had a plan set will always make me laugh😂
2025-11-01 17:47:29
100
omega_no_1
Omega :
this entire series was just them bullying roman😭😭😭😭
2025-10-30 17:15:30
67
yzzzzzkfff
D :
dia yg buat rencana dia yang takut 🗿
2025-10-18 06:03:19
3540
t.d.g.a_f
ウ :
And he called himself double alpha 😭😂
2025-12-08 09:28:05
78
hallohellohelio
hallohellohelio :
diantara para jagoan ada 1 pelawak😂
2025-10-17 13:43:40
1311
uma_nana19
Mr. Min :
tanpa roman pierce mana seru🤣
2025-12-27 17:19:26
85
advertisement474
Advertisement :
tej: hehe kau pikir aku bodoh😹
2025-10-18 04:43:00
41
97_j.n
riri 🐰 :
seguía frenando en el aire JAAJJAAJJAKAKAJAJASJ ES LO MEJOR
2025-10-18 21:38:31
119
_yami_le._
_Yami_LE._ :
Don't make me wanna see all the Fast and Furious pls i have to study😭😭
2025-12-30 15:01:31
0
keith23470
@keith :
Román JAJAJA me representa
2025-11-05 02:24:02
11
diwa082
Diwaa :
dia yang punya ide dia yang takut🤣
2025-10-18 06:54:25
52
uje9095
Uje90 :
film yg di putar seribu kalipun nggak membosankan
2025-10-17 12:08:11
26
teesz.only
ÞƏƏ§Ź §ÍMØŅ🔥 :
franchise terbaik sepanjang masa, Fast And Furious 7
2025-10-25 04:39:07
332
jerryputraandryana
𓅂𝐉erry𝐏utra𝐀ndryana :
misi penyelamatan Ramsey si hacker jenius
2025-10-19 09:04:05
12
dolubaby1
preeta😘💃🏽💃🏽 :
it's roman for me in this this season 7 😂
2025-11-05 17:25:21
9
emylicarter
MAHI :
It still hurts me that Paul Walker is dead 💔
2025-12-18 14:40:04
7
eastboy_
gravyvorn :
yang ke berapa ni?
2025-10-19 05:55:42
18
To see more videos from user @jospeh_01, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


"အများနဲ့မတူ တစ်မူထူးခြားတဲ့ ဝန်ဆောင်မှုများ လိုချင်တယ်ဆိုရင်တော့ အခုပဲ Hi Internet ကို တပ်ဆင်လိုက်ပါနော်" 🙋‍♂️ 6နာရီအတွင်း ၊ Services ပေးသည့်အပြင် တပ်ဆင်ခ အမဲ့ Plans များ Businuss လုပ်ငန်းPlanလေးတွေပါ ရရှိနိုင်မှာပါ 40Mbps-63000 60Mbps-100000 80Mbps-140000 100Mbps-160000 150Mbps-180000 6နာရီ အတွင်းပြင်ဆင်ပေးပါတယ် လူကြီးမင်းတို့ အိမ်အတွက် Wifi လိုအပ်နေပြီဆိုရင် Customers Good Review များစွာရရှိထားတဲ့ Hi - Internet ကို သတိရလိုက်ပါနော် 21 Mbps -28000 (#တစ်လချင်းပေး) 26 Mbps -30000 (#တစ်လချင်းပေး) 36 Mbps -40000 (#တလချင်းပေး) ကစပြီး တပ်ဆင်လို့ရနေပါပြီ တပ်ဆင်ခတစ်သိန်းကျပ် အထူး Prmotionအနေနဲ့ -- 3 လစာသွင်း 10% Discount 6 လစာသွင်း (1လ)အခမဲ့ 12 လစာသွင်း (2လ) အခမဲ့ ရရှိမှာဖြစ်ပြီး Customer Service အနေနဲ့လဲ (24)hrs ဝန်ဆောင်မှု ပေးနေသော FTTH Wifi ဖြစ်သောကြောင့် အခုပဲ ဆက်သွယ်လိုက်ပါနော် 09 780010378 (viber) #wifi Internet Sale - Yangon #Hi Wifi Internet

About