@sada_doctor: #sadadoctor #trendingvideo #tiktok #awareness #500k

Sada Doctor
Sada Doctor
Open In TikTok:
Region: PK
Wednesday 08 October 2025 14:28:15 GMT
67982
1768
143
157

Music

Download

Comments

hasnainbinaamir
Hasnain bin aamir :
Is ki vaccine milni kah say hai many private hospital sahiwal say pucha hai un k pas nai hai
2026-09-01 13:16:07
0
miral5121472
miral khan444 :
sir left side prr mujy mums Hain bht pain hai koi remedy ya medicine Bata dey
2026-08-31 04:25:46
0
callmemaya65
@Call me Maya :
bcho k pait k kero k liye koi medicine bta dy
2025-10-08 14:59:40
2
huraintiktok.com
Noor Ul Ain :
mery baby ko caugh h koe medicine Bata dein Age 5+ baby h
2025-10-08 14:44:17
1
elara2434
🥀🦋• پھولوں کی ملکہ •🦋🥀 :
Mums say pencreatitis tk hoskta hai mujhe Bachpan may MuMs nikle the r is say pencreatitis hogiya hai🥺
2025-10-09 04:50:37
1
luckyangel68
Lucky Angel 😇 :
aoa Dr mry baby ko AP Ny maltofar drops recommend kia tha mra baby syrup asani se pe lata h kia m drops ki jaga syrup dy skti hn?
2025-10-08 14:44:03
1
arhammummy
Arham&mumy❤️ :
fefol vit ..kia ya multivitamin ha plz reply
2025-10-08 14:54:45
3
user103324988553
@NoorFatima :
16 days ka baby hai sir aankhon k nechy bhot ziyada swelling hojati h khud khtm bh hojati phr hojati h kya wjh se plzz bta den
2025-11-02 11:57:43
1
salaarkk3
Mohammad salaar :
baby k moonh mn chaaly hojyn Tou kia dyn age 1 month
2025-10-08 14:53:15
1
fidaeyar2456
Ashur :
a.o.a Dr Mera baby 23 days old ha wo mother feed pa ha but every feed wo motion krta ha kia ya normel h ? kindly and me please
2025-10-08 14:52:36
1
zimal.s
Zimal Abbas :
Aoa sir mari bati 25 days ki ho gyi ha usky face or body Pa acni ho rhi ha bhot Kaya ya noraml ha plz is Pa vedio bana dy
2025-10-09 06:55:51
0
nimraumer851
M.Uzaif :
Dr SB mny yh pouchna tha k .Mera beta feeder Pina bilkul chor gya h abhi 2.5 month ka h us ko feeder acha nhi lgta. phly 2 month pita rha h abh chor gya hai..
2025-10-09 03:48:17
0
kanwally4
it’s kanwally :
Dr plz dia 12 month baby hazma khrab h kia fo
2025-10-08 14:52:30
1
user643787191
user643787191 :
meri beti ko padish k wqat ka raysha jai ni thek ho nebulize b kr lia antibiotics b di doc ny phr b ni thek ho ra khnsi b jai ab to
2025-10-08 14:40:51
1
anamta.yasir5
cute girl❤️💞💕💗 :
Assalam aliukum doctor sab many apko pehly.bhe Kaha tha mere bety 5 month ke.hogai lekn kmzor Hain boht plz koi Acha sa formula milk bata day plz
2025-10-08 17:03:54
0
anamzaidi472
Anam Zaidi :
dr sahab mere bety ko belgumi khansi, nzla hora hy. age 9.5 month. plz kuch btaden🙏🙏🙏🙏
2025-10-08 14:48:47
1
zarar.rajput22
Zarar Rajput👑 :
sir g sojy no hain Dard horha ha kan l agy bhi aor kan k pichy bhi
2025-12-13 10:28:16
0
itxbusy1
Busy with happiness🥰 :
Aslam o Alaikum sir Mera baby 2 month 10 days ka hai usny AJ suba se 2 bar vomiting ki hai me usko burp karwany k liyay uthati hun or wo dikar ly k ulti kar deta hai usi waqt plzz btain Kya karun Lactogen 1 p raha hy
2025-10-09 06:15:16
0
muhammad.huzaifa5102
Muhammad Huzaifa :
sir Mera beta paint or cement bht khata hai plz Kuch btayen kindly must reply age 16 months
2025-10-08 17:50:46
1
subhanazaan99
Subhan azaan zohan :
sir mene ap se apne bete k bare me pocha tha ap ne kuch ni btaya
2025-11-15 04:40:15
0
hirah545
hirah545 :
Meri beti 4 months ki h. Khelte hue legs chlati hilati h. Lkn hard surface pr legs pr weight ni dalti
2025-11-30 18:18:57
0
nargisihsan
queen of my kids❤️ :
Kali cough ajkl b bachu Mai Pai jati h ya q
2025-10-09 16:50:19
0
matlabilog599
🍉 :
plz kuch batye
2026-04-26 13:01:11
0
matlabilog599
🍉 :
AJ 4 din se hai
2026-04-26 13:01:04
0
hussainbadshahh20
Hussain badshah Hussain badsha :
sir 6 year ki beti k pait Mai keery hai Kuch bata de
2025-11-29 16:27:29
0
To see more videos from user @sada_doctor, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About