Is ki vaccine milni kah say hai many private hospital sahiwal say pucha hai un k pas nai hai
2026-09-01 13:16:07
0
miral khan444 :
sir left side prr mujy mums Hain bht pain hai koi remedy ya medicine Bata dey
2026-08-31 04:25:46
0
@Call me Maya :
bcho k pait k kero k liye koi medicine bta dy
2025-10-08 14:59:40
2
Noor Ul Ain :
mery baby ko caugh h koe medicine Bata dein Age 5+ baby h
2025-10-08 14:44:17
1
🥀🦋• پھولوں کی ملکہ •🦋🥀 :
Mums say pencreatitis tk hoskta hai
mujhe Bachpan may MuMs nikle the r is say pencreatitis hogiya hai🥺
2025-10-09 04:50:37
1
Lucky Angel 😇 :
aoa Dr mry baby ko AP Ny maltofar drops recommend kia tha mra baby syrup asani se pe lata h kia m drops ki jaga syrup dy skti hn?
2025-10-08 14:44:03
1
Arham&mumy❤️ :
fefol vit ..kia ya multivitamin ha plz reply
2025-10-08 14:54:45
3
@NoorFatima :
16 days ka baby hai sir aankhon k nechy bhot ziyada swelling hojati h khud khtm bh hojati phr hojati h kya wjh se plzz bta den
2025-11-02 11:57:43
1
Mohammad salaar :
baby k moonh mn chaaly hojyn Tou kia dyn age 1 month
2025-10-08 14:53:15
1
Ashur :
a.o.a Dr Mera baby 23 days old ha wo mother feed pa ha but every feed wo motion krta ha kia ya normel h ? kindly and me please
2025-10-08 14:52:36
1
Zimal Abbas :
Aoa sir mari bati 25 days ki ho gyi ha usky face or body Pa acni ho rhi ha bhot Kaya ya noraml ha plz is Pa vedio bana dy
2025-10-09 06:55:51
0
M.Uzaif :
Dr SB mny yh pouchna tha k .Mera beta feeder Pina bilkul chor gya h abhi 2.5 month ka h us ko feeder acha nhi lgta. phly 2 month pita rha h abh chor gya hai..
2025-10-09 03:48:17
0
it’s kanwally :
Dr plz dia 12 month baby hazma khrab h kia fo
2025-10-08 14:52:30
1
user643787191 :
meri beti ko padish k wqat ka raysha jai ni thek ho nebulize b kr lia antibiotics b di doc ny phr b ni thek ho ra khnsi b jai ab to
2025-10-08 14:40:51
1
cute girl❤️💞💕💗 :
Assalam aliukum doctor sab many apko pehly.bhe Kaha tha mere bety 5 month ke.hogai lekn kmzor Hain boht plz koi Acha sa formula milk bata day plz
2025-10-08 17:03:54
0
Anam Zaidi :
dr sahab mere bety ko belgumi khansi, nzla hora hy. age 9.5 month. plz kuch btaden🙏🙏🙏🙏
2025-10-08 14:48:47
1
Zarar Rajput👑 :
sir g sojy no hain Dard horha ha kan l agy bhi aor kan k pichy bhi
2025-12-13 10:28:16
0
Busy with happiness🥰 :
Aslam o Alaikum sir Mera baby 2 month 10 days ka hai usny AJ suba se 2 bar vomiting ki hai me usko burp karwany k liyay uthati hun or wo dikar ly k ulti kar deta hai usi waqt plzz btain Kya karun Lactogen 1 p raha hy
2025-10-09 06:15:16
0
Muhammad Huzaifa :
sir Mera beta paint or cement bht khata hai plz Kuch btayen kindly must reply age 16 months
2025-10-08 17:50:46
1
Subhan azaan zohan :
sir mene ap se apne bete k bare me pocha tha ap ne kuch ni btaya
2025-11-15 04:40:15
0
hirah545 :
Meri beti 4 months ki h. Khelte hue legs chlati hilati h. Lkn hard surface pr legs pr weight ni dalti
2025-11-30 18:18:57
0
queen of my kids❤️ :
Kali cough ajkl b bachu Mai Pai jati h ya q
2025-10-09 16:50:19
0
🍉 :
plz kuch batye
2026-04-26 13:01:11
0
🍉 :
AJ 4 din se hai
2026-04-26 13:01:04
0
Hussain badshah Hussain badsha :
sir 6 year ki beti k pait Mai keery hai Kuch bata de
2025-11-29 16:27:29
0
To see more videos from user @sada_doctor, please go to the Tikwm
homepage.