@makersdaily: choose your character 🍓🍵 #matcha #strawberrymatcha #makersdaily #makers #cronulla

Makers Daily
Makers Daily
Open In TikTok:
Region: AU
Thursday 09 October 2025 02:19:02 GMT
762806
16397
93
2669

Music

Download

Comments

izmemeowrio
izmemeowrio :
right ALL THE WAY. i ordered a strawberry matcha, not a strawberry milk matcha (but ik the video has the same ingredients for both, im speaking generally)
2025-11-12 08:28:22
392
rynnchadd
𝓲𝓬𝓪𝓭𝓸𝓭𝓸𝓭𝓸 :
2 is pretty, but 1 is easier to drink
2025-12-25 06:47:41
10
kimi_malaysia1234
حكيمي | موفين :
For me stirring the strawberry syrup is a crime
2026-06-02 16:26:48
1
albie.halliwell
Albie 🪩 :
1 for sure 🙌
2025-10-09 21:21:35
55
kirstenannedunnn
kirstenannedunnn :
I fear the right just looks too cute 🤭
2025-10-09 02:27:06
604
aromadetierra01
Aroma De Tierra 🍃 ☕️ :
Ppl want aesthetics! I asked my customers and that’s what they tell me. My fear is that they don’t mix it well and their not gonna like the taste until the end lol😅
2025-11-15 20:21:56
46
gwossipgworl
gwossipgworl :
i prefer the left otherwise the syrup can become frozen stuck to the ice and doesn’t mix! ☺
2025-10-09 13:47:24
262
ykkqry
a :
why is eveyone saying 2 is so pretty? i think 1 looks so pretty n yum it just has that perfect layer of green and pink & then you have puree at the bottom😫 i dont see how strawberry splashed everywhere is “cute”
2026-03-22 21:48:52
4
era.coffee.id
ERA Coffee I Kopi dari Rumah :
2025-12-18 18:37:22
11
nancyyhaitham
nancyy🍓🫧 :
I prefer 2😍
2025-10-09 23:16:44
187
mockingthefairy
💋 :
first one cus it blend n touch more strawberry flavor
2025-10-09 17:36:58
11
filippaaa62
𝒻𝒾𝓁𝒾𝓅𝓅𝒶!🤍 :
1😍
2025-10-10 12:05:10
3
nikisips_micoffeegal
Niki :
Left for sure!!! Both so cute though
2025-10-09 16:24:36
16
the.slowtravelista
Ange in Aus | 🇨🇭➡️ 🇦🇺 :
2 more aesthetic, 1 more delicious
2025-10-10 07:08:33
4
kuntayalexander
kuntay :
Does any strawberry syrup work.
2025-12-28 23:40:10
0
daydreamcapital
daydreamcapital :
Left ☺
2025-10-09 03:09:52
30
kallasantos1
Kalla Santos-video/music react :
I’m in love ❤❤❤
2026-01-28 14:57:16
1
satoriritual
Satori :
wow
2026-02-05 18:57:30
1
amelia2chh
꧁༒𝒜𝓂ℯ𝓁𝒾𝒶༒꧂ :
My boba strawberry matcha
2025-11-02 10:13:02
13
jennifergoich
Jennifer Goich :
Right!! 🍓
2026-03-30 17:50:14
1
dipasamudera
ViJuAn :
beli dmn itu yg merah apa beli dmn
2025-11-23 12:36:05
2
frjoespear
zoe :
what kind of syrup is that?
2025-12-24 05:45:10
1
im.a.eyekon.little.shit
David Podsiadło enjoyer :
both taste:1 looks :2
2026-01-03 10:42:05
1
official_kaylabelle
𝓧𝔁𝔁𝓴𝓪𝔂𝓵𝓪𝓫𝓮𝓵𝓵𝓮ꨄ︎ :
1
2025-11-17 16:22:15
1
niamh.smith59
Niamh Smith :
2
2025-10-11 19:57:14
3
To see more videos from user @makersdaily, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos

#creatorsearchinsights #الاكل__زمان   كيكتي المعتمدة الي ولمتابعيني من سنين✨💕 ترهم بطريقة الفصل وبدن فصل البيض بس اني احب افصل البيض تطلع مثل الغيمة 👌 استخدمت حليب المدهش البودر طعمه لذيذ بالحلويات والمشروبات @almudhish.milkiraq  المكونات👇🏻(ضروري ضروري دافيه مو باردة) ٤بيض رشة ملح عصير نص ليمونة كوب وربع سكر  اي نكهات انتو حابين اني خليت كراميل وبرتقال وفانيلا ملعقتين حليب باودر نصف كوب زيت او زبدة بحرارة المطبخ كوبين ونص طحين(الكوب قياسي سعة 250 مل ضرف بيكنك باودر(10غم)  برش برتقالة وعصيرها  نص كوب ماء اذا اختاجينة لتخفيف الخليط واذا حبيتو اضافة الكاكاو ملعقتين وذوبوها بمي قبل لاتضيفوها …………………………….. قياس القالب ارتفاع ١٠ وعرض ٢٢ سم ملاحظة اذا القالب اكبر خلو ٦ بيضات و٣كوب طحين وكوبين ونص سكر  والباقي تبقى نفس المقادير  …………………………… القالب مدهون بالزبدة او الطحينة ………………………….. الفرن لازم حامي قبل لاتدخلون الكيكة لان تاثر على ارتفاع الكيكة وعلى حرارة ١٨٠ والوقت حسب الفرن وحجم ونوع القالب يعني مراقبة  #كيكة_الشكولاته
#creatorsearchinsights #الاكل__زمان كيكتي المعتمدة الي ولمتابعيني من سنين✨💕 ترهم بطريقة الفصل وبدن فصل البيض بس اني احب افصل البيض تطلع مثل الغيمة 👌 استخدمت حليب المدهش البودر طعمه لذيذ بالحلويات والمشروبات @almudhish.milkiraq المكونات👇🏻(ضروري ضروري دافيه مو باردة) ٤بيض رشة ملح عصير نص ليمونة كوب وربع سكر اي نكهات انتو حابين اني خليت كراميل وبرتقال وفانيلا ملعقتين حليب باودر نصف كوب زيت او زبدة بحرارة المطبخ كوبين ونص طحين(الكوب قياسي سعة 250 مل ضرف بيكنك باودر(10غم) برش برتقالة وعصيرها نص كوب ماء اذا اختاجينة لتخفيف الخليط واذا حبيتو اضافة الكاكاو ملعقتين وذوبوها بمي قبل لاتضيفوها …………………………….. قياس القالب ارتفاع ١٠ وعرض ٢٢ سم ملاحظة اذا القالب اكبر خلو ٦ بيضات و٣كوب طحين وكوبين ونص سكر والباقي تبقى نفس المقادير …………………………… القالب مدهون بالزبدة او الطحينة ………………………….. الفرن لازم حامي قبل لاتدخلون الكيكة لان تاثر على ارتفاع الكيكة وعلى حرارة ١٨٠ والوقت حسب الفرن وحجم ونوع القالب يعني مراقبة #كيكة_الشكولاته

About