@211futbol: Feyenoord'tan transfer ettiğimiz Pierre van Hooijdonk, ilk frikik golünü Almanya'da Bochum'a atmış ve çiftetelli oynamıştı. (23.07.2003) #vanhooijdonk #fenerbahçe #ilkgol #keşfet #takip
Penaltı gibi frikik kullanırdı kral nerelerden nerelere geldik be
2025-10-09 11:43:57
355
Şafak Çavuş :
Galatasaray lı olarak çok hayran olduğum futbolcuydu
2025-10-09 15:35:22
50
Salih :
hayatımda en mutlu huzurlu olduğum yıllar. 13 yaşındaymışım.
2025-10-09 16:31:54
155
Akın :
Bu adam 3 milyon Euro en nesride 25 milyon Euro gerisini siz düşünün
2025-10-09 21:14:12
12
Mufu1910 :
Juninho ve Bu herif ikisi değişik frikikçilerdi
2025-10-09 16:58:15
35
Murat :
Fenerbahçe ye gelmiş en faydalı oyuncu kalemizden gölü çıkarıp gidip gol atan istikrarlı hırslı yabancı alacaksan az al öz al coplukleri topluyoruz hersene
2025-10-09 17:51:25
51
Serkan., :
Şu teknikte frikik atabilen futbolcu sayısı şu anda dünyada sayılıdır.
2025-10-09 16:58:13
4
AS3 :
Büyük frikik ustasıydı harbiden
2025-10-09 16:54:24
6
AshuwA :
La oralarda faul olduğunda gooooooollll diye ayağa kalkıyorduk ve golü erkenden kutluyorduk.
2025-10-09 16:23:14
8
Emre :
Bu futbolcuları izleyenler çok şanslılar ben bir Galatasaraylı olarak izleme fırsatı buldum eşsiz şimdikiler şut çekemiyor
2025-10-09 18:02:11
11
VEYSEL_65_41 :
ve şimdilerde kimlere kalmışız ey gidi van hoojidonk ey 😔😔😔
2025-10-09 18:13:54
5
gökhan altay :
çok iyi frikik kullanıyor du
2025-10-11 13:53:46
2
sonal :
Fenerbahçedeyken tüm frikik gollerini yaplaşsanız keşke
2025-10-10 17:39:09
3
İşin Bitti Moruk :
Ne atardı be adamı çok özledik
2025-10-09 19:57:31
4
albatroos :
adam penaltı atıyor sanki şuanki fb deki futbolcular penaltı atamıyor
2025-10-09 15:52:44
24
birgezgin🤷 :
Forma cok guzel🥰🥰
2025-10-10 14:30:48
2
TT İsmail AYDIN :
fenerlilerin kendi baraj kurduğu frikik çok komikti
2025-10-10 06:00:32
9
Ekrem Çetin :
eskiden mesafe tanimasken saplardık şimdi mesafe tanımadan sapliyorlar 💙
2025-10-10 09:48:37
7
Cennet_Kelebekleri :
Fenerbahçe Tarihinin en iyi oyuncularından Van Hoojdonk...
2025-10-10 12:06:41
3
Selami :
neydi be o günler şimdi ise sağ sol geri sağ sol geri😂
2025-10-11 14:38:33
2
gecelerin_yargici :
gelmis gecmis turkiyede ve Avrupa'daki en klas frikikciydi 💛💙👍👍
2025-11-15 19:37:05
1
AKS :
Futboldan Keyif Aldığımız Zamanlar....
2025-10-10 03:59:51
1
Ersin Akcakale Æ :
lise 1 e yeni baslamistim ...en güzel dönemlerimdi fenerbahceli olarak :))
2025-10-09 22:18:31
2
CemAbi🌐 :
Bunu unutmicam 💛💙
2025-10-09 21:15:57
1
Mehmet Ok :
böyle futbolcu bir daha gelmedi tek sezon geldi şampiyon yaptı gitti
2025-10-11 07:50:56
1
To see more videos from user @211futbol, please go to the Tikwm
homepage.