Bunu okuyan kişi;
Belki seni tanımıyorum. Şu an kiminle, nerede, neler yapıyorsun bilmiyorum.
Ama tek bildiğim, bu dünyada yaşayan herkes gibi senin de canını sıkan bazı şeyler oldu.
Birincisi, canını sıkan her neyse, o şeyin geçeceğini unutma.
İkincisi, de sen her zaman çok değerlisin…!
Son olarak da şunu unutma:
Sen neleri atlatmadın ki, bunu da atlatırsın..)
2025-10-11 06:39:07
11
zümra :
çünkü hep aynı hayal kırıklığına uğradım💔🥀
2025-10-11 22:00:37
2
gul :
en iyisi yalnızlık çünkü kullanıyorlar kırıyorlar sarsilmuyorsun daha ne diyimki yankizlik en iyisi 🥰🥰🥰🥰🥰
2025-10-23 22:31:59
1
zeynep :
aynen öyle bee
2025-10-21 18:09:15
1
Semra :
Aynı beni anlatmış 🥺
2025-10-10 14:31:39
4
Tanju kurt :
Eski sevmek vardi Hemde çok iyi eski günler ama Şimdi de Nerd3 Zaf olduğumuzu Sandıklarında Bırakmışım Sevmeyi 🙏🙏