بعد یه عقده ای شده انتظامات میره به دفتر میگه اینا میرن تو کلاس سال پایینیا خو گوزو اصن خود مدیر چیزی نگفته...
2025-10-10 13:51:46
2
ysé :
وای عاشق نهمیامونم خیلی دافن😭
2025-10-30 21:17:31
2
Mohadeseh 💅🎀 :
ع منم دوزادهم 🗿
2025-10-11 18:01:08
2
Sarina :
@helena 😂
2025-10-14 16:19:02
2
V🅰️ND🅰️ :
@Queen of the Moon🌜
رها باهامون چیکار کردی😔😔
2025-10-10 10:21:17
2
ŁФٓЛΛٓЯΛ.•.☆ :
والا هفتمیای ما از ما بیشتر فاز میگیرن💔
2025-10-31 11:44:29
2
vivi :
همین فکرو میکردیم ولی رفتیم تو کلاس هفتمیا گفتن چی میخوای اینجا سیکتیر کن 👍
2025-10-28 07:45:17
2
morvarid :
وای لامصب خیلی خوبه
2025-10-28 21:43:39
2
loserrrr159 :
هفتما زیاد خوب نیستن،ولی هشتمای امسال عالین جدی
2025-11-06 22:28:33
2
ℳ𝒶𝓇𝒾𝒶 :
هفتمیه امروز اومد بهم گفت خاله میشه بغلت بشینم؟😂
2025-10-25 19:28:13
2
Star :
به عنوان کسی که درسم تموم شده میرم مدرسه بچه ها فامیل خیلیییی حال میده
2025-10-27 03:53:01
2
♧ :
من بدبختی که نهمم همسال ولی مدرسمون تا دوازدهم پایه داره.
2025-10-21 16:59:51
2
who? :
کلاس اول بودم ششما واسم خفن و کول بودن رفتم ششم مظلوم واقع شدم رفتم هفتم نهما واسم خیلی ادمای قلدری بنظر میرسیدن رفتم نهم هفتما میزدن تو سر ما رفتم دهم دوازدهما از نظرم خیلی بزرگ و بالغ بودن اومدم دوازدهم دیدم دهما از ما بزرگ ترن💔🥀
2025-11-04 15:19:21
2
BLUE :
قبول نیست من پارسال نهم بودم
2025-10-24 17:53:28
1
*sogol* :
به به عشقم رو میبینم😂 اسم این فیلمی که توش بازی کرده چیه؟
2025-10-27 17:28:15
1
LUN🅰️ | 𝘔𝘦𝘩𝘳𝘴𝘢 :
مایی که سال پایینی ها زنگ ناهار میان تو کلاسمون بگن ما گنگیم 😨😨😂
2025-10-27 15:50:04
1
Nazanin :
ما گناه داریم🥺
2025-10-30 22:21:27
1
"Darya" :
@Mahdis 🤣🤣🤣خودمونیم نه؟
2025-10-27 10:14:26
1
GHAZAL :
@Yuna 😂
2025-10-25 13:42:08
1
𝙇𝙄𝘼𝙈 :
ولی یجوری انگار که تو لجندی و درد بیشتری کشیدی تا اونا🤣
2025-10-28 16:46:11
1
:3 ??? ⁷ :
وای خیلی خوبه ما شیشمیم اصن حس خاصی داره لامصب😭
2025-10-29 14:30:32
1
Aysa :
ولی مدرسه ما نهمیا و هشتمی ها با ما هفتمی ها خیلی خوبن😭❤
2025-10-16 15:37:35
1
me :
هفتمی اومده میگه بیا برو وگرنه اسمت رو میدم .😭🤣
2025-10-30 17:59:29
1
ᴍᴀʏᴀ :
پارسال کلاس هفتم رو به روی کلاس ما بود همگی پشمامون ریخته بود😂
2025-11-07 15:50:52
1
AYAMIෆ~ :
دوازدهمای ما از خودمون کوچولو تر دیده میشن..
2025-10-31 08:00:12
1
𝒜𝒽𝓈𝒶 :
دقیقا😔✨😂
2025-10-31 09:16:16
1
ꪖꪶꪑꪖ :
ویدیو برای چه بازیگری و فیلمی هست؟
لطفا بگووووووو
2025-11-01 23:12:57
1
Marya🐥🔪 :
ما نهمیا سال دیگه از عرش به فرش میرسیم
(ولی حدی توی این سه سال راهنمایی برا مدیر قلدر بودیم)
2025-11-02 15:17:24
1
Zahra🎀 :
یعنی چی که تو مدرسه ما نهما با دبیرستانیا یه جائن؟؟؟؟
من نقشه قلدری برا هفتم و هشتما رو کشیده بودممممم،الان برعکس شدههههه
2025-11-03 21:29:03
1
To see more videos from user @illasy7, please go to the Tikwm
homepage.