@illasy7: چخبر جوجوها؟ . . #گمشو_برو_فوریو #کراش #فوریو_پاشم_بیام_جرت_بدم #فوریو_نظری_به_حال_ما_کن #اکسپلور

illasy
illasy
Open In TikTok:
Region: IR
Friday 10 October 2025 08:34:32 GMT
35654
4227
169
368

Music

Download

Comments

aysamohebi
A :
هعی بدتر هفتمیا برای ما قلدر شدن😂🗿 میان پیکمی بازی درمیارن، میگن ها چی میخوای از کلاسمون، بابا سیکتیر
2025-10-10 13:02:08
521
linxxdxa
Linda :
اسم سریال؟؟
2025-10-10 09:26:27
3
vigil_kii
# :
@Soniya
2025-10-10 14:17:48
1
k3rhi
khatereh :
ولی هفتمیا یجوری نگاه میکنن انگار پولشونو ندادیم😟
2025-10-10 15:41:49
232
setayesh6529
setayesh :
فقط مدرسه ماعه پایه های مختلف بهم کار ندارن و هرکی سرش تو کار خودشه
2025-10-10 16:20:10
31
songhoonkorea2002
JEON :
مدرسه ما ۳ تا دوقلو داره و سه تاشون فمبوی ان
2025-10-10 19:50:36
26
enigma_bahar
bahar :
بابا دهمیای ما خیلی عقب موندن گناه دارن
2025-10-11 18:47:14
16
dinakarimi38
Dina :
منه دوازدهمی رو به دهمی: ترک تحصیل کن
2025-11-11 15:33:14
6
minminciy
𝖫𝗈𝗍𝗎𝗌 :
یه دهمی بدبختم🤣
2025-10-10 14:56:44
5
elisanosrati
Elisa :
@star
2025-11-02 15:06:03
3
taehkook_2025
خواهر گمشده جین💜🛐 :
روشون کراش سگی زدم
2025-10-12 18:47:20
3
saina_4400
𝒮𝒶𝒾𝓃𝒶... :
هفتم یجوری میاد به ادم میخوره چپ چپ نگاه میکنه انگار نمیدونه ما نسل بی عصاباییم
2025-10-15 15:54:10
3
sogol3440
*sogol* :
من که فعلا پنجم باشه من بچه سالم👍
2025-10-27 17:28:32
3
kaede.103
بی مربوط :
آقا این پسره تو کدوم سریال بازی کرده همه جا هستش کسی اسم فیلمش رو میدونه😅
2025-10-27 11:46:43
3
ghazale._.222
222 :
والا ما هفتما با نگاهشون میخورنمون
2025-11-02 17:01:48
3
hosna0060
hosna :
حس خیلی خفنی داره مثلا اینجوریه که ها ها این یه زمانی کلاس ما بود ما تونستیم تموم کردیم شما حالا بشینید بسوزید...
2025-10-10 18:28:36
3
far_naz_t17
far_naz_t17 :
@atena.fathi73 @arona.6 @heliyaisapour @
2025-10-10 17:56:05
3
faylen088
faylen :
دهمم.....
2025-11-07 07:28:11
3
sht20081
ST_H! :
ولی سال پایینیامون میخوان مارو بخورن 🌚😃
2025-10-10 16:10:45
3
user8317575022323
user8317575022323 :
خودم نهمم اما اصن کار قشنگی نیست 🗿💖
2025-11-01 12:58:12
2
uniicorn0n
ur unicorn without wings :
اقا نقش کدوم بوده توی توکیو ریونجرز؟
2025-10-30 15:25:02
2
danielle200691y
Ava :
نهمای ما دارن پارمون میکنن یجوری نگا میکنن انگار پولشونو ندادیم
2025-10-30 15:40:46
2
fatemeh3750
ایرانم :
بعد یه عقده ای شده انتظامات میره به دفتر میگه اینا میرن تو کلاس سال پایینیا خو گوزو اصن خود مدیر چیزی نگفته...
2025-10-10 13:51:46
2
yseyves
ysé :
وای عاشق نهمیامونم خیلی دافن😭
2025-10-30 21:17:31
2
atoosa._
Mohadeseh 💅🎀 :
ع منم دوزادهم 🗿
2025-10-11 18:01:08
2
sarina_554
Sarina :
@helena 😂
2025-10-14 16:19:02
2
vaaaannn77
V🅰️ND🅰️ :
@Queen of the Moon🌜 رها باهامون چیکار کردی😔😔
2025-10-10 10:21:17
2
hsfbdig_ft_7
ŁФٓЛΛٓЯΛ.•.☆ :
والا هفتمیای ما از ما بیشتر فاز میگیرن💔
2025-10-31 11:44:29
2
vivieen04
vivi :
همین فکرو میکردیم ولی رفتیم تو کلاس هفتمیا گفتن چی میخوای اینجا سیکتیر کن 👍
2025-10-28 07:45:17
2
morvarid..nj
morvarid :
وای لامصب خیلی خوبه
2025-10-28 21:43:39
2
loserrrr159
loserrrr159 :
هفتما زیاد خوب نیستن،ولی هشتمای امسال عالین جدی
2025-11-06 22:28:33
2
mariii_03170
ℳ𝒶𝓇𝒾𝒶 :
هفتمیه امروز اومد بهم گفت خاله میشه بغلت بشینم؟😂
2025-10-25 19:28:13
2
setare4259
Star :
به عنوان کسی که درسم تموم شده میرم مدرسه بچه ها فامیل خیلیییی حال میده
2025-10-27 03:53:01
2
user74221394829255
♧ :
من بدبختی که نهمم همسال ولی مدرسمون تا دوازدهم پایه داره.
2025-10-21 16:59:51
2
weruoin
who? :
کلاس اول بودم ششما واسم خفن و کول بودن رفتم ششم مظلوم واقع شدم رفتم هفتم نهما واسم خیلی ادمای قلدری بنظر میرسیدن رفتم نهم هفتما میزدن تو سر ما رفتم دهم دوازدهما از نظرم خیلی بزرگ و بالغ بودن اومدم دوازدهم دیدم دهما از ما بزرگ ترن💔🥀
2025-11-04 15:19:21
2
mybluejk
BLUE :
قبول نیست من پارسال نهم بودم
2025-10-24 17:53:28
1
sogol3440
*sogol* :
به به عشقم رو میبینم😂 اسم این فیلمی که توش بازی کرده چیه؟
2025-10-27 17:28:15
1
its_mehrsa4
LUN🅰️ | 𝘔𝘦𝘩𝘳𝘴𝘢 :
مایی که سال پایینی ها زنگ ناهار میان تو کلاسمون بگن ما گنگیم 😨😨😂
2025-10-27 15:50:04
1
nazanin6087
Nazanin :
ما گناه داریم🥺
2025-10-30 22:21:27
1
taranwvnsnu
"Darya" :
@Mahdis 🤣🤣🤣خودمونیم نه؟
2025-10-27 10:14:26
1
ghazaliiamm
GHAZAL :
@Yuna 😂
2025-10-25 13:42:08
1
ghazale_54
𝙇𝙄𝘼𝙈 :
ولی یجوری انگار که تو لجندی و درد بیشتری کشیدی تا اونا🤣
2025-10-28 16:46:11
1
rkive0017
:3 ??? ⁷ :
وای خیلی خوبه ما شیشمیم اصن حس خاصی داره لامصب😭
2025-10-29 14:30:32
1
aisa29091
Aysa :
ولی مدرسه ما نهمیا و هشتمی ها با ما هفتمی ها خیلی خوبن😭❤
2025-10-16 15:37:35
1
me7688hko
me :
هفتمی اومده میگه بیا برو وگرنه اسمت رو میدم .😭🤣
2025-10-30 17:59:29
1
kim_boram_22
ᴍᴀʏᴀ :
پارسال کلاس هفتم رو به روی کلاس ما بود همگی پشمامون ریخته بود😂
2025-11-07 15:50:52
1
meoayami
AYAMIෆ~ :
دوازدهمای ما از خودمون کوچولو تر دیده میشن..
2025-10-31 08:00:12
1
ahsa1985
𝒜𝒽𝓈𝒶 :
دقیقا😔✨😂
2025-10-31 09:16:16
1
alma64117
ꪖꪶꪑꪖ :
ویدیو برای چه بازیگری و فیلمی هست؟ لطفا بگووووووو
2025-11-01 23:12:57
1
user8967132087
Marya🐥🔪 :
ما نهمیا سال دیگه از عرش به فرش میرسیم (ولی حدی توی این سه سال راهنمایی برا مدیر قلدر بودیم)
2025-11-02 15:17:24
1
zahra.salehi68
Zahra🎀 :
یعنی چی که تو مدرسه ما نهما با دبیرستانیا یه جائن؟؟؟؟ من نقشه قلدری برا هفتم و هشتما رو کشیده بودممممم،الان برعکس شدههههه
2025-11-03 21:29:03
1
To see more videos from user @illasy7, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About