@joj0.emad: #تابلت_الثانويه #جوماناعماد #يوميات_عمده_وشيماء #اولي_ثانوي_عام #بكالوريا

jomana emad👩‍✈️
jomana emad👩‍✈️
Open In TikTok:
Region: EG
Sunday 12 October 2025 14:03:44 GMT
234945
4465
629
479

Music

Download

Comments

malak33116
𝓜𝓪𝓵𝓪𝓴 ❤️‍🩹✨ :
هو في كتب كمان ولا تابلت بس وهنحتاج شنطه ولا لا
2026-06-23 20:05:34
1
salma.osama6074
SALMA OSAMA :
هو انتي استلمتيه امتي في اولي ثانوي
2026-06-22 22:46:18
1
user6567598611862
Habiba :
انا تالته اعدادي ولسه مستنيه النتيجه 😓😭💔 ادعولي والنبي اجيب مجموع الثانوي العامة 🤲💔🥀
2026-06-15 08:45:43
9
moehab512
Mohamed Ehab :
مصر كلها استلمت الا انا تقريبًا 🥲
2025-10-13 06:05:28
543
mrawen67
🪽•مــروان||𝐌𝐀𝐑𝐖𝐀𝐍✵ :
المدرسه الي انا فيه شكلهم بعهوم🥲 اول ثانوي؟
2025-10-13 17:48:25
44
faresalgny
لا اله الا الله :
السؤال المهم هنا بيلعب ببجي كام فريم دا😂
2026-06-21 17:35:24
1
so_what_76
ٍ :
✨خارجة من العلبه وطالتها أقوى من السحر ✨...
2025-10-14 11:06:41
94
mahamed_hatem6767
ّ :
انا في لغات و مخدتهوش🥲
2025-10-13 20:18:10
14
a7a_490
🦕👀 :
محافظه أيه 🙃 علشان حتى انا لسه مستلمتهوووش😃
2025-10-14 11:25:13
3
esraanabili1110
user81442942027 :
مدرستنا عايزة تحنط التابلت عندها😂
2025-10-12 19:50:19
42
mohamed.mody3262
BRAZILY☝🏻🫅 :
احنا هناخد التابلت لما نخلص دراسه ولا هنسيبو +ازاي ابعت عليه اغاني
2025-10-14 11:12:14
5
menna19201
ZOzaa💗🎀 :
جماعه هو التيك توك كله استلموا انهارده احنا مستلمينه من تاني اسبوع ف المدرسه😂😂😌
2025-10-13 17:57:24
6
tony_3abrahim
Antonious abrahim :
نصيحه للدفعة الجديدة اللي هتستلم واللي استلمت التابلت حطوا منديل او ورقة عند الدائرة اللي فى الجراب بعد كده حطوا التابلت
2025-10-14 09:30:23
5
maloka5119
diva 🐆 :
هما صح بيخدو لما الثانوية تخلص ولا بيسيبو
2025-10-13 09:52:18
8
ahmod847
Ahmed :
هتكري كل حاجه فيه مع الوقت
2025-10-14 18:08:09
5
mena345m
ℳℐℕᎯ༒ :
انتو لو تعرفو الي فيها 😂😂😂
2025-10-12 21:24:45
16
haneen_zoghba1
haneenzoghba :
ممكن اعرف جبتي الجراب منين؟ مبروك عليكي 🥰
2025-10-12 16:08:54
7
player_saif2
ســــifـــيـــــsaـــف😋🤙 :
بتفرج عليك منه اصلا😂
2025-11-30 16:31:46
1
0l...........l1
. :
بس ده بيرجع بعد التلات سنين😂😂
2025-10-13 09:50:02
3
mk.i914
૮꒰ ˶• ༝ •˶꒱ა ♡ :
انا استلمته النهارده، م راضي يفتح واي فاي
2025-10-15 11:24:46
0
medo.pro.max
MHMD ALAM -2009 :
فرحه المماليك بعزومه محمدعلي :
2025-10-29 09:01:30
1
roqia.rafat
Roqia Rafat :
تقريبا كله استلمه التابلت ب قلم الا مدرستنا🙂🙂
2025-10-15 15:24:35
1
q_1zv
🌪️ :
احنا بنستلمه في شهر ١١
2025-10-14 12:34:34
0
suo1568
Suo :
انا ازهر مليش تابلت 😁
2025-10-14 18:56:59
1
mohamued100
爪〇んの川巳よ :
فكرتني باللي كان ايام زمان😂😂
2025-10-14 12:11:21
1
To see more videos from user @joj0.emad, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About