@sis_milofa: Been getting so many questions about our home lighting, the secret is, SKIP THE DOWNLIGHTS cause they totally kill the cozy mood 😮‍💨 Our living room is all about chill vibes, so warm white lighting is a must. But we also added an adjustable LED strip in the center for when we need that extra brightness. Be mindful of the spacing between each eyeball light l, too wide and you’ll lose that nice cove effect, too close and it’ll look cluttered. Mine are spaced about 1ft apart. As for the distance from the wall, really depends on your preference. I kept it at around 10cm. If you place it further out, you’ll notice the cove effect starts to drop lower. #lighting #wabisabi #homedecor #homedecormalaysia #cozyhome

Miramin
Miramin
Open In TikTok:
Region: MY
Monday 20 October 2025 12:38:32 GMT
525688
12376
137
5141

Music

Download

Comments

st.shira1
st.shiraa :
Alaa baru igt nk pasang downlight😆
2025-10-27 02:35:53
8
linnunyna
﮼لين :
sebenarnya idaman nak buat kat rumah pakai semua lampu eyeball sebab sangat cantikkkk dan nampak vibe hotel tau tapi entahlah dah pakai downlight redha je la. eyeball sebijik je dekat bilik 🤣
2025-10-27 14:03:17
5
aidasyafee
Aida Syafee 🍒 :
hii please spill your sofaa, so dreamyyyy!
2025-10-20 12:43:17
11
mionyouu
𝓪𝓹𝓹𝓵𝓮 𝓸𝓷 ⋆.𐙚 ̊ :
sis you guna eyeball brand apa ya?
2025-11-26 00:26:05
2
userasdfghjkl78
userasdfghjkl78 :
Sis susah tak nak cuci part plaster ceiling yang ada strip light tu agak agak?
2025-10-22 06:18:20
2
maleeqxander
E :
smua dh nice, nnt lau tuka carpet new. upload baru okes
2025-10-24 11:43:38
6
ana_kiera
Anasyak :
Berapa kos sis buat siling mcm tu?
2025-10-22 08:00:59
4
jasminemommy
Jasminemommy :
Sis eyeball dekat sofa tu sama jenis ke dgn eyeball kat tengah tu? I confuse nak ambik yg flat boleh gerak or ada curve kedalam tu
2026-05-28 12:51:19
0
bungahening.co
𝘮𝘪𝘺𝘢 :
Eyeball berapa wattttt sis🥰
2025-12-09 06:39:23
1
myluvdba
Myluvdba :
boleh tahu code cat?
2025-10-21 11:31:48
2
irfnrsli7_
irfanrosli :
Hi pls spill code cat dan brand
2026-03-12 05:15:38
2
tradewithdailyprofit
YA RAJA :
syiling tu buat nk cakap apa size dia L box size saya tgok ada org buat L box tu macam besar je😅 yg ini kecik size apa?
2026-03-23 17:14:55
2
puterisyazaaa97
puterisyazaaa :
Tmpg tanya, yg dlm L box tu gune T5 ke ya? Boleh tahu brand apa?
2026-02-24 23:16:39
2
muhammadadehazwan
Eddy :
berapa wat
2025-12-29 09:58:41
0
autocarwash24jam
CUCI BOT :
Kuantan cover x kak
2026-04-24 10:30:07
2
thepwinseshh
AA :
Sis boleh share brand kipas tu
2026-02-13 07:07:12
2
nasihatidiri3
^m@r_iam^ :
buat lampu menyala ikut part ni suiz ni berbeza kan? wiring lagi mahal tak
2026-02-08 02:29:37
1
username6492938
Username6492938 :
Sis boleh share tak kedudukan t5 dkt curtain tu? Tukang nk dtg buat esok😅 nk ikut ceni cantikssss😍😍😍
2026-04-28 18:28:47
1
sysomora
sysomora :
Berapa ye tinggi ceiling?
2025-10-24 11:58:36
2
poncethelion
poncethelion :
Hello! What is the material used for your walls? Looks so beautiful
2025-10-22 09:07:12
2
faizaljai117
faizaljai117 :
berapa sofa tu
2026-01-23 10:18:03
1
harry_rahmad
Harry Rahmad :
Sis, eyeball tu jarak berapa setiap lampu, dan jarak ke dinding berapa?
2025-12-24 15:02:07
1
huda.ihsanuddin
Huda Ihsanuddin :
cantiknya. in this video.. only led strip is dimmable? the rest on/off switches?
2026-01-15 01:30:44
1
ayshahjaafar
ayshahjaafar🍉 :
yg ni 3 tone ke atau warm tone ye ? Cantiknyaa 😫🥰
2026-01-01 01:33:21
2
sya.fiqah23
Syafiqah :
Eyeball coolwhite/warmwhite?
2026-04-24 08:30:29
0
To see more videos from user @sis_milofa, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About