@sis_milofa: Been getting so many questions about our home lighting, the secret is, SKIP THE DOWNLIGHTS cause they totally kill the cozy mood 😮💨 Our living room is all about chill vibes, so warm white lighting is a must. But we also added an adjustable LED strip in the center for when we need that extra brightness. Be mindful of the spacing between each eyeball light l, too wide and you’ll lose that nice cove effect, too close and it’ll look cluttered. Mine are spaced about 1ft apart. As for the distance from the wall, really depends on your preference. I kept it at around 10cm. If you place it further out, you’ll notice the cove effect starts to drop lower. #lighting #wabisabi #homedecor #homedecormalaysia #cozyhome
Miramin
Region: MY
Monday 20 October 2025 12:38:32 GMT
Music
Download
Comments
st.shiraa :
Alaa baru igt nk pasang downlight😆
2025-10-27 02:35:53
8
﮼لين :
sebenarnya idaman nak buat kat rumah pakai semua lampu eyeball sebab sangat cantikkkk dan nampak vibe hotel tau tapi entahlah dah pakai downlight redha je la. eyeball sebijik je dekat bilik 🤣
2025-10-27 14:03:17
5
Aida Syafee 🍒 :
hii please spill your sofaa, so dreamyyyy!
2025-10-20 12:43:17
11
𝓪𝓹𝓹𝓵𝓮 𝓸𝓷 ⋆.𐙚 ̊ :
sis you guna eyeball brand apa ya?
2025-11-26 00:26:05
2
userasdfghjkl78 :
Sis susah tak nak cuci part plaster ceiling yang ada strip light tu agak agak?
2025-10-22 06:18:20
2
E :
smua dh nice, nnt lau tuka carpet new. upload baru okes
2025-10-24 11:43:38
6
Anasyak :
Berapa kos sis buat siling mcm tu?
2025-10-22 08:00:59
4
Jasminemommy :
Sis eyeball dekat sofa tu sama jenis ke dgn eyeball kat tengah tu? I confuse nak ambik yg flat boleh gerak or ada curve kedalam tu
2026-05-28 12:51:19
0
𝘮𝘪𝘺𝘢 :
Eyeball berapa wattttt sis🥰
2025-12-09 06:39:23
1
Myluvdba :
boleh tahu code cat?
2025-10-21 11:31:48
2
irfanrosli :
Hi pls spill code cat dan brand
2026-03-12 05:15:38
2
YA RAJA :
syiling tu buat nk cakap apa size dia L box size saya tgok ada org buat L box tu macam besar je😅 yg ini kecik size apa?
2026-03-23 17:14:55
2
puterisyazaaa :
Tmpg tanya, yg dlm L box tu gune T5 ke ya? Boleh tahu brand apa?
2026-02-24 23:16:39
2
Eddy :
berapa wat
2025-12-29 09:58:41
0
CUCI BOT :
Kuantan cover x kak
2026-04-24 10:30:07
2
AA :
Sis boleh share brand kipas tu
2026-02-13 07:07:12
2
^m@r_iam^ :
buat lampu menyala ikut part ni suiz ni berbeza kan? wiring lagi mahal tak
2026-02-08 02:29:37
1
Username6492938 :
Sis boleh share tak kedudukan t5 dkt curtain tu? Tukang nk dtg buat esok😅 nk ikut ceni cantikssss😍😍😍
2026-04-28 18:28:47
1
sysomora :
Berapa ye tinggi ceiling?
2025-10-24 11:58:36
2
poncethelion :
Hello! What is the material used for your walls? Looks so beautiful
2025-10-22 09:07:12
2
faizaljai117 :
berapa sofa tu
2026-01-23 10:18:03
1
Harry Rahmad :
Sis, eyeball tu jarak berapa setiap lampu, dan jarak ke dinding berapa?
2025-12-24 15:02:07
1
Huda Ihsanuddin :
cantiknya. in this video.. only led strip is dimmable? the rest on/off switches?
2026-01-15 01:30:44
1
ayshahjaafar🍉 :
yg ni 3 tone ke atau warm tone ye ? Cantiknyaa 😫🥰
2026-01-01 01:33:21
2
Syafiqah :
Eyeball coolwhite/warmwhite?
2026-04-24 08:30:29
0
To see more videos from user @sis_milofa, please go to the Tikwm
homepage.