Που τα βρίσκεις ρε άτιμε.... 😂😂😂😂 Έτοιμος για σεναριογράφος στο οικογενειακές ιστορίες
2025-10-21 12:35:01
1298
.Jimmy’s Ant. :
Στο φέρνω εγώ με 2.5χιλ Μονακό Φιλοθέη..
2025-10-22 06:01:06
1059
Blue.Avian999 :
Βαλ το μέσα σε ενα κοντεϊνερ και φερτο με φορτηγό ....θα έρθει άθικτο και απάτητο.
Πες του 30 Κ.
10 για το φορτηγό, 10 Κ για σένα και 10 Κ για μένα.
Η δουλειά θα γίνει άψογα.
Δεν χρειάζεται αεροπλάνα ούτε όλη αυτή την περίπλοκη διαδικασία.
Το ίδιο έκανα και εγώ για ένα Matiz, έτσι όπως τα είπες είναι.
2025-10-21 12:50:31
235
Φιλιππος Κατωποδης :
2025-10-21 15:15:39
96
dgdg7 :
Πιο καλή ιστορία δεν παίζει… Εφόσον δεν μεσολαβεί θάλασσα , θα μπορούσε να φορτωθεί σε νταλίκα και να έρθει χωρίς τόσο τεράστιο κόστος…
2025-10-21 12:48:16
132
conmourt82 :
Από αεροδρόμιο στη Φιλοθέη τον Μπισμπίκη να προτιμήσετε, εγγύηση!
2025-10-21 13:17:08
190
Φάρμα Σαμούρης :
Πήγαινε φέρτο οδικώς βγάλε τη ντίζα του κοντέρ ένα πλύσιμο μόλις έρθει και οδική από το πλυντήριο μέχρι τη Φιλοθέη και βγάλε μεροκαματάρα 🤣🤣🤣
2025-10-21 19:02:38
64
thomasarguris :
Με 80 χιλιάδες πάω εγώ με το τρακτέρ και καρότσα Μονακό, το φορτώνω και στο φέρνω με 40χλμ την ώρα σιγά σιγά!!
2025-10-23 20:02:08
103
Γιώργος Chef :
Πιο πολυ με τρομάζει το "Αθήνα-Φιλοθέη" θα έχει κίνηση... 🤣🤣🤣🤣
2025-10-21 13:52:38
104
Mystereshadow :
Σιγα μη ναυλώνεται Antonov για μεταφορά ενός αυτοκινήτου. Καταρχήν δεν νομίζω να μπορεί καν να προσγειωθεί Antonov στο Ελ. Βενιζέλος, λόγω μεγέθους.
2025-10-21 12:56:52
7
geo+ :
Πες το πελατη σου ότι το αεροπλάνο είναι κλεισμένο και μπορεί να φέρει το αμάξι σε 5 μέρες και πάμε με το φορτηγό και το φέρνουμε. πες του 75.000 και θα τα μοιραστούμε
2025-10-21 13:21:43
18
Xhavara_1988 :
Ανέβασε κι ένα story με φωτογραφίες όταν πραγματοποιηθεί το δρομολόγιο αυτό…
2026-01-07 12:04:16
1
user6532212140466 :
Μίλτο αγόρι μου, πας χαμένος στην Magns, σκηνοθέτης στο Χόλιγουντ έπρεπε να γίνεις! 😎
2025-10-21 13:07:30
9
Chefaro :
v12🔥
2025-10-21 16:17:56
11
motolover :
Μίλτο, βάλε τον Μπισμπίκη να το πάει στη Φιλοθέη. Την ξέρει την περιοχή μάντρα μάντρα. 🤣
2025-10-21 18:15:17
27
Jonny Be :
μπορείτε να μεταφέρετε συλλεκτικό κομμάτι ( πεθερά ) για βόρειο πόλο χωρίς επιστροφή τό κόστος δεν με απασχολεί...🤣
2025-10-21 18:35:34
8
JoannasArt30 :
Εγώ που είμαι μια απλή φτωχιά συτα τα βίντεο μου αρέσουν πολύ για κάποιο λόγο 😂
2025-12-06 20:12:11
2
ΚΟΝΤΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ :
ρε τι τραβάνε και αυτοί όι πλούσιοι,, συμπάσχω,,,,αααααχχχχχχ
2025-10-23 16:59:51
2
E o bir :
2025-10-21 17:49:34
4
Ντένις ο τρομερός :
Το φέρνεις οδικώς, μηδενίζεις χιλιόμετρα, αλλάζεις λάστιχα, το πλύνεις καλα για τα κουνούπια και παίρνεις τα 80.000€.
2025-12-05 10:45:38
1
dimitris198619861 :
Ναύλωσε τους όλους δικέ μου 😂😂
2025-10-21 14:15:40
2
kurzhaar :
Δεν έχει σχέση με το όχημα
Είναι η αλαζονεία του πλούτου
Με αυτό εσείς δουλεύετε άλλωστε.
2025-10-21 19:55:21
1
Γκαντρης Αθανασιος :
Πολύ κίτρινος είστε. Να το κοιτάξετε.
2025-10-21 19:56:32
1
To see more videos from user @magna.aviation, please go to the Tikwm
homepage.