έλα νικο με πήρε ο τσαβαλεν απο ζεφυρι θελω αμεσα ελικόπτερο για μεταφορά χαλκού από Ασπρόπυργο στάση σχηματαρι να ανέβει brate τσαβαλεν απο χαλκιδα και επιστροφή. αμεσα λεμε
2025-10-22 14:56:01
108
Paris_⚡ :
Ο άνθρωπος που γράφει τα σενάρια στην εταιρία αυτή σίγουρα έχει γράψει και τα σενάρια στην Γη τις ελιάς...
2025-10-22 21:29:42
15
Kosmas Katramados :
Ένας άλλος κόσμος που δεν ξέρουμε εμείς των 2000/3000 το μήνα
2025-10-22 17:20:57
5
tolis-13- :
Ας πήγαινε στον ευαγγελισμό Εφημέρευε
2025-10-22 18:05:37
7
paok731___ :
τύφλα να έχει ο φώσκολος
2025-10-22 18:45:37
10
Paulou G :
-Έλα Μίλτο άστο πέθανε ο ........🤣🤣🤣
-Να στείλω το τριθέσιο με τον operator???
2025-10-22 19:21:31
25
Giorgos :
με ένα 50ρικακι επισκεψη σε έναν γιατρό από Αθήνα την έκανε τη δουλειά του μια χαρά.
2025-10-22 14:34:33
17
Avraam :
Μίλτο πόσο στοιχίζει αυτό;;
2025-10-23 05:13:35
0
nomad :
όσοι γραφετε για μυθοπλασία παλιότερα δουλεύα σε κομμωτήριο στην Κηφισιά και αυτά που ακούγαμε μας έπεφταν τα μαλλιά προφανώς υπάρχουν και είναι το 3%;το 5%; και όμως υπάρχουν
2025-10-22 15:30:53
49
Kosmasreth :
Ενώ το σενάριο είναι όλο αληθινό μου αρέσει που δεν λέτε ονόματα 😂😂
2025-10-22 16:29:16
6
takis sat :
2025-11-13 06:20:25
0
evadiama97 :
Με τούτα και με κεινα, θα μάθω όλα τα αεροπλάνα
2025-12-30 00:39:56
1
Voukos :
Θα μπορούσε να ήταν και χειρότερα, φαντάσου να είχε αρρωστήσει ο σκυλάκος τους!!!
2025-10-22 16:02:36
4
Katerina :
να πάει μόνιμα στην Ζυρίχη θα γλυτώσει και τα μεταφορικά του γιατρού
2025-12-05 16:10:30
1
Panagiotis VELANOPOULOS :
Να φέρει και κάνα δυο τρία κιλά Τσοκολατα 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣θα του δώσω ελιές πες του Γιατρού 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
2025-10-24 08:32:16
1
leta :
Μπράβο σας κύριε Μίλτο
2025-11-18 21:26:40
1
green :
όλοι 2 μέτρα παίρνουν πες του πελάτη,δε πά να έρθει και με το κολούμπια
2025-10-22 20:00:07
0
prodromospapadop9 :
συλλυπητήρια στους οικείους τους
2025-10-23 19:56:00
0
mikekolia :
Τον Αισωπο τι τον εχεις ;
2025-10-24 19:19:34
0
Terpsi Kormalou :
Ασφαλώς πολύ σωστά το αναφέρετε
Υπάρχει πολύ μεγάλη κατηγορία η οποία διαθέτει γι' αυτήν την
λ υπηρεσία
Απλά η μάζα περνάει δύσκολα με την αλητεία των Ελληνικών Νοσοκομείων
2025-12-25 07:19:16
0
Pinelopi K. :
Φανταστικός τρόπος διαφήμισης της εταιρείας τους...μπράβο!!!!!!!
2026-01-08 18:41:58
0
vassilios dagas :
τι λες ρε παιδι😂😂
2025-11-12 13:03:02
0
Κώστας Κανδηλάρης :
Ν
2026-01-17 04:30:19
0
Steff 9 -11 :
Κλείσε ένα για Καρδιτσομαγουλα.
2025-12-02 17:29:30
0
To see more videos from user @magna.aviation, please go to the Tikwm
homepage.