@zotefrata: היום בבוקר בגן כשהייתי גננת משלימה- דיברנו על משהו מאוד חשוב שאם אנו כמבוגרים נקשיב טוב למה שנאמר בסרטון, נוכל אולי לקבל ולהגיב טוב יותר להצלחה של מישהו אחר ואף לפרגן ובכך לבחון עצמינו (בצורה חייבית) בניגוד לבית ספר במבחנים בחיים לפעמים רצוי להיכשל, ילד שלא נפל כעולל לא ילמד ללכת, ילד שלא נפל מאופניו, לעולם לא ילמד לרכוב. לפעמים כשלון נחוץ לצמיחה❤️🫶🏻🌲🌳 #פוריו #פוריוישראל
יש לפעמים בחיים שצריך להגיד לאלוהים תודה תודה שיש לנו אנשים כמוך שדואגות אוהבות ומכבדות אותם זה לא מובן מאליו את אלופה
2025-10-24 19:05:27
130
oshaddad869 :
יאוו אני לא יכולה עם הקול החמוד שלהם לאכןללללל
2025-10-23 15:17:50
97
amaar :
מהממת כל הכבוד 🥰
2025-10-25 18:07:08
2
user421m8aroe3 :
מדהימה שאת❤
2025-10-23 15:18:32
10
Noa Sheyn | נועה שיין :
🔥 תקשיבי מעבר לכישרון שלך כגננת את גם מתלבשת ואווווו
2025-10-24 19:34:25
14
rotemcohen885 :
אחותי הלוק מושלםםםםם
2025-10-23 20:23:51
8
אלי חורי :
לדעתי את צריכה לזכות בגביע מדהימה ❤
2025-12-17 19:20:31
1
Meshi Hadar :
טוב את הכי מתוקה בארץ
2025-10-23 22:22:28
1
Maya Goldstein :
אלופה, מתגעגעת…
2025-10-23 21:08:22
1
gka959 :
באמת מהמממממת את!!🥰
2025-11-02 16:20:30
1
רעות גואטה :
מהממתתתת כול כך כיף.לעקוב אחרייך😊
2025-10-23 15:22:38
2
Barak david :
לך מגיע פרס ענק על היחס החם והמתוק שאת מעניקה לילדים ❤❤
2025-10-25 05:18:59
1
Meytardogs :
איזה כיף בגן איתך😍
2025-10-24 13:28:33
3
RenataAnava :
את כל כך מיוחדת בדרך שלך❤
2025-10-24 21:49:39
2
Zharia Eliav :
איזה מגניבה את. אלופא ❤❤❤❤❤❤
2025-10-23 20:18:26
1
user4ag7qwfk0d :
מהממת שאת🥰🥰🥰
2025-10-23 15:16:12
1
Liraz shriker :
ימושלמת☺️❤️🔥❤️❤️🔥❤️❤️🔥
2025-11-02 13:25:41
1
love you and me ❤❤❤ :
איזה ילדים חמודים אני נמסה💋💋
2025-11-22 23:47:47
1
אפרים אקלר :
ואם אביגיל מספיק כשרונית כדי לנצח גם בלי להתאמן לפני כן? לא. הוא לא ביקשה את הפרס, היא פשוט ניצחה את אדם. מה אז?
2025-10-24 04:01:02
1
Inbal Msika :
את מהממתתתתתת🥰🥰🥰🥰
2025-10-24 14:43:06
1
kira <3 :
הלוואי היית הגננת שלי, רגעעעעע מה??
2025-10-24 20:43:39
2
eli suad :
מי שינצח בתחרות יקבל את הפרס .
2025-10-23 19:13:10
2
Betty :
מהממת חייבת לשאול מאיפה החולצה?
2025-10-23 18:00:11
4
Shahaf Z :
אבל את לא באמת מקשיבה לדעה שלהם ברגע שאת עושה פרצוף ואומרת להם ככה מה התשובה שאת רוצה לשמוע…אם את רוצה להסביר נקודה את יכולה פשוט לדבר איתם. ולשאול אותם איך הם מרגישים שהם לא מקבלים פרס, זה בסדר וטבעי להתאכזב ולרצות פרס. זה חשוב לתת לגיטימציה לרגש הזה.
2025-10-23 17:43:04
2
Dj Omer Pasharel :
אשרייך איזה אלופהה
2025-10-24 19:30:27
1
To see more videos from user @zotefrata, please go to the Tikwm
homepage.