no 2 byk pendam masalah mengalah semua hal.xpernah brcerita dgn sesiapa.nmpk happy mcm xde mslah tp bila sorg2 dia mst menyendiri trmenung jauh & otak sentisa berperang
2025-10-24 07:54:32
3628
CEOKAPAL3.0 :
saya no 2...memang selalu terabai...😐
2025-10-25 05:25:53
2793
🇲🇾𝓜𝓻.𝓦𝓪𝓷 𝓐𝓶𝔃𝓪𝓪🇰🇷 :
seronok jer,,dri kecil dh biasakn diri utk berdikari,,dari kecil mental dh dilatih dgn tekanan,bila dh besar campak mna pon dia pndai sesuaikn diri
2025-10-24 10:25:15
941
🧕امرأة بسيطة💜 :
ank kdua wpun sllu hti dia rapuh..tp dia mudah bgkit smula😊😊sbb dia jnis x akn cpat mgalah
2025-10-24 08:46:08
239
🧊𝓪𝓲𝓼𝓞𝓴𝓸𝓼𝓸𝓷𝓰🦋 :
banyak mengalah banyak pendam xbanyak cakap xpandai meminta💁🏻♀
2025-10-24 11:17:46
485
1111 :
cubalah rasa jd anak sulung pulak... 🥺
2025-10-24 10:00:56
87
Nazieyraa🇲🇾🇵🇸🦈🦈 :
Terima kasih kerana memahami.. Tapi bukan dlm family je anak no 2 nie kene smua tu.. Dekat social media pon kene jugak contohnya klau ada video perangai pelik2 netizen akan cakap ni mesty anak no 2 nie.. Hurmm ye laa kami je yg jahat2 tuu... Ambikk la ambikkkkkk yg baik2 tu smua😒
2025-10-27 01:30:20
10
🎗️Mighaaaa🎗️ :
Cuba jadi anak sulung? Matang sebelum umur. Kasih syg? Belom puas rasa, tiba2 beralih tumpuan kepada adik2. Dituntut untuk jadi 'perfect' supaya jadi tauladan y baik untuk adik2. Siapa cakap anak sulung tak dibandingkan? Ada masa bila dah 'penat', kau akan dibandingkan dengan adik2 pulak.
2025-10-24 12:31:54
31
𝐝𝐢𝐥𝐚𝐝𝐚𝐧𝐢𝐚𝐥 :
Anak No 2 hadir,dalam kluarga diabaikan,tapi dapat suami yg sgat memahami sya,Syukur sgt2🤲🏻🤲🏻
2025-10-26 02:53:59
41
diela :
sy anak no.2 ... sy dah lalui mcm2... selalu dibandingkan... walaupun dah beri yg terbaek xpernah nmpk Kita bagus...
tapi utk anak no2 sy ...sy syg sgt dia..sy xbanding2 Kan dia...bagi sy dia lah segalanya... sy xnak dia Rasa apa yg sy Rasa☺️❤️.... ..
2025-10-24 10:52:14
98
MohdRizdwan :
Anak nombor 2 memang kurang di beri kasih sayang 😌
2025-10-26 02:37:09
23
anaijan🥰 :
Ank no 2 ni best... Hujung² fam ily akn cari ko msa tu betapa pentingnya kehadiran ank no2🤣(akulah kan) tp pening la sikit tiba² jd org terpenting tiba² kne jd matang.. Tp perangai x serius tu ttp ada sbb x nk kusut kan kpla sdri
2025-10-27 00:06:07
10
. :
hadir ank no 2..
2025-10-25 07:47:51
29
🍃 :
dah terbiasa dari kecil sllu mengalah, dan sudah terbiasa Mandiri, walaupun keras kepala degil, tapi hati tisue, sllu pendam sendiri,
2026-01-18 13:52:58
5
allyn :
i anak no 2 tpi i tk setuju kalau org ckp kurang kasih sayang walaupun nampak terabai sebab i percaya parents memang akan sayang anak-anak dia sama rata.
2025-10-25 11:42:17
9
Nor Aini Osman :
anak no 2 ni kdg² sampai terpikir..aku ni anak sape?!
anak kandung atau anak pungut🤔
2025-10-24 14:26:22
13
Gummybear :
Part meminta tu saya rasa betul sgt utk diri saya...kalau sulung dgn bongsu yg mintak sentiasa dpt,tp bila saya yg mintak kena soal byk kali sampai satu tahap saya rasa mcm parents saya mmg tak nak beli utk saya😌 so skrg ni dh besar, apa saya nk saya usahakan sendiri🥰
2025-10-25 10:53:33
8
Juanemy89 :
hadir ank no 2...
2025-10-25 00:59:55
6
Fatin Ahmad :
yelah , ank no 2 terpaling xckup kasih sayang ... tp dari sight aq .. ank no 2 a terpaling banyak kasih sayang... terpaling disanjung2 ... salah borak niy
2025-10-24 12:35:30
89
🌸Norul🌿 :
Skrg sy berada di fasa utk mengasingkan diri sy. sbb sy dh penat sgt². Skrg adalah masa utk sy fikirkan diri sy sndiri pulak. Terlalu byk luka yg sy simpan sendiri.
Saya anak no 2, tak sedih pon happy ja dgn family saya
2025-10-27 00:59:10
11
𝖺𝗇𝗀𝖺𝗁 :
anak ke 2 ni slalu trsisir..slalu bersndri..tp bila ada masala..ank no 2 ni la yg akan d cari nya..sbb anak no 2 ni tau cara selesaikn masala..sye anak no 2..seronok jd anak no 2 ni
2025-10-24 12:43:59
12
Cikgu Umrah | Tiram Travel :
No2 😂 alhamdulillah Allah bagi tenang aman happy ..ujian tu ade tapi x dela sampai x mampu nak lalui🥰
2025-10-24 09:37:21
5
To see more videos from user @ni.awieee_, please go to the Tikwm
homepage.