Ben neden bu şarkıyı duyunca gözlerim doluyor ( tek değilim dimi)
2025-10-26 18:54:53
308
Öᗰᗴᖇ :
Rabbim yemin ederim
dünya malında gözüm yok.
Ama bir kulunda gönlüm var.
O'nu bana beni O'na nasib
eyle hayırlısıyla 40 kişi amin derse kabul oluyormuş
2025-10-30 04:08:41
109
WATTPAD KİTAP :
culpa mia
2025-10-26 08:52:36
155
avratkaciran_67 :
böyle şarkılar duyunca hayatı sorguluyorum
2025-10-28 16:02:33
85
demosss👻 :
aglamaya gidiyom bb.
2025-10-26 12:21:48
100
:
Spotify da şarkının adı=Yarınım
2025-10-25 20:02:17
57
Cilek' :
bu şarkıyı dinleyen herkes mutsuz
2025-12-14 08:14:53
7
emirbilir04 :
hatırlatan cennetlik
2025-11-06 19:41:42
22
BenEla :
huzur veriyorr
2025-10-24 23:29:48
34
rubie :
nedense huzur verici
2025-10-28 18:24:23
24
𝚆 𝙰 𝚁 𝙴 𝚇ツ :
huzurlu hissetiyor
2025-10-26 07:56:48
11
𝑬𝒍𝒛𝒐𝒐𝒔𝒆 '💛🐢 :
bu şarkı....💔
2025-11-04 11:21:00
5
𝓿𝓪𝓵𝓮𝓻𝓲𝓮 :
2000’lerde liseli olmak vibe veriyor aq
2025-11-23 08:58:09
5
Aymira :
bu şarkı evimin yangında kaybetimi hatırlatıyor...
2025-11-13 15:48:02
5
★Leyla Arı★ :
''Yarının Dünündeyim''
2025-10-26 11:42:17
8
𝑾𝒉𝒔_.𝑴𝒆𝒓𝒕🇹🇷 :
culpa Mia
2025-10-29 10:51:25
33
Yasmin Ecrin🃏 :
Bu şarkıyı duyunca aklıma hep culpa mia geliyor
2025-10-27 13:18:37
8
Eylüll Berenn :
Keşkelerle dolu sonbaharın demindeyim...
2025-10-25 18:50:43
5
𝐊𝐮𝐳𝐞𝐲𝐄𝐟𝐞✰ :
gitmek istemiyorum nolur yardım edin ne olur
2025-10-25 08:10:55
16
bloxworld14736626 :
elvadayla süslenmistim bir yarını dünündeyim (devamını getir)
2025-12-03 16:27:25
2
fatimakarimova61 :
culpa mia😍
2025-11-12 14:08:39
2
To see more videos from user @spotify_yweu, please go to the Tikwm
homepage.